۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹

پرداخت پرشتاب تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی ایران

پرداخت پرشتاب تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی ایران
اعطای وام ازدواج و فرزندآوری در بانک ملی ایران به صورت مستمر و بی وقفه پرداخت می‌شود که براین اساس طی یک ماه نخست امسال در مجموع بیش از یک هزار و ۵۰۰ فقره وام فرزندآوری و ازدواج در بانک ملی ایران پرداخت شده است.
کد خبر : ۶۴۲۷۷۲

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک سهم عمده و نقش قابل توجهی در پرداخت وام‌های قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به جوانان و متقاضیان واجد شرایط در شبکه بانکی دارد و همواره بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه و همچنین لزوم تسریع و تسهیل آن تاکید دارد.

در فروردین ماه امسال تعداد ۵۳۲ فقره تسهیلات ازدواج و ۹۷۳ فقره تسهیلات فرزندآوری توسط بانک ملی ایران پرداخت شده که ارزش ریالی این تسهیلات در مجموع بالغ بر ۲ هزار و ۳۱۲ میلیارد ریال است.

این بانک طی سال گذشته نیز با رویکرد حمایت از ازدواج جوانان از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ماه نیز تعداد ۱۳۷ هزار و ۵۱۶ فقره وام قرض الحسنه ازدواج بالغ بر ۲۸۱ هزار ۷۵۵ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

همچنین طی این مدت ۱۵۴ هزار و ۴۵۷ فقره وام فرزندآوری به ارزش ۹۷ هزار و ۹۴ میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران به متقاضیان این تسهیلات پرداخت شده است.

گفتنی است، ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان برای ازدواج و فرزندآوری از مهم‌ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می‌شود که طبق آمار‌ها طی سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد از سهیمه پرداختی بانک مرکزی در حوزه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری را پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است، اکنون براساس قوانین بالادستی سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین سه میلیارد ریال با دوره بازپرداخت ۱۰ساله از سوی بانک ملی ایران پرداخت می‌شود.

متقاضیانی که تاریخ عقد آن‌ها بعد از ۰۱/‏۰۱/‏۱۳۹۷‬ باشد و تاکنون وام ازدواج دریافت نکرده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام مذکور اقدام کنند. لازم به ذکر است به هر یک از متقاضیان صرفا یک مرتبه وام قرض الحسنه ازدواج با یک ضامن معتبر و سفته پرداخت می‌شود.

برچسب ها: بانک ملی بانک