۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰

جانشین پلیس راه فراجا: هراز رفع مسدودیت شد/ جاده چالوس یکطرفه می شود

جانشین پلیس راه فراجا: هراز رفع مسدودیت شد/ جاده چالوس یکطرفه می شود
جانشین پلیس راه فراجا گفت: جاده هراز که به دلیل برودت هوا و بارش برف از ساعت ۳ و ۴۰ دقیقه بامداد یکشنبه مسدود شده بود، رفع مسدودیت شد.
کد خبر : ۶۴۹۶۸۳

به گزراش صراط به نقل از ایرنا ، سرهنگ سیاوش محبی روز یکشنبه گفت: در بیشتر محورهای کوهستانی شاهد بارش برف و برودت هوا هستیم از ورود خودروهای بدون زنجیر چرخ توسط ماموران راهور جلوگیری می شود و رانندگان به مقصد بازگردانده می شوند.

وی با اشاره به یکطرفه شدن جاده چالوس توضیح داد: از ساعت۱۱ صبح امروز در مسیر جاده چالوس تردد انواع وسایل نقلیه در آزاد راه تهران شمال و البرز از مبدا میدان امیر کبیر به مرزن آباد ممنوع اعلام شده و از ساعت ۲ امروز از مرزن آباد به سمت تهران مسیر یکطرفه می شود .
جانشین پلیس راه فراجا ادامه داد: یکطرفه شدن مسیرهای اعلامی با هدف تخلیه بار ترافیکی انجام می شود.

محبی به رانندگان هشدار داد : در مسیرهای هراز و چالوس احتمال ریزش بهمن متصور است و به رانندگان توصیه می شود از سفرهای غیر ضرور ی پرهیز کنند.

وی ادامه داد: بارش برف و باران همچنان ادامه دارد و به رانندگان توصیه می شود که در چنین شرایطی از سفرهای غیر ضروری پرهیز کنند و در صورت الزام سفر حتما زنجیر چرخ، پوشاک گرم ، تغذیه و مواد غذایی به همراه داشته باشند.

جانشین پلیس راه فراجا گفت: رانندگان توجه داشته باشند که قبل از سفر بخاری، مخزن آب پاش، چراغ‌های وسیله نقلیه ، برف پاک کن را که از الزامات رانندگی در شرایط بد آب و هوایی است را بررسی و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنند.

محبی تاکید کرد: رعایت سرعت مجاز و سرعت مطمئنه حتما مد نظر رانندگان باشد و برای سفر در چینین شرایطی حتما باید زمان بیشتری نسبت به روزهای قبل که سطح جاده خشک هست در نظر بگیرند تا صحیح و سالم به مقصد برسند.

شهرستان پردیس با جمعیتی بیش از ۴۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب ها: جاده هراز یک طرفه