۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۱۴
پیشینه خواننده هتاک از زبان فضلی نژاد:

خوانندگی شاهین نجفی علیه حسین شریعتمداری

شاهين نجفي در دوره اصلاحات گروه هاي زيرزميني موسيقي رپ را در رشت و تهران ترتيب مي داد و در سال 84 از ترس مجازات بدليل ارتكاب جرائمي نظير همجنس گرايي به آلمان گريخت.
کد خبر : ۶۳۴۰۹
"صراط" - پژوهشگر روزنامه كيهان گفت: شاهين نجفي در دوره اصلاحات گروه هاي زيرزميني موسيقي رپ را در رشت و تهران ترتيب مي داد و در سال 84 از ترس مجازات بدليل ارتكاب جرائمي نظير همجنس گرايي به آلمان گريخت.

پیام فضلی نژاد، درباره ماهيت و پيشينه شاهين نجفي خواننده هتاك به امام هادي (ع) گفت: «شاهین نجفی» خواننده و سازنده کلیپ موهن علیه امام هادی(ع) که از دوره اصلاحات به راه‌اندازی گروه‌های موسیقی زیرزمینی در رشت و تهران پرداخت، یک «همجنس‌باز» است که به سبب اشاعه فحشا و فساد با شکایت شاکیان خصوصی شامل چند خانواده، دو بار در ایران دستگیر شد و سال 1384 از ترس مجازات سنگین کیفری به آلمان گریخت.
 
نجفی به سرعت با پسمانده‌های گروهک‌های ترویستی مانند «سازمان فدائیان خلق» و «سازمان مجاهدین» پیوند خورد و با پیوستن به گروه «تپش 2012» در تجمعات این گروهک‌های تروریستی علیه ایران در شهرهای «استکهلم» در سوئد و «اسن» در آلمان حضور یافت و به اجرای کنسرت در میتینگ‌های منافقین پرداخت.
 
پژوهشگر موسسه کیهان افزود: در سال 1387 که سازمان‌های مارکسیستی- تروریستی برای گسترش فعالیت‌های خود در دانشگاه‌های ایران می‌کوشیدند، «شاهین نجفی» نیز به همکاری با آنان پرداخت و توسط چند دانشجو در داخل ایران قصد یارگیری برای تروریست‌ها را داشت، اما آن زمان روزنامه «کیهان» پشت صحنه این پروژه را فاش کرد و در 8 مهرماه 1387 نوشت: «اخيراً برخي از وبلاگ هاي دانشجويي اپوزيسيون با گرايش ماركسيستي، بيانيه‌اي از يك گروه موسيقي با عنوان تپش 2012 منتشر كرده اند كه در آن از راه اندازي كمپين يكصد هزار امضاء خبر مي دهد.
 
وي با اشاره به ماهيت اين گروه تصريح كرد: اين گروه مبتذل خود را متشكل از تعدادي جوان ايراني و آلماني معرفي مي كند... اعضاي اين گروه هدف خود از تشكيل چنين محفلي را تلاش براي جمع‌آوري امضا و ارائه آن در سالروز حقوق بشر (10 دسامبر) به پارلمان اروپا در بروكسل اعلام كرده‌اند تا توجه مطبوعات و رسانه‌هاي بين‌المللي را به شرايط حاكم در ايران و به اصطلاح نارضايتي مردم جلب كند.»
 
فضلی نژاد با ارائه پیشنهادی به مسئولان قضایی کشور مبنی بر «درخواست بازداشت و استرداد نجفی توسط اینترپل» اظهار داشت: با توجه به سابقه این خواننده همجنس‌باز و اتهامات و جرائم وی که در حوزه سرزمینی ایران قبل از فرار واقع شده و توسط مراجع ذیصلاح قضایی کشور خودمان قابل رسیدگی کیفری می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌باشد، پیشنهاد می کنم که با تدبیر دادستان محترم کل کشور درخواست بازداشت و استرداد شاهین نجفی به ایران از کانال پلیس اینترپل داده شود. این خواننده هتاک باید در ایران به دست عدالت سپرده شود و این یک مطالبه مردمی است.
 
عضو مرکز پژوهش های موسسه کیهان با بازخوانی پیشینه فعالیت‌های این خواننده هتاک ادامه داد: وقتی شامگاه 27 بهمن 1389 آقای «حسین شریعتمداری» در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دوم سیما از همکاری شهید «صانع ژاله» با روزنامه «کیهان» سخن گفت، رسانه‌های غربی چند ساعت را در شوک و بهت ناشی از این خبر به‌ سر بردند و فردای آن روز، جز واکنش‌های سراسیمه، کاری از دستشان ساخته نبود. اما، کمتر از 15 ساعت پس از مصاحبه مدیرمسئول روزنامه «کیهان»، تلویزیون‌های فارسی‌زبان اپوزیسیون برانداز و رسانه‌های کردی‌زبان ضدانقلاب برنامه‌های عادی خود را برای پخش یک «خبر ویژه» قطع کردند و با نشان دادن تیزری تبلیغاتی از یک ویدئو کلیپ (نماهنگ) گفتند «سلطان رپ ایران علیه حسین شریعتمداری می‌خواند!» و برخی از سایت‌های خبری اروپایی نیز تیتر زدند: «ساخت موسیقی اعتراضی توسط یک همجنس‌گرای مشهور درباره مدیر کیهان».
 
وي ادامه داد: در همان هنگام، جریان رسانه‌ای «فتنه سبز ماسونی» در سایت‌های «فیس بوک»، «تویتر» و «یوتیوب» صفحات ویژه‌ای را ساختند تا «نماهنگ» این «همجنس‌باز مشهور و سلطان رپ ایران» را به صورت ویژه و در گسترده‌ترین سطح ممکن منتشر کنند. سرانجام شامگاه 28 بهمن، تنها یک روز پس از گفتگوی ویژه تلویزیونی «حسین شریعتمداری»، نسخه کامل این نماهنگ در رسانه‌ها پخش شد.
 
 فضلی نژاد اظهار داشت: نماهنگ «شهید سبز: صانع ژاله» با صدای «شاهین نجفی» که به «حسین شریعتمداری» به عنوان «پلیدترین انسان روی زمین» تقدیم شده است، تنها واکنش کارگزاران فتنه سبز به جدیدترین افتضاح و رسوایی سیاسی‌شان بود. 48 ساعت پیش از انتشار سخنان مدیرمسئول «کیهان» درباره خدمات ارزشمند شهید «صانع ژاله» به جمهوری اسلامی و در حالی که کارشناسان امنیتی سرنخ‌های متعددی را از نقش محوری «گروهک تروریستی مجاهدین خلق» (منافقین) برای ترور وی به دست آورده بودند، رسانه‌های وابسته به مثلث سرویس‌های جاسوسی CIA و موساد و MI6 پروژه «شهیدسازی» برای «سبزها» را کلید زدند. گرچه در ابتدا «رادیو فردا» حتی نام این «شهید جدید سبزها» را نمی‌دانست و به تعبیر آقای شریعتمداری خبر از «کشته شدن خانم ژاله صانعی به دست نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی» می‌داد!
 
نویسنده کتاب «ارتش سری روشنفکران» درباره بهره‌برداری سازمان‌های اطلاعاتی از خوانندگان همجنس‌باز و پروژه های ایرانی آنان گفت: برای نمونه پروژه جدید «شهیدسازی» از «صانع ژاله» توسط «سرویس ارتباطات استراتژیک آمریکا» که 2 وزارتخانه امور خارجه و دفاع با محوریت سازمان CIA آن را اداره می‌کنند، کلید خورد. این پروژه که هدفش مهندسی افکار عمومی از طریق «موسیقی اعتراضی- زیرزمینی» است، پیش از این در کودتاهای مخملی اروپای شرقی و مرکزی به اجرا درآمده بود و در هنگام قتل «ندا آقاسلطان» توسط گروه موسیقی «شاهین نجفی» اجرا شد.
 
فضلي نژاد همچنين با اشاره به حمايت آمريكا از اين خواننده هتاك، خاطرنشان كرد: چندی پیش نيز «هیلاری کلینتون» وزیر امور خارجه آمریکا دستور استمرار پروژه «جنبش رقص و دیپلماسی رپ» را در فرآیند «جنگ نرم» علیه ایران صادر کرد. بار گذشته نیز همین گروه فاسد وظیفه پیشبرد پروژه موسوم به «موسیقی ترور» را برعهده داشت و این‌بار نیز «شاهین نجفی» همجنس‌باز مشهور و شومن میتینگ‌های منافقین، به هتک حرمت معصومین و ائمه اطهار پرداخته است.
نظرات بینندگان
امیر علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷۱
۱۹
آقای فضلی نژاد با نظر شما جهت استرداد شاهین نجفی مرتد از طریق درخواست دادستان محترم از اینترپل موافقم ولی مگر اینتر پل به درخواست دادستان محترم برای استرداد خاوری توجهی کرده که بخواهد به این یکی توجه کند.
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب امیرعلی، چه قیاسی میکنی؟ در مورد خاوری جریان دلار پشت سبز است که پای همه را سر میدهد، یکیش هم اینترپل. اتفاقاً ممکن اینترپل برای اینکه خاوری را نگیرد، این یک بی همه چیز را بگیرد و تحویل دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب آشنا در اين مورد هم مسئله دلاره. واسه اعتقادات ناب و خالص جديدش كه اين ترانه رو نخونده. واسه خوش رقصي جلوي اربابانش خونده. اون‌ها هم كه گفتن حسابي قراره خرج كنن واسه امنيتش.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۰
۶۹
مرگ بر شاهین نجفی
نه بخاطر حرفهای فضلی نژاد و شریعتمداری
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۱ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷
۱۹
تاریخ جعلی ساختن براتون راحت شده جماعت ...
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
دقیقاً مثل 1984 جورج اورول
sina
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۴
۵۷
برای شنیدن خبر هلاکت این پست فطرت، کثیف لحظه شماری می‌کنم.
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
از 3000 میلیارد چه خبر!؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
سینا جان چرا خودت حرکتی نمی کنی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو بهتر خبر داری
حمزه
|
Iran (Islamic Republic of)
نورای عزیز مگه 3000تا دست شما نیست؟
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نه حمزه جان!!!حرفا میزنی ها!!!مگه شماها میذارین به ماها چیزی بماسه!؟
شما 40درجه تب داشته باشی یک درجه شو به کسی نمیدین!!!!
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
حمزه جان شما مثل آقای خاوری چفیه می اندازی و مدال امر به معروف و نهی از منکر مثل ایشون میگیرد از بقیه می پرسی؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۴۴ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۶۷
۲۲
خبرها کاملاً از نوع کیهانی است، راستی داستان همجنس باز بودن این یارو را از کجا در آوردید ؟
کچل
|
United States of America
کاور آهنگ هاشو ببینی میفهمی....
سعید
|
United States of America
از ذهن بیمار خودشون
میترا
|
United States of America
یعنی هرکی از حق همجنس گراها دفاع کنه خودش همجنس بازه؟؟؟!
ناشناس
|
United States of America
زیاد نگران نباش کسی که ......... باشه خیلی مهم نیست همجنسگرا بودن یا نبودنش
لعنت خدا بر او و حامیانش بفیه اش به خودتون مربوطه
سعید
|
Canada
|
۰۶:۱۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۲
۱۲
جالبه نظرات بنده غیب شد به این میگن آزادی بیان. نه فحشی توش بود نه بی ادبی نه چیزی که حتی امنیت ملی رو بخطر بندازه.

چقدر این فضلی نژاد مهمه برای صراط
ناشناس
|
Canada
شاگرد جناب شریعتمداریه دیگه !
یوسف
|
Canada
نظرات فضلی نزاد مستنده نظرات تو چی فاقد منطق و ارزش
نورا
|
Canada
یوسف عاقلان دانند!!!
ناشناس
|
Canada
کاش به همین اندازه، وطن و منافع ملی برای تو ارزشمند و مهم بود! ولی دریغ از اندکی هوش و موقعیت شناسی. مرعوبیت دربرابر غرب و سیاه نمایی و یاس و ناامیدی نسبت به کشور در نظرات شما موج می زند!!
امیر مشهدی
|
Canada
همین بلا سر نظر من هم اومد
ایدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴۲
۱۲
به دلیل همجنسگرایی می خواهید به اینترپل شکایت کنید؟ خوبی؟
اصلا شد با یکی مخالف باشید طرف همجنسگرا ماسون بهایی نباشد؟ ترانه مهدی همین آقا را شنیده اید؟
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
نقي شم خونديم اتفاقا
اگه کسي حالت تهوع داشته باشه
چيزايي که بالا مياره بهتر از اراجيفي بوده که اين جونور بالا آورده
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵۰
۱۹
چگونه است به شعور بشریت توهین میشود صدای کسی در نماید اما درد دل افراد را مرتد میگویید و وصله منافقین مینامید کاش عیب کار را جستجو میکردید که از انقلاب به این ور چه کردید که جامعه به انحطاط رسیده است هر زمان توانستید دروغ را جزء بزرگترین گناهها بپذیرید و توانستید به شعور انسانها احترام بگذارید آنگاه یعنی میتوانید با گفتمان شاهین نجفی را محکوم کنید نه با مرتد خواندن وی و این اعمال در جامعه رو به رشد ایرانی جایی ندارد
با آرزوی بهترینها برای خدمتگذاران دنیا
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
سفسطه نکن
"جامعه به انحطاط رسيده است"!!!!!!!
هروقت شما تونستي بفهمي که توهين به ائمه اطهار از توهين به مامان و باباي من و تو بدتره اونوقت حرف بزن
اون جونور به شعور "انسانها" احترام گذاشته مثلا، با اون اراجيفي که بلغور کرده؟!
حرمت ائمه اطهار چيزي نيست که امثال موجودات سخيفي مثل نجفي بخوان به سخره بگيرنش
اينو هر شيعه آزاده اي ميفهمه
و نيازي نداره جنابعالي خودتون را ته فهم نشون بدين
در ضمن
در راستاي جمله اول جنابعالي
به شعور بشريت هم توهين شده با اين دري وري که اون بلغور کرده
ب.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
به شعور بشريت كساني توهين ميكنن كه هتك حرمت مقدسات رو درد دل ميدونن. پيرو هيچ ديني حق نداره به مقدسات اديان ديگه توهين كنه. فقط شيطان پرسته كه به خودش اجازه اين كارو ميده. چون مي‌بينه به مقدساتش در همه اديان توهين ميشه!
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۵
۱۸
آفا علی تو هر جامعه ای فساد هست تو ایران هم هست اما جامعه ای که محرم به محرم رمضان به رمضان ولادت به ولادت با چه شور حالی حضور دارن نمی گن منعطف آدم باید چاره مشکل شو اول از خودش پیدا کنه
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
ببين عزيزم
لازم نيست زيادي اداي منطق با اين جماعت دربياري
اينا هروقت که لازم باشه آنچنان منبري ميرن که فکر ميکني آخر فهم و درکن
اما به موقعش ته حرفشون همون اراجيفيه که اين موجود پست خونده
به موقعش همچين از آزادي و فهم و شعور بشري دم ميزنن که آدم فکر ميکنه درد بشريت را با همه وجودشون حس کردن
کسي که ميخواد يه کمتر از حيوان مثل نجفي را با گفتمان محکوم کنه ميشه تا ته حرف و منظور و عقيده اش را فهميد
اي کاش هميشه اينقدر اهل گفتمان!!!!! بودند!!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۲
۲۶
اون بايى محكمه شود
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
بروبچه هايي که مخالفن
انشاءالله باهاش محشور و همنشين شين جميعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۶
۲۵
لازم نیست منتشر کنین فقط میخام بگم خودتونم میدونین طرفدارای شاهین خیلی بیشتر از مخالفاشن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
تو فضای مجازی ممکنه اینطوری به نظر بیاد
اینم دلیل روحی روانی داره آدمایی که زندگی رو تو همین دنیا خلاصه می بینند از هر فرصتی استفاده می کنند تا یک جوری خودشون را نشون بدن و احساس تنهایی که با فراموش کردن خدا به اونا دست می ده رو فراموش کنن.
باحال
|
Iran (Islamic Republic of)
منظور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
مولکولی از ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
چرند نگو. بله طرفداراش امریکا و صهیونیسم هستند. در اصل شا...ین بازیچه و اسباب بازی اونهاست. ما کله این اسباب بازی را می کنیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
یدونه از مخالفاش برای همه موافقاش کافیه
میرمحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
خوب معلومه دیگه! آمار کفار و مشرکین همیشه از مسلمونها بیشتر بوده!
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
اونوقت تو آمارشو چه جوري درآوردي؟؟!!
حتما وقتي داشتي ميشمردي، مثل تبليغ اون پفكه مي‌گفتي:
يكي من، يكي مخالف، يكي من
يكي من، يكي مخالف، يكي من
...
آشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه یه حقیقت هست و اون اینه که هرکی از گرونی ها هم دلخوره و کمی هم افراطیه، با این خواننده بی شعور موافقت نشان میده و در واقع میخاد تلافی گرونفروشی حاجب ارزونی ها را از ائمه معصومین علیهم السلام در بیاره که خودشون از مخالف ترین اشخاص با تمام مفاسد منجمله گرون فروشی و کم فروشی بوده اند.
همت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۹
۲۶
مهاجرانی ........؟
ارزو دارم حکم مرتد بودن تو را خودم اجرا کنم.
خیانتی که تو و اذنابت در دوره اطلاحات؟ به این ملت شهید پرور کردی .......
کارمند شهر کتاب بوستان
|
United States of America
|
۲۲:۳۹ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۷
۵
مرده شور روزنامه..... را ببرد که با گزارشات واهی و توهمات مزمن خودش باعث بسته شدن شهر کتاب شعبه بوستان شد ، امیدوارم بانی و باعثش مثل ما در این ایام سخت بیکار شود و شرمنده زن و فرزندش ...
سعید
|
United States of America
پول نفت هست فعلاً!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۴ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۵
۸
کاش چند اتهام دیگر مثل دزدی و قتل و تجاوز و اختلاس هم برای این بابا می ساختی برادر. در ضمن شهید صانع ژاله؟ ...
ندا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۲ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۲
۱۲
من با نظر علی موافقم شاهین اگر چه لحن تند و تیزی داره اما تو صحبتاش دروغ نیست چیزایی میگه که همه ما میبینیم و جرات حرف زدن راجع بهش رو نداریم
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
این ندای شیطان است
باران
|
Iran (Islamic Republic of)
يعني شما به خاطر مسايل سياسي ترانه‌هاش، هتك حرمت ائمه رو تو ذهنت توجيه ميكني؟ اميدوارم در موضع فكريت تجديد نظر كني. حيفه بخدا. آدم يه بار بيشتر فرصت زندگي كردن نداره.
مقدس
|
Denmark
|
۱۴:۲۰ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳۶
۱۲
خسته نشدید از مقدس گرایی؟
.................
مینا
|
Denmark
تو باید خسته شده باشی از غرب گرایی عزیز جان.
کما اینکه مخالفت با
ب.ح
|
Denmark
تو كه خودت خسته شدي حداقل اسمتو عوض ميكردي!
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۱۱ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲۴
۸
هم جنس بازی یا زنا را باید به چشم دید و بعد در باره اش حرف زد .آیا کسی این کارها را در حضور دیگران میکند ؟؟؟
این قبیل تهمت ها در یک جامعه سنتی به یک فرد ، دور از اخلاق ووجدان است.
یوسف
|
Germany
کسی که از همجنس بازها حمایت کنه و اظهار ارادت کنه خودشم تمایلات حمجنس بازانه داره عزیزم ضمنا این جا که محکمه نیست که بخوان حکم صادر کنن که حتما باید به قول شما دیده بشه
باران
|
Germany
يعني چي كه بايد به چشم ديد؟ مثلا اگه يه نفر كه مورد تجاوز قرار گرفته بخواد شكايت كنه اگه فيلمي از تجاوز نداشته باشه يا كسي شاهد نبوده باشه يعني همه چيز از بيخ و بن دروغه؟ داره ميگه طرف شاكيان خصوصي داشته. (البته راست و دروغش پاي كيهانيا. ضمن اينكه فقط به دستگيري اشاره كرده و نگفته بالآخره محكوم شده بوده يا تبرئه؟ اما حرف اصلي من با شما فقط ايراد به نحوه استدلالت بود!)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۶ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۱
۷
۲۸
کاملا راه راست مشخص و واضحه و اصلا نیازی به بصیرت انجنانی هم نداره
یک طرف امثال اکبر گنجی (انکار کننده امام زمان و..) عبدالکریم سروش (منکرقرآن و عصمت ائمه ) هاشم آغاجاری (مسخره کننده امامان معصوم ) نوری زاده (جاسوس فاسد موساد ) شاهین نجفی (مرتد ) و...... در یک جبهه و شریعتمداری (مدافع شجاع حریم انقلاب و اسلام ) و آیت الله مصباح یزدی ( عالم شجاع و مدافع ائمه معصومین و..... ) در جبهه مقابل حالا شما بگید کدام جبهه حقه و کدام باطل اگه کسی هم به مواضع آقایون شک داره تمامی فایلهای صوتی و تصویری موجوده
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
نخیر اینجور نیست!فایلاتم بذار درکوزه آبشوبخور!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
عجب جواب منطقی و محکمی دادی نورا مثل همیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نورا خانم شما مصداق بارز برعکس نهند نام زنگی کافور هستی...باید اسمتو کورا میذاشتن با این ذهن قشنگ و استدلالیت!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
جبهه اولت قبول، اما مشكل اصليت اينه كه تو تفكرت دوتا جبهه بيشتر وجود نداره!!
گروه5
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۳
۱۲
گروه5برای به هلاکت رساندن این فرد درجای جای جهان امادگی خود را اعلام می کند.
بزودی شاهد مرگ ایشان خواهید شد.
سلام بر صبوریهای مهدی صاحب زمان.
ما اجازه نخواهیم داد خطوط قرمزمان را بشکنند.
داداش شاهین
|
Iran (Islamic Republic of)
به به جمعیت فدائیان خلق دوباره سر از گور در آوردن!
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۳ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۱
۴
۹
شاهین نجفی غلط کرده ؛درسته ولی چرا به این راحتی دیگران را به جاسوسی وفساد اخلاقی و... متهم میکنید پس چرا قبلا این اخبار رو در باره وی منتشر نکردید
درود بر امام علی النقی علیه اسلام.
مرگ بر هوچیگران وهتاکان چه در داخل وچه در خارج.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱
۲
۸
این ناشناس آخری مشکوک میزنه گمانم نویسنده ......!
لطف اله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۱
۱۴
۴
نمي دانم چرا همه مخالفان شما همجنس گرا و همه موافقان شما .......... هستند؟
............
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
اگه یه کم دیگه فکر کنی حتما به جواب میرسی البته اگه فکر کردن بلد باشی
عارف
|
Iran (Islamic Republic of)
برای روشن کردن اذهان ایشون کاور البوم جدیدشون پرچم همجنسبازان رو گذاشته نوک حرم امام رضا
ali
|
-
|
۱۹:۴۴ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
لعنت بر روزنامه كيهان
ناشناس
|
-
برادر علي اگر قرار است نفرين كني چنانچه فكر مي كني كيهان مشكل دارد حتما" دعا كن . حال كه پدر و مادر عزيز نام علي را براي شما انتخاب نمودند شما و ما هم سعي كنيم مرام علي (ع) را برگزينم . درود بر شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۳
۷
بنده مخالف آقاي شريعتمداري هستم ولي هيچگاه جسارت هاي يك بي ادب و بي سروپا را نسبت به آقاي شريعتمداري تحمل نمي كنيم . اين مطرود بهتر است در همان سرزمين هاي كفر و بي ديني به زندگي سگي خود ادامه دهد
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۳
۷
واقعا متاسفم برای کسانی که میبینند به امامشون توهین میشه ولی چون طرف توهینش سیاسی بوده سکوت که میکنند هیچ طرفداری هم میکنند
حتما عاشورا هم سینه میزنیدو نذری میدید
رسول
|
Iran (Islamic Republic of)
نه علی جان مطمئن باش هرکس از این مرتد حمایت کنه نه عاشورا میشناسه نه امام حسین و نه دین و آیین و مذهب و فقط در حد یک حیوان زندگی میکنه خور و خواب و خشم و شهوت
زهره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۱
۲
۳
سوال من این است دراین سی سال برای شناسایی امام زمان به مردم چه کاری کردند؟صداوسیمادر5شبکه اش چند برنامه درباره ی امام زمان تهیه کردند؟فقط درحدشعاروحرف است وسوءاستفاده از امام
مسعود یوسف پور
|
United States of America
|
۱۰:۴۴ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۱
۴
۶
چه کسی گفته است شاهینی؟
تو همان زاغ زشت بی دینی
زاغکی در لباس انسان ها
دلقکی در میان رپ خوان ها
نظر حق شده به تو چپ چپ
آبروی تو رفت با این رپ
کافی است این همه کلام گزاف
دهنت را ببند و شعر نباف
این که توهین نمودی اش ای پست
دهمین حجت خداوند است
دهمین نورعالمین است او
پسر شاه کاظمین است او
امپراتور ملک دلها اوست
ما همه نوکریم… آقا اوست
جلوه اش جلوه ی رسول خداست
پرچمش نیز تا ابد بالاست…
مقتدای همه ست این آقا
پسر فاطمه است این آقا
إهدنای نماز های من است
انتهای فرازهای من است
نوه اش منجی جهان مهدی است
حضرت صاحب الزمان مهدی است
صبح خورشید و شام مهتاب است
چه کسی گفته صاحبم خواب است؟
کور دل این تویی که در خوابی
روی از این شام برنمی تابی
حکم تو تا همیشه خاموشی است
خوابت از نوع خواب خرگوشی است
گنبد پاک هشتمین خورشید
این چنین نیست ای خبیث پلید
نیست این عکس در تصور من
گنبدش را ندیده ای حتما !!
گنبد شاه من ز جنس طلاست
شرف الشمس عالم بالاست.
الغرض، بغض من کماکان هست
در دلم کینه‌ی فراوان هست…
عشق ما ریشه‌دار و بنیادی است
تا قیامت امام مان هادی است.
یوسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۱
۷
۲
شاهین درد جامعه ما رو گفت .شما مسلمونی برید جلوی فقر وفحشا.3 هزار میلیارد.وامثال اینهارو بگیرید درد داره حقیقت.......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
نیست تو جوامع دیگه که ادعای حقوق بشر دارن هیچ فسادی نسیت ،بیکار و گرسنه و فقر و فحشا وجود نداره.
این چیزا مربوط به کل حکومت هاست مگر حکومت امام زمان (عج)
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۱
۳
۱
دمت گرم یوسف جان موافقم
فقر
|
Switzerland
|
۲۳:۲۷ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۱
۱
۱
فقر=همه چیز. آقا تهمت و اهانت خیلی بده مخصوصا به کسایی که دوسشون داریم و برامون محترمن.من این کار شاهین رو تایید نمی کنم ولی هم نمی خوام بیارم ولی تا حالا فیلم رنگ خدا رو دیدی؟ نورا رو دیدی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۳ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۱
۰
۳
عجب داستانی.......................................مشکل ما اینه که چرا شاهین اینکارو کرد.......باید بدونیم مشکلش دقیقا چی بود........یعنی مشکل همه ی جوونا.............نه که دزدی و فساد واختلاس و......نیست...................همه گیر دادان به اوووون.........اصلا اون کافر.......بیایید کاری کنین که ایمان ادما قوی تر شه...........نه موجب تنفر از دین........