۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹

نوستاژی‌بازی با «مربای شیرین»

نوستاژی‌بازی با «مربای شیرین»
حضور تعدادی از هنرمندان شناخته شده در مجموعه تئاتر شهر و اکران فیلم «مربای شیرین» مرضیه برومند از جمله رویداد‌های هنری این روزهاست.
کد خبر : ۶۲۶۱۱۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، جمعی از هنرمندان شناخته شده عرصه‌های مختلف سینما، تئاتر و تلویزیون شامگاه روز سه شنبه سی ام خرداد ماه با حضور در تالار‌های اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش به تماشای آثار نمایشی به صحنه رفته در این تالار‌ها نشستند.

قطب الدین صادقی، هادی حجازی فر، محمدحسین فرح بخش، افشین هاشمی، فرزین محدث، هومن حاجی عبداللهی، علی میلانی، عزالدین توفیق، آرش فلاحت پیشه، احمد سلیمانی، محمدرضا کوهستانی و داود نامور از جمله هنرمندانی بودند که سه شنبه سی ام خرداد ماه از آثار نمایشی به صحنه رفته در تئاتر شهر دیدن کردند.

هم اکنون نمایش‌های «گربه نره و روباه مکار» به کارگردانی اوشان محمودی در تالار اصلی، «خدای جهنم» به کارگردانی سیاوش جامع در تالار چهارسو، «بی صورت فلکی» به کارگردانی مریم باقری در تالار چهارسو، «زوج ناجور» به کارگردانی محمد حسین پیوندی در تالار قشقایی، «نقطه ویرگول» به کارگردانی امیرسفیری در تالار قشقایی، «قصه‌های درگوشی» به کارگردانی حسین حیدری پور در تالار سایه، «پروانه و یوغ» به کارگردانی امیرمحمد دشتگلی در تالار سایه و «مجلش شبیه لیربیچاره» به کارگردانی ملیکا رضی در کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان تئاتر هستند.

نسخه بازسازی شده فیلم سینمایی «مربای شیرین» به کارگردانی مرضیه برومند به نمایش در می‌آید.

این فیلم در طرح جدید سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با عنوان سینمانوستالژی و با هدف آسیب‌شناسی سینمای کودک و نوجوان اکران می‌شود.

«مربای شیرین» روز پنجشنبه اول تیر ساعت ۱۵ در سالن استاد کیارستمی بنیاد سینمایی فارابی به نمایش درمی‌آید.

این فیلم بر اساس داستان «مربای شیرین» اثر هوشنگ مرادی کرمانی به کارگردانی مرضیه برومند ساخته شده و در خلاصه داستان آن آمده است: «امیر شیشه مربایی را از بقالی محله می‌خرد. او هر چه سعی می‌کند نمی‌تواند شیشه مربا را باز کند. این موضوع کوچک به چالشی بزرگ در زندگی او و همچنین تمامی افراد جامعه بدل می‌شود.»

لیلا حاتمی، امیر حسین صدیق، ژاله صامتی، محمدرضا شریفی‌نیا، گوهر خیراندیش، رامین ناصر نصیر، ارژنگ امیرفضلی، مانی نوری و ... بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم