۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۵

افشاگری نماینده دشتستان از حیف و میل بیت‌المال و انتصاب افراد پرمسأله

افشاگری نماینده دشتستان از حیف و میل بیت‌المال و انتصاب افراد پرمسأله
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت:اخیراً فردی پرحاشیه، پرمساله، ناکارآمد و بدون کمترین سابقه و تخصص در مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور گماشته شده است و عده‌ای هم اصرار برای ابقای وی دارند که این خلاف قانون است.
کد خبر : ۶۴۳۵۰۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، ابراهیم رضایی نماینده دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در نطق امروز خود در مجلس اظهار داشت: اخیراً فردی پرحاشیه، پرمساله، ناکارآمد و بدون کمترین سابقه و تخصص در مدیریت یکی از بزرگترین هلدینگ‌های اقتصادی کشور گماشته شده است و عده‌ای هم اصرار برای ابقای وی دارند که این خلاف قانون است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این کارها باعث می‌شود که صندوق‌های بازنشستگی ورشکسته می‌شوند و در نهایت صدای اعتراض بازنشسته‌ها بلند می‌شود.

رضایی تاکید کرد: اینها بیت‌المال است و بیت‌المال را نباید همین‌طور دست افراد ناکارآمد و مساله‌دار داد. از دولتی که شعار پاکدستی و مبارزه با فساد می‌دهد انتظار می‌رود که جلوی این کارها را بگیرند نه اینکه خودشان در رودربایستی برخی افراد قرار بگیرند و بیت‌المال را در اختیار افرادی که صلاحیت ندارند قرار دهند. سرنوشت این کارها ورشکستگی خواهد بود.

برچسب ها: فساد مجلس دشتستان