۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۳

درگیری لفظی کنعانی‌زادگان با ۳ بازیکن و اعتراض گل‌محمدی به داور عراقی

درگیری لفظی کنعانی‌زادگان با ۳ بازیکن و اعتراض گل‌محمدی به داور عراقی
سرمربی‌تیم فوتبال پرسپولیس پس از پایان نیمه اول دیدار مقابل استقلال تاجیکستان به سمت داور عراقی بازی رفت و به او اعتراض کرد.
کد خبر : ۶۳۸۱۰۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم،  تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدار خود در گروه E لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:30 امشب (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال تاجیکستان رفت که نیمه نخست این دیدار با تک گل سعید صادقی به سود پرسپولیس به پایان رسید. بخشی از حواشی نیمه نخست این در زیر آمده است:

* پرسپولیس در دقیقه 42 صاحب ضربه ایستگاهی شد که سروش رفیعی، سعید صادقی و شهاب زاهدی پشت توپ ایستادند. در این لحظه، محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس با این سه بازیکن درگیری لفظی پیدا کرد. علیرضا بیرانوند کاپیتان سرخپوشان نیز خودش را به پشت محوطه جریمه استقلال تاجیکستان رساند تا مانع از درگیری‌ها شود. در پی بروز این اتفاق، کنعانی‌زادگان در بین دو نیمه با تصمیم گل‌محمدی تعویض شد.

* یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس پس از سوت پایان نیمه اول به سمت داور عراقی بازی دوید و نسبت به تصمیمات او در برخی صحنه‌‌ها اعتراض کرد. در این بین افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس گل‌محمدی را به سمت رختکن هدایت کرد تا پیش از این با داوران صحبت نکند.

* بازیکنان استقلال تاجیکستان پیش از آغاز نیمه دوم نیز در میانه زمین حلقه اتحاد زدند.

برچسب ها: پرسپولیس فوتبال