۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵
جزئیات بیشتر از نشست انتخاباتی مبنا؛

درخواست وام و اشتغال به کار شرکت کنندگان در نشست انتخاباتی قالی باف/ حرف‌های تکراری، صندلی‌های خالی، پذیرایی عالی!

درخواست وام و اشتغال به کار شرکت کنندگان در نشست انتخاباتی قالی باف/ حرف‌های تکراری، صندلی‌های خالی، پذیرایی عالی!
روز پنج شنبه چهارم آبان ماه، اولین همایش تشکیلات جدیدی به نام "مبنا" با محوریت قالی باف و اطرافیانش در حرم امام خمینی(ره) با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فعالان انتخاباتی برگزار شد.
کد خبر : ۶۳۸۴۲۴

به گزارش صراط؛ روز پنج شنبه چهارم آبان ماه، اولین همایش تشکیلات جدیدی به نام "مبنا" با محوریت قالی باف و اطرافیانش در حرم امام خمینی(ره) با حضور حدود ۸۰۰ نفر از فعالان انتخاباتی برگزار شد.


هدف قالی باف از تشکیل نشست نشان دادن این موضوع بود که نشان دهد در جریان انقلاب و در بین طیف ارزشی پایگاه دارد اما ترکیب شرکت کنندگان مساله ای غیر از این را نشان می‌داد. 

اعضای جبهه پیشرفت و عدالت که همان اطرافیان قالی باف هستند به صورت دعوت رسمی در جلسه حضور داشتند. 


جمعی از نمایندگان مجلس نیز با دعوت اعضای ارشد دفتر قالی باف به جلسه آمده بودند و اینگونه نبود که جهت مشارکت در تقویت این جریان به حرم امام(ره)رفته باشند. 


فضای این نشست با سخنرانی محسن رضایی، حدادعادل، رئیس مجلس و برخی دیگر از قالی بافی ها کاملاً شبیه به همایش‌های اداری بوده و صدور کارت ورود به این گردهمایی به نام شرکت کنندگان و بارکد اختصاصی به خوبی نشان می دهد که حاضرین در این همایش گزینشی دعوت شده بودند.

برگزارکنندگان سعی کردند با دعوت از حداد عادل و سید ابراهیم رئیسی، بدنه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان‌ها را به جلسه بیاورند که با عدم استقبال مواجه شدند. 


نام رئیس جمهور هم به عنوان سخنران آورده شده بود لکن رئیسی ترجیح داد تا در این جلسه شرکت نکند.


 برگزار کنندگان از هر ابزاری استفاده کرده بودند تا بتوانند بدنه ارزشی را به جلسه بکشانند.


پیش از این نیز نام سعید جلیلی هم برای سخنرانی مطرح شده بود.


نکته جالب این نشست در پایان آن اتفاق افتاد. جمع زیادی از حاضرین با نامه‌هایی که به همراه آورده بودند درخواست‌های وام و اشتغال به کار خود را به قالی باف و اطرافیانش تحویل دادند. این مهم نشان می‌دهد که افراد با انگیزه شخصی و رسیدن به اهداف خاص در حرم امام و دورهمی انتخاباتی مجمع بیداری نیروهای انقلاب حضور پیدا کرده بودند.

برچسب ها: قالی باف نشست‌
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند