۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۳

قیمت روز فنس توری ، پایه فنس و مفتول گالوانیزه

قیمت روز فنس توری ، پایه فنس و مفتول گالوانیزه
فنس یا توری حصاری یا به اصطلاح عموم حصاری، نوعی حصار می باشد که از مفتول گالوانیزه گرم بافته می شود و کاربرد زیادی جهت حصار کشی زمین ها و اراضی،باغ ها،ساختمان ها و…دارد ، در ادامه با فولادین همراه باشید.
کد خبر : ۶۲۰۲۹۹

فنس یا توری حصاری یا به اصطلاح عموم حصاری، نوعی حصار می باشد که از مفتول گالوانیزه گرم بافته می شود و کاربرد زیادی جهت حصار کشی زمین ها و اراضی،باغ ها،ساختمان ها و…دارد ، در ادامه با فولادین همراه باشید .

توری فنس چیست ؟

در گذشته های دورتر افراد برای محافظت از باغ ها و زمین های کشاورزی خود از فنس های چوبی استفاده می کردند تا به این طریق از ورود افراد و اشخاص متفرقه و یا حیوانات جلوگیری کنند. خرده چوب ها و شاخه درختان از اولین حصارها به شمار می روند. در بعضی از روستاها هنوز هم کشاورزان عادت دارند که به جای استفاده ار توری حصاری یا فنس های گالوانیزه از برگ های درختان و چوب جهت حصارکشی استفاده کنند .

اصولا جهت مناطق آب و هوایی خاص نیاز است که برای حصارکشی و حصار فضاهای باز از یک گزینه ویژه تر استفاده شود که آن فنس با روکش پی وی سی است این محصول دارای یک روکش بسیار عالی از پی وی سی می باشد که یک گزینه مناسب برای مناطق مرطوب است . توری حصاری یا فنس به وسیله ی بافته شدن مفتول فلزی در قطرهای مختلف و همچنین چشمه های مختلف تولید می شود. در انتخاب فنس توری پارامترهایی مانند عرض حصار ، قطر مفتول و اندازه چشمه باید مشخص باشد ،  فنس توری جز حصارهای مدرن در صنایع مفتولی شناخته می‌شود .

برای استعلام قیمت فنس می توانید با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید و یا اطلاعات تماس خود را در صفحه نخست وبسایت فولادین ثبت نمایید تا کارشناسان مربوطه با شما عزیزان تماس حاصل نمایند .

پیش از خرید فنس بایستی به نوع کاربرد و جنس آن توجه ویژه ای شود. برای مثال فنس از جنس فولاد با توجه به مقاومت بالایی که دارد طبیعتا طول عمر بیشتری نیز دارد ولی هزینه زیادی را به همراه خواهد داشت و برای حصارکشی باغ یا ورزشگاه چندان مناسب نیست. بنابراین فنس هر جنسی که داشته باشد باید بسته به نیاز انتخاب گردد تا علاوه بر تامین امنیت از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه باشد. به طور کلی این محصول را می توان یکی از پرکاربردترین محصولات مفتولی دانست .

 

قیمت روز فنس توری ، پایه فنس و مفتول گالوانیزه

پایه فنس یا تیرحصار چیست ؟

پایه فنس یا پایه حصار، پایه هایی از جنس آهن می باشند. پایه فنس در انواع نبشی، قوطی پروفیل، لوله، تولید انواع سیم مفتول و برای نصب توری حصاری کاربرد دارند. در بین انواع پایه فنس، تیر حصار لوله ای به دلیل استحکام و مقاومت بیشتر و همچنین قیمت مناسب، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است پایه فنس به صورت تک شاخ یا جفت شاخ تولید می شود .

همانطور که می دانید پایه فنس یکی از تجهیزات حصار کشی است. پایه فنس در شکل ها و انواع و جنس های مختلفی تولید می شود. از گذشته تاکنون قبل از توجه به هر ویژگی و کاربرد، مقاومت پایه فنس دارای اهمیت بوده است. بنابراین به مرور تلاش شد تا محصولاتی تولید شوند که در شرایط بد آب و هوایی بتوانند بالاترین طول عمر را دارا باشند .

در گذشته از بوته ها و شاخه های درختان برای ایجاد حصار استفاده می شد، به مرور با رشد تکنولوژی تجهیزاتی به شکل فنس های امروزی شکل گرفت و مدام تلاش شد تا جنس آن ها از مواد مقاوم تری باشد. پایه ها و فنس های گالوانیزه امروزه بهترین نوع این دسته از محصولات هستند .

برای استعلام قیمت پایه فنس می توانید با کارشناسان فروش محصولات مفتولی فولادین تماس حاصل نمایید .

 

پایه فنس فلزی

پایه فنس فلزی از لوله های سیاه داربستی یا گالوانیزه ساخته می‌شود و در انواع نبشی، پروفیل و قوطی وجود دارد که بسته به نیاز مشتری به صورت تک شاخه، دوشاخه یا خمیده تولید می‌شود. پایه فنس‌های تولید شده با مفتول سیاه دارای مقاومت بالاتری به نسبت مفتول گالوانیزه هستند و اگر روکش آنها از پی وی سی تولید شده باشد، طول عمر بالاتری دارند .

 

قیمت روز فنس توری ، پایه فنس و مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه

سیم مفتول گالوانیزه یکی از مقاطع فولادی مهم در صنایع مختلف است که دارای مقاومت و انعطاف‌پذیری بسیار بالایی در برابر آسیب‌دیدگی‌ها و خوردگی‌هاست . از این محصول به‌عنوان تقویت کننده کابل‌های برق، در ساختمان‌سازی، در صنعت کشاورزی و… استفاده می‌شود .

مفتول گالوانیزه از گالوانیزاسیون مفتول سیاه بدست می آید. این نوع مفتول قابل استفاده برای محیط های مرطوب می باشد. مفتول گالوانیزه به دو صورت گالوانیزه گرم و سرد تولید می گردد. مفتول گالوانیزه سرد کاملا یکپارچه و براق می باشد و به طور کلی می توان گفت کیفیت مفتول گالوانیزه سرد نسبت به مفتول گالوانیزه گرم پایین تر است .

قیمت مفتول گالوانیزه به دلیل تلاطم و نوسانات بازار به صورت روزانه تغییر می کند ، به همین دلیل توصیه می شود برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای این محصول با کارشناسان فروش فولادین تماس حاصل نمایید :

شماره تماس : ۰۲۱۷۱۰۵۷۱۵۵

Fuladin.com خرید اینترنتی و آنلاین آهن آلات

برچسب ها: فنس حصار صراط نیوز
خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند