۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
مطالبه از رئیس جمهور:

انتخابات مخدوشِ اتاق بازرگانی را ابطال کنید + لینک امضاء

انتخابات مخدوشِ اتاق بازرگانی را ابطال کنید + لینک امضاء
در این شرایط که قوای سه گانه، رئیس غیرقانونی و مسئله دارِ اتاق بازرگانی را به رسمیّت نمی شناسند، امید است در فضایی شفاف، با برگزاری انتخاباتی سالم، فردی وفادار به نظام مقدّس جمهوری اسلامی، سکّاندار اتاق بازرگانی کشور شود
کد خبر : ۶۳۰۰۱۲

به گزارش پایگاه خبری صراط، سامانه "فارس من" با راه اندازی پویشی تحت عنوان "انتخابات مخدوشِ اتاق بازرگانی را ابطال کنید"، ضمن انتقاد از فضای غامض و غبارآلود اتاق بازرگانی در ماه‌های اخیر، از رئیس جمهور، ابلاغ مصوبه شورایعالی نظارت توسط وزیر صمت و ابطال انتخاباتِ شبهه ناک و مخدوشِ اتاق بازرگانی را مطالبه کرده است.

در بخشی از متن این پویش خطاب به رئیس محترم جمهور چنین آمده است: "با کمال تأسف، پرونده انتخاباتِ غیرقانونی اتاق بازرگانی در ماه‌های گذشته هنوز به سرانجام قانونی نرسیده است.

انتخابات مخدوشِ اتاق بازرگانی را ابطال کنید

در این شرایط که قوای سه گانه، رئیس غیرقانونی و مسئله دارِ اتاق بازرگانی را به رسمیّت نمی‌شناسند، منطقی‌ترین تصمیم و رهگشاترین اقدام، ابلاغ مصوبه شورایعالی نظارت توسط وزیر صمت و ابطال انتخاباتِ شبهه ناک و مخدوشِ اتاق بازرگانی است.

امید است هر چه سریعتر و در فضایی شفاف، با برگزاری انتخاباتی سالم، فردی پاکدست، دغدغه‌مند و وفادار به نظام مقدّس جمهوری اسلامی، سکّاندار اتاق بازرگانی کشور شود. " شما مخاطبین عزیز می‌توانید از طریق لینک زیر، به جمع حامیانِ مطالبه از رئیس محترم جمهور در راستای تعیین تکلیفِ ریاست اتاق بازرگانی بپیوندید:

https://www.farsnews.ir/my/c/210887

برچسب ها: اتاق بازرگانی