۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
اصرار بیهوده رئیس پرحاشیه اتاق بازرگانی؛

برکناری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران/ سلاح ورزی همچنان تکذیب می‌کند!

برکناری سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران/ سلاح ورزی همچنان تکذیب می‌کند!
رسانه‌های رسمی از تصمیم اعضای شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران مبنی بر برکناری حسین سلاح ورزی خبر دادند، اما وی برای چندمین بار خبر برکناری خود را تکذیب کرد!
کد خبر : ۶۳۷۹۹۷

به گزارش پایگاه خبری صراط، امروز اعضای شورای عالی نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی ایران برای حسین سلاح ورزی رئیس غیرقانونی اتاق بازرگانی تصمیم‌گیری کردند.

طبق گزارش رسانه‌های رسمی پس از چهار ماه تاخیر، جلسه نهایی شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی بعداز ظهر امروز با حضور اعضای این شورا شامل وزیر صمت به عنوان رئیس شورا، وزیر اقتصاد، وزیر جهاد کشاورزی، رئیس سازمان ملی استاندارد و سه نفر از اعضای اتاق بازرگانی برگزار شد تا درباره تعیین تکلیف انتخابات غیرقانونی هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران تصمیم‌گیری کنند.
 
در جلسه امروز که بیش از ۶ ساعت به‌طول انجامید، پس از بررسی ابعاد مختلف این ماجرا و تخلفاتی که در جریان برگزاری انتخابات هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران انجام شد، صورت‌جلسه ابطال انتخابات تنظیم و به اتفاق آرا به تصویب رسید و حسین سلاح‌ورزی برکنار شد.

اما حسین سلاح ورزی در توییتی این خبر را تکذیب کرد و گفت: امروز جلسه شورایعالی نظارت برگزار شد، جلسه بدون تنظیم هیچ صورتجلسه و امضا و توافقی بعد خروج تعدادی از اعضا، بی نتیجه خاتمه یافت.

بخش خصوصی ایران همچنان در کنار حاکمیت در خدمت به اقتصاد کشور فعال است. به خبرسازی‌های نادرست توجهی نکنید.

سلاح ورزی از ریاست اتاق بازرگانی ایران برکنار شد / سلاح ورزی همچنان تکذیب می‌کند!


سلاح‌ورزی که به طور غیرقانونی رییس اتاق بازرگانی ایران شد، برکناری خود را باور ندارد و مجدد خبر ابطال انتخابات را تکذیب کرد.

در این میان برخی رسانه‌های اصلاح طلب هم در یک بازی رسانه‌ای برای ابقای سلاح‌ورزی موضوعاتی را مبنی بر ناتمام ماندن جلسه مطرح کردند که صحت ندارد و تصمیم قطعی شورای عالی نظارت بر ابطال این انتخابات غیرقانونی است.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم