۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷

کشته شدن ۹ اسیر دیگر نزد مقاومت فلسطین در حملات اسرائیل

کشته شدن ۹ اسیر دیگر نزد مقاومت فلسطین در حملات اسرائیل
گردان‌های القسام در روز‌های گذشته اعلام کرده بودند که ۱۳ اسیر در نزد مقاومت فلسطین در حملات هوایی ارتش اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده اند.
کد خبر : ۶۳۶۹۶۰
به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، گردان‌های القسام در روزهای گذشته اعلام کرده بودند که 13 اسیر در نزد مقاومت فلسطین در حملات هوایی ارتش اسرائیل به مناطق مختلف نوار غزه کشته شده اند.
القسام افزود: شش اسیر در استان شمالی نوار غزه در دو مکان متفاوت و هفت اسیر دیگر در استان غزه و در سه مکان مختلف بر اثر بمباران اشغالگران کشته شدند.
 
گردان های القسام پیشتر هم اعلام کرده بودند بر اثر ادامه بمباران مناطق مختلف غزه، چهار اسیر اسرائیلی و نگهبانان آنها کشته شدند.
 
با ورود عملیات "طوفان الاقصی" به هشتمین روز خود و کسب پیروزی های کم نظیر توسط رزمندگان مقاومت در نبرد علیه رژیم صهیونیستی، بمب افکن های رژیم جعلی اسراییل به طور جنون آمیز مناطق مسکونی، درمانی، مساجد و مکان های تجمع آوارگان فلسطینی در غزه را به دستور سران تل آویو بمباران می کنند.
 
اسرائیل که تاکنون تلاش هایش برای توقف عملیات مقاومت در سرزمین های اشغالی به جایی نرسیده و سران این رژیم هنوز در شوک شکست بی نظیر مقاومت فلسطین به سر می برند، همچنان غیرنظامیان فلسطینی را هدف قرار می دهند و به دنبال کوچ اجباری فلسطینیان با تبدیل کردن غزه به زمین سوخته می گردند.
 
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای غزه به ۲۲۱۵ نفر و شمار مجروحان به ۸۷۱۴ نفر در هشت روز جنایت رژیم صهیونیستی خبر داد.
 
همچنین وزارت بهداشت فلسطین امروز اعلام کرد که شمار شهدا در کرانه باختری از شنبه گذشته تاکنون به ۵۴ نفر و شمار زخمی ها به بیش از ۱۱۰۰ رسیده است.
برچسب ها: فلسطین اسرائیل