۱۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
فرماندار شهرستان کاشان تشریح کرد:

سرانجام بزرگترین پروژه درمانی کاشان

سرانجام بزرگترین پروژه درمانی کاشان
فرماندار شهرستان کاشان جزئیات اقدامات بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان به عنوان بزرگترین پروژه درمانی این شهرستان را تشریح کرد.
کد خبر : ۶۳۳۶۹۹

به گزارش صراط به نقل از تسنیم؛ بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان به عنوان بزرگترین پروژه درمانی شهرستان کاشان از سال‌های گذشته با عبور از کش و قوس‌های متعدد اجرایی شد.

متاسفانه پس از گذشت ماه‌های متمادی از کلنگ‌زنی آن پیشرفت قابل توجهی را به خود ندیده است و در سال گذشته نیز با سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان مصوبه تخصیص بودجه به این پروژه منوط به پیشرفت حداقلی آن بود.

این موضوع را از محمدشریف زارعی، فرماندار شهرستان کاشان پیگیری کرد و وی در مورد پروژه بیمارستان بقیه‌الاعظم شهرستان کاشان توضیحاتی را ارائه کرد‌.

محمدشریف زارعی ضمن اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان در سال گذشته، اظهار داشت: بخشی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اصفهان مربوط به شهرستان کاشان بود.

وی با بیان اینکه یکی از مصوبات مربوط به بیمارستان بقیه‌الاعظم شهرستان کاشان بود، افزود: تقریبا این پروژه 20 درصد پیشرفت داشته و باید بالای 40 درصد پیشرفت داشته باشد تا دولت برای این پروژه اعتبار تخصیص دهد.

فرماندار شهرستان کاشان ابراز داشت: برای پیشرفت این پروژه دولت 200 میلیارد تومان از محل ماده 56 تسهیلات اختصاص پیدا کند و بخشی از آن در اختیار دانشگاه علوم پزشکی کاشان است و پس از پیشرفت پروژه تا بالای 40 درصد مصوبه دولت مبنی بر تخصیص 400 میلیارد تومان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه با این اعتبارات پروژه بیمارستان بقیه‌الاعظم کاشان پیشرفت قابل توجهی خواهد داشت، گفت: برنامه دولت برای ساخت این بیمارستان سه ساله است و به طور کلی بودجه دولت برای پروژه 600 میلیارد تومان است.

زارعی یا بیان اینکه در وهله اول دولت بیش از 60 میلیارد تومان در راستای پیشرفت این پروژه به دانشگاه علوم پزشکی کاشان اختصاص داده است، تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی کاشان لازم است با توجه به تخصیص این بودجه اقدامات عملیاتی و اجرایی را انجام دهد.