۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۶

خودروی حامل سوخت قاچاق پمپ‌بنزین را به آتش کشید

آتش‌سوزی پژوی حامل سوخت قاچاق در پمپ‌بنزین میدان خواجوی کرمان حادثه آفرید.
کد خبر : ۶۵۴۸۹۰

به گزارش صراط به نقل از برنا؛ معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان، گفت: این حادثه چهارمین مورد آتش ناشی از قاچاق سوخت و دومین مورد آن در پمپ‌بنزین طی یک ماه اخیر است.
جمشید حسین‌خانی ادامه داد: آتش این خودروی حامل مَشک بنزین به یکی از پمپ‌های جایگاه خسارت وارد کرده است.
وی در توضیح بیشتر اظهار کرد: ساعت ۱۰:۵ صبح امروز، اول اردیبهشت‌ماه،  اولین تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مبنی بر آتش‌سوزی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جایگاه عرضه سوخت برادران انجم‌شعاع واقع در میدان خواجو برقرار شد.
معاون آتش‌نشانی کرمان با بیان این‌که بلافاصله سه خودروی سنگین و نیمه‌سنگین از سه ایستگاه عملیاتی نزدیک به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: اولین خودرو کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسید و بلافاصله عملیات مهار آغاز شد.
وی بیان کرد: با توجه به سرعت عمل تیم‌های عملیاتی، آتش این خودروی شعله‌ور حامل مشک سوخت قاچاق از نوع بنزین بلافاصله خاموش و فقط به یکی از پمپ‌ها خسارت وارد شد.
حسینخانی با اشاره اینکه حجم آتش ناشی از سوخت بنزین قاچاق در این حادثه بالا بود خاطرنشان کرد: سرعت عمل آتش‌نشانان مانع از سرایت آتش به سایر بخش‌های پمپ بنزین و دیگر خودرو‌ها شد.
وی ضمن ابراز نگرانی از حوادث و آتش‌سوزی‌های ناشی از قاچاق سوخت در استان کرمان یادآور شد: این حادثه طی یک ماه اخیر چهارمین آتش‌سوزی ناشی از قاچاق سوخت بوده که در کرمان اتفاق افتاده و دومین آتش‌سوزی طی این مدت است که در جایگاه سوخت اتفاق افتاده است.
حسینخانی گفت: طی چند هفته اخیر نیز یک خودروی حامل قاچاق سوخت در ورودی جایگاه عرضه سوخت امیرالمومنین شهر کرمان آتش گرفت.
انتهای پیام

 
برچسب ها: حوادث کرمان