۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست

وزیر دفاع سابق آمریکا: سکوت ایران و اسرائیل نشانه پایان تنش‌هاست
«این سکوت از دو طرف واقعاً کرکننده است؛ اینکه هیچ‌کس درباره آنچه اتفاق افتاده صحبتی نمی‌کند. فکر می‌کنم این در حال حاضر پایان ماجرا باشد. اما باید دید چه خواهد شد.»
کد خبر : ۶۵۴۹۱۳

به گزارش صراط به نقل ازایسنا، «مارک اسپر» وزیر دفاع سابق آمریکا سکوت اسرائیل وایران درباره تنش‌های اخیر را «کرکننده» توصیف کرد و آن را نشانه‌ای از این دانست که تنش‌ها فعلاً به پایان رسیده است.

 

اسپر که در دوره ریاست‌جمهوری «دونالد ترامپ» وزیر دفاع آمریکا بود، گفت: «این سکوت از دو طرف واقعاً کرکننده است؛ اینکه هیچ‌کس درباره آنچه اتفاق افتاده صحبتی نمی‌کند.»

به گزارش روزنامه هیل، اسپر ادامه داد: «فکر می‌کنم این در حال حاضر پایان ماجرا باشد. اما باید دید چه خواهد شد.»

در روز جمعه ریزپرنده‌هایی در آسمان اصفهان مشاهده شدند که توسط سامانه‌های پدافند هوایی ایران، سرنگون شدند. این حادثه که به رژیم صهیونیستی نسبت داده می‌شود، پس از آن اتفاق افتاد که ایران هفته گذشته در پاسخ به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری تهران در سوریه، مواضع رژیم اشغالگر در اراضی اشغالی را با ده‌ها موشک و پهپاد هدف قرار داد.

اسپر با طرح این ادعا که رژیم صهیونیستی در حادثه اصفهان تنها خواستار ارسال پیامی به ایران بود، گفت: «این پیام این بود که دست ما به شما می‌رسد و می‌توانیم با نفوذ به عمق ایران، مناطق اصفهان را هدف قرار دهیم.»

برچسب ها: ایران ، اسرائیل