۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۷

لیست تمام لوازم خیاطی در vahdat shop خرازی آنلاین

لیست تمام لوازم خیاطی در vahdat shop خرازی آنلاین
کد خبر : ۶۲۹۹۹۴

خیاطی یک هنر ظریف است که بسیاری از خانم‌ها و آقایان به آن علاقه دارند. البته این کار هنری هم مثل هر فعالیت دیگری به وسایل نیاز دارد. در واقع دوخت و دوز بدون وجود ابزارهای جانبی آن، کاری دشوار و تقریباً غیرممکن است. استفاده از لوازم مناسب، علاوه بر این‌که خیاطی را برای افراد تازه‌کار و خیاطان باتجربه آسان‌تر می‌کند، نتیجه کار را هم متفاوت خواهد کرد. قیچی، نخ و سوزن، تنها ابزار مورد نیاز برای دوخت یک لباس زیبا نیستند، بلکه برای این منظور به تجهیزات و وسایل دیگری هم احتیاج است. اگر در زمینه دوخت و دوز، نسبت به تازه‌کارها، کمی جدی‌تر کار می‌کنید، باید با لیست تمام لوازم خیاطی در خرازی آنلاین vahdat shop و سایر خرازی‌های فیزیکی و اینترنتی آشنا باشید.

وسایل خرازی از جمله وسایل مربوط به هنر خیاطی، بسیار متنوع هستند. کارشناسان فروش وحدت شاپ، می‌توانند به شما موقع انتخاب محصولات مورد نیازتان کمک کرده و متناسب با بودجه و سرمایه‌ شما، بهترین‌ها را در اختیارتان قرار دهند. در نتیجه می‌توانید مطمئن باشید که اقلام پرفروش و ضروری را برای دوخت و دوز تهیه کرده‌اید.

لیست لوازم خیاطی

برای شروع دوخت یک لباس، اولین مرحله رسم الگو است که به این منظور باید از ابزارهای نشانه‌گذاری و اندازه‌گیری استفاده کنید. همچنین انواع نخ از جنس‌های مختلف هم به عنوان یکی از اصلی‌ترین متریال مورد استفاده در دوخت و دوز شناخته می‌شوند. بدیهی است که بدون نخ نمی‌توان هیچ لباسی دوخت.

وسیله مهم دیگر در این حوزه، سوزن است که به دو دسته سوزن دستی و سوزن چرخ تقسیم می‌شود. هر کدام از این محصولات بسته به کاربرد خود، انواع، اندازه و جنس متفاوتی دارند. در ضمن هر خیاط باید حداقل یک قیچی برای برش پارچه در اختیار داشته باشد. البته در صورتی که می‌خواهید پروسه دوخت و دوز شما سریع‌تر پیش برود، بهتر است که قیچی با کیفیت بالاتری خریداری کنید. چون قیچی‌های کند به پارچه آسیب می‌زند و کار برش‌زنی پارچه را طولانی‌تر می‌کند.

لیست تمام لوازم خیاطی در vahdat shop خرازی آنلاین

اگر در زمان دوخت لباس با مشکلی مواجه شوید، بشکاف به شما در شکافتن درزها و کوک‌ها به منظور اصلاح دوخت کمک می‌کند. همه این ابزار و وسایل را می‌توان در یک ظرف، سبد یا جعبه مخصوص لوازم خیاطی قرار داد. بدین ترتیب این وسایل در زمان استفاده یا جابجایی، گم نشده و همیشه در دسترس هستند.

بعد از اتمام دوخت لباس باید آن را اتو کشید. بنابراین می‌توان اتو را یکی از مهمترین وسایل خیاطی دانست. البته برای اتوکشی هر بخش از لباس به ابزار مخصوص نیاز است. بعضی دیگر از محصولات موجود در لیست لوازم خیاطی که در خرازی آنلاین وحدت شاپ به فروش می‌رسند، به قرار زیر است:

  • لوازم مربوط به رسم الگو: دفتر، گونیا، خط‌کش، ماژیک الگو، انواع صابون گچی و روغنی، مداد.
  • وسایل نشانه‌گذاری: کاربن، رولت خیاطی.
  • ابزار دوخت: قرقره، لایه چسب، روغن روانکاری چرخ خیاطی.
  • وسایل مربوط به اتوکشی: اتو مخصوص آستین و پاچه شلوار.
  • خرج کار: انواع دکمه، اپل، زیپ، نوارهای تزیینی، منجوق، پولک، تکه ‌دوزی.

لیست تمام لوازم خیاطی در vahdat shop خرازی آنلاین

خرید لوازم خیاطی از وحدت شاپ

به شما توصیه می‌کنیم که برای خرید وسایل دوخت و دوز، از قبل یک لیست تهیه کنید. بدین ترتیب موقع مراجعه به خرازی‌های فیزیکی یا آنلاین، دچار سردرگمی نمی‌شوید. این در حالی است که فروشگاه‌های اینترنتی لوازم خرازی مثل وحدت شاپ، مشخصات و قیمت همه محصولات خود را به همراه تصاویر آن‌ها، در وب‌سایتشان قرار می‌دهند. بنابراین شما می‌توانید بدون اینکه از خانه خارج شوید، با دقت بیشتر به بررسی محصولات برندهای مختلف پرداخته و بهترین‌ها را برگزینید.

همچنین در صورتی که شما به دلیل شغل خود به تعداد بالا از اجناس خرازی مختلف نیاز دارید، خرید عمده از فروشگاه آنلاین وحدت شاپ بهترین تصمیم است. چون خرید تعداد بالای اجناس از این مجموعه، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید تکی است.

در صورتی که درباره اجناس مورد نیاز برای راه‌اندازی خرازی یا مزون دوخت لباس سوالی دارید، می‌توانید با کارشناسان بخش فروش آنلاین شاپ وحدت اصفهان تماس بگیرید. همکاران این فروشگاه آنلاین، می‌توانند اطلاعاتی کافی درباره لیست لوازم خیاطی در خرازی آنلاین vahdat shop را در اختیار شما قرار دهند. در ضمن امکان مراجعه حضوری به این فروشگاه برای ساکنین اصفهان میسر است.

خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید