۱۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

دادستان کل کشور : قضات در اولین فرصت فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را انجام دهند

دادستان کل کشور : قضات در اولین فرصت فرایند رسیدگی به پرونده‌ها را انجام دهند
دادستان کل کشور با حضور در دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأکید کرد.
کد خبر : ۶۳۳۶۷۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور به همراه علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران به‌صورت سرزده از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ تهران بازدید و در جریان مسائل و مشکلات مراجعین و همچنین نحوه رسیدگی به پرونده‌ها توسط قضات کشیک این دادسرا قرار گرفت.

وی در ابتدای این بازدید با حضور در شعب با بازپرس‌ها، قضات و معاونان دادسرای تهران دیدار و گفتگو کرده و سپس به بررسی پرونده‌های تشکیل شده در شعب پرداخته و بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأکید نمود.

دادستان کل کشور با بررسی پرونده‌های اداره معاضدت قضایی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در جریان تصمیمات اتخاذ شده در پرونده‌های قضات کشیک قرار گرفت و ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام‌شده، توصیه‌ها و تذکرات لازم را ارائه کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی در حاشیه این بازدید گفت: گزارش‌هایی که از دادسرا و دادگستری استان تهران دریافت کرده‌ایم نشان می‌دهد روند انجام کار‌ها خوب است. قضات با توجه به مشغله کاری بسیار و حجم زیاد ورودی پرونده‌ها در عین حال از تمام ظرفیت‌ها استفاده می‌کنند تا در اولین فرصت فرایند رسیدگی را انجام دهند.

وی افزود: به عنوان نمونه در بازدیدی که امروز از دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۱۲ صورت گرفت قضات کشیک تا به این لحظه درباره تمام مراجعاتی که داشتند تصمیمات لازم را اتخاذ و پرونده‌ها را تعیین تکلیف کرده بودند.

حجت‌الاسلام والمسلمین موحدی بیان کرد: در راستای تعیین تکلیف به موقع پرونده‌ها و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مطروحه از مدیریت دادگستری استان تهران، دادسرای تهران و قضات دادسرا و دادگاه تشکر و قدردانی می‌کنم.

برچسب ها: دادستان قضات