۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

رفع مشکل افت فشار آب برخی محلات تهران تا پایان امشب

رفع مشکل افت فشار آب برخی محلات تهران تا پایان امشب
رفع مشکل افت فشار آب، مستلزم انتقال تدریجی آب است و مسیر انتقال آب به تهران سیلابی و ناپایداری بوده اما تلاش می کنیم مشکل برخی از محلات تهران تا پایان امشب برطرف شود.
کد خبر : ۶۲۵۱۴۸

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، اردکانی گفت:  در تاریخ ۱۸ خرداد به علت بروز حادثه سیل در جاده چالوس، لایه های رسی از مسیر انتقال آب از سد کرج به سمت شرق تهران سرازیر شد  بعد از ۶۳ سال مسیر جریان آب از سد کرج به سمت تهران کاملا قطع شد.

به گفته مدیرکل شرکت آب وفاضلاب استان تهران  این محل از ۴طرف محصور بود یک طرف در راستای ریزش سد و از طرفین کوههای بلند و سر به فلک کشیده تقریبا ۷۰۰،۸۰۰متری به عمق ۱۰متر باتلاق ایجاد شده بود و این باتلاق در ساعات اولیه با حضور تجهیزات و ماشین آلات و نیروی انسانی به محل  باز شد. شرایط به گونه ای بود که بیل مکانیکی به طور کامل در باتلاق فرو رفته و تاخیر در مسیر برداشت ایجاد سنگ بوجود آمد.

او می گوید:  ماشین آلات به محل اعزام شدند و در آنجا مستقر شدند  بعد از ۱۲ ساعت مسیر انتقال آب از سد کرج به سمت تهران باز شد.

اردکانی گفت: در حال حاضر آبی که از سد کرج به سمت تهران می آید خام است و باید طی فرآیندی تصفیه شده و و پاکسازی شود که‌ این اقدام نيازمند طی فرآیندی است. با انتقال پله‌ای آب از سد کرج به سمت تصفیه خانه‌های تهران به تدریج مشکل کامل برطرف می‌شود.

برچسب ها: آب تهران صراط نیوز