۰۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۷
متقی فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان:

احتمال افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۳/کمبود اعتبار بانک‌ها بهانه خوبی برای عدم پرداخت وام ازدواج نیست

احتمال افزایش وام ازدواج در سال ۱۴۰۳/کمبود اعتبار بانک‌ها بهانه خوبی برای عدم پرداخت وام ازدواج نیست
مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان گفت: کمبود اعتباراتی که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود، قابل توجیه نخواهد بود.
کد خبر : ۶۵۲۲۹۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از برنا، حجت الاسلام مهدی متقی فر مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به رشد آمار پرداخت وام‌های ازدواج گفت: در راستای پیگیری وام‌های ازدواج، با کاهش تعداد ثبت وام ازدواج روبرو شدیم که در مقایسه با سال‌های گذشته، یک تغییر مثبت به شمار می‌آید.

وی با اشاره به افرادی که در صف وام‌های ازدواج قرار دارند، ادامه داد: با این حال کماکان تا پایان بهمن ماه سال ۱۴۰۲ حدود ۱۹۰ هزار نفر پشت صف وام‌های ازدواج بودند؛ که با توجه به عملکرد روزانه سامانه بخشی از این تاخیر در پاسخگویی، طبیعی و قابل پیش بینی تلقی می‌شود، اما کمبود اعتباراتی که از سوی بانک مرکزی اعلام می‌شود، قابل توجیه نخواهد بود.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان پرداخت مرتب و منظم وام‌های ازدواج را از اهداف سال بعد دانست و افزود: امید است در سال آینده علاوه بر افزایش وام‌های ازدواج، تحصیص کافی در بودجه بانک‌های مرتبط را به منظور غنی کردن اعتبارات بانک‌ها داشته باشیم.

برچسب ها: وام جوانان ازدواج