۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۶

نامه تند مدیر اصلاحات نیوز به جبلی

نامه تند مدیر اصلاحات نیوز به جبلی
مدیرمسئول اصلاحات نیوز نسبت به تهمت ناروای مجری صداوسیما درخصوص حادثه ایذه واکنش نشان داد.
کد خبر : ۶۲۵۲۴۵

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از اصلاحات نیوز،  از مدت‌ها پیش چندین کانال فیک در تلگرام با عنوان اصلاحات نیوز اقدام به پخش اخبار تند و مخرب علیه کشور و مردم می‌کنند که جدیدترین آن‌ پوشش اخبار مربوط به حادثه ایذه و شهادت سروان قنبری بود.

واکنش مدیرمسئول اصلاحات نیوز نسبت به تهمت ناروای مجری صداوسیما

جبلی رییس سازمان صدا و سیما

روز گذشته در یکی از برنامه های صدا و سیما به صورت ناجوانمردانه به رسانه اصلاحات نیوز با اهداف خاص حمله شد تا حدی که از قوه قضائیه بابت مطلبی که در این رسانه منتشر نشده درخواست برخورد هم می‌شود! 
توجه به اعتراض این رسانه به این کار غیر اخلاقی و پخش مجدد قسمت جدید از برنامه و عدم معذرت خواهی توسط عوامل این برنامه بر آن شدیم از حقوق خود دفاع کرده و خطاب به رئیس محترم صدا و سیما به این بی اخلاقی شکوایه کنیم.

حمله محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی به رسانه اصلاحات نیوز

ریاست محترم سازمان صدا و سیما
جناب آقای پیمان جبلی

با سلام

احتراماً به استحضار می رساند در برنامه پاورقی شبکه دوم سیما جمهوری اسلامی ایران مورخ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ اتهام ناروایی توسط مجری به رسانه اصلاحات نیوز وارد شد و مطلب رسانه ای دیگر صرفاً به جهت مشابهت اسمی، به اصلاحات نیوز نسبت داده و سپس به این رسانه توهین و فحاشی شد.

لذا مستدعی است در همان برنامه خطای مجری اصلاح شود یا وفق مقررات، به این رسانه زمانی اختصاص یابد که بتواند از حقوق تضییع شده خود، دفاع و احقاق حق کند.

فارغ از این که اصلاحات نیوز از این حق قانونی برخوردار خواهد شد یا خیر، توصیه این رسانه به آن سازمان، این است که از افرادی برای نقد و بررسی رسانه در برنامه هایش استفاده کند که دستکم نام رسانه ها را بلد باشند و آنتن زنده سیما را ملک طلق خود برای عقده گشایی های شخصی یا جناحی نپندارند و نیز بفهمند که «ما یَلْفِظُ مِن قَوْلٍ إِلاّ لَدَیْهِ رَقِیبٌ عَتِیدٌ» (سوره مبارکه ق - آیه 18).

روزهای ریاست خوش و خرم!
با احترام
علی احمدنیا
مدیر مسوول اصلاحات نیوز