۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱

کاهش قیمت میوه در راه است

کاهش قیمت میوه در راه است
رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران با اشاره به اینکه عرضه میوه به بازار با آغاز تابستان افزایش خواهد یافت، گفت: با توجه به میزان تولیدات و افزایش عرضه میوه به بازار، پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش قیمت میوه در روز‌های آینده است.
کد خبر : ۶۲۵۷۰۲

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از میزان، اسداله کارگر، رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران،  بهترین فصل عرضه میوه را تابستان دانست و اظهار کرد: در این فصل به‌علت گرمای هوا، تنوع و میزان تولید میوه با افزایش روبه‌رو است. 

وی در ادامه گفت: در سال‌جاری هزینه‌های تولید با افزایش روبه‌رو بوده، اما با این وجود قیمت میوه نسبت به‌سایر کالا‌های موجود در بازار افزایش نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی تهران همچنین از کاهش قیمت میوه در روز‌های آینده خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود با توجه به مساعدبودن هوا و عدم آفت‌زدگی تولیدات در سال‌جاری، عرضه محصولات به‌خوبی انجام شود. 

کارگر در ادامه با تاکید بر اینکه عرضه و تقاضا میوه در بازار مطلوب است، اعلام کرد: مقدار دور ریز میوه نسبت به‌سال‌های گذشته کاهش یافته است، اما همچنان میوه و سبزیجات در لیست غذایی مردم وجود دارد و استقبال از این بازار مطلوب است. 

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند