۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران:

سرمربی تیم نساجی مازندران تغییر نمی کند

سرمربی تیم نساجی مازندران تغییر نمی کند
هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران تصمیم گرفت تا سیدمهدی رحمتی به عنوان سرمربی با این تیم ادامه دهد.
کد خبر : ۶۴۰۲۴۱

به گزارش صراط به نقل از ایرنا، نشست اعضای هیئت مدیره باشگاه امروز (چهارشنبه) با حضور صادق درودگر مدیرعامل، امیرحسین فتحی رئیس هیات مدیره، حمید بایندریان، ایزد سیف‌الله‌پور، امیر عرب و هومن افاضلی برگزار شد. در این جلسه پیرامون شرایط و عملکرد تیم در هفته‌های اخیر و بررسی شرایط بحث و تبدیل نظر صورت گرفت.

بعد از صحبت‌های اعضای هیئت مدیره، آنها حمایت خود را از سرمربی تیم اعلام کرده و مقرر شد تمرینات تیم از فردا دوباره از سر گرفته شود.

همچنین طبق صحبت‌های صورت گرفته بین رحمتی و اعضای هیئت مدیره باشگاه، مقرر شد کادر فنی نساجی تقویت و یک عضو جدید به جمع کادر فنی تیم اضافه شود. سرمربی نساجی امروز دو نفر از مربیان مدنظر خود را به باشگاه معرفی کرد که قرار است بعد از بررسی گزینه‌ها توسط اعضای هیئت مدیره، نهایتا تا پایان امشب به کادر فنی معرفی شده و از فردا در تمرینات شرکت کند.

نشست اعضای هیئت مدیره همچنان ادامه دارد و باشگاه نساجی از رسانه‌های گروهی و هواداران فهیم نساجی درخواست می‌کند اخبار این جلسه را از طریق کانال رسمی باشگاه پیگیری کنند.

تیم فوتبال نساجی مازندران در این فصل با ۵ شکست، سه مساوی و دو برد با هدایت مهدی رحمتی تا هفته دهم لیگ برتر فوتبال با ۶ امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار دارد.

نساجی لیگ قهرمانان آسیا را طوفانی آغاز کرد اما در ادامه راه با شکست‌های متوالی شانس صعود از مرحله گروهی را از دست داد.

برچسب ها: فوتبال تیم نساجی
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم