۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۴

پیشکسوت استقلال؛ جوکر یا سرمشق بازیکنان جوان تر؟

پیشکسوت استقلال؛ جوکر یا سرمشق بازیکنان جوان تر؟
مدافع اسبق استقلال این روزها تلاش می کند با حرف های عجیب و غریب و رفتاری حیرت انگیز دیده شود و نقش پیشکسوت و بزرگ تری خود را فراموش کرده است!
کد خبر : ۶۵۴۹۱۷

به گزارش صراط به نقل از فارس، امیرحسین صادقی یکی از ملی پوشان اسبق استقلال در دو جام جهانی 2006 و 2014 حضور داشت که در اولی نیمکت نشین بود و در دومی یکی از بازیکنان اصلی تیم ملی، اما بعد از پایان دوره بازی اش در استقلال و تیم ملی، به بیراه رفت! زمانی تلاش کرد با کری خوانی های جلف پاسخگوی هواداران نوجوان و جوان پرسپولیسی را بدهد! چند روز پیش هم در اقدامی حیرت انگیز عکس تصادف سه سال پیش خود را در فضای مجازی منتشر کرد و باعث نگرانی اهالی فوتبال شد و رسانه ها تصور کردند او دوباره تصادف سختی داشته است! این رفتار غیر منطقی نشان داد امیرحسین صادقی تصور می کند هنوز جوانکی 17 ساله است و فقط می خواهد به هر قیمتی دیده شود!صادقی دیروز در ورزشگاه آزادی با حضور در کنار جواد نکونام سرمربی محروم آبی پوشان حسابی مورد توجه عکاسان قرار گرفت اما ظاهرا بازهم نیاز به دیده شدن بیشتر داشت! البته اوج شوخی های بی مزه و حرف های کودکانه اش زمانی بود که مثلا از حسین حسینی دروازه بان استقلال دفاع کرد و مدعی شد که او ادم بزرگی است وجریمه 300 میلیونی کاپیتان استقلال به دلیل رفتار غیرحرفه ای را گران ترین بغل دنیا! نامید. در حالیکه دروازه بان استقلال به دلیل رفتار غیرحرفه ای و غیرمسئولانه و دخالت در کار ماموران انتظامی از سوی کمیته انضباطی جریمه شده بود!پیشکسوت استقلال و تیم ملی واژه بزرگی است زیرا بازیکنان پیشکسوت الگو و سرمشق فوتبالیست های جوانتر کشورمان هستند اما نه هر که سر بتراشید قلندری داند!

صادقی باید بداند برای بزرگی در فوتبال و این که راه و چاه را به بازیکنان جوان تر به عنوان پیشکسوت نشان بدهند، دفاع بد و زشت از رفتار غیر حرفه ای آنها نیست! بیان جملاتی سخیف و زرد مثل گران ترین بغل دنیا ! فقط باعث تهییج و تحریک و خود بزرگ بینی او خواهد شد و در نتیجه این دروازه بان ملی پوش را بیشتر به حاشیه می کشاند و از متن فوتبال دورش می کند! این رفتار زیبنده پیشکسوت استقلال نیست بلکه رفتاری است که شاید جوکر ها و دلقک ها برای دیده شدن و خنداندن مخاطب انجام می دهند نه پیشکسوتان ملی پوش استقلال!