۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): زمان مبارزه با دروغ‌پردازی دشمنان فرا رسیده‌است

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع): زمان مبارزه با دروغ‌پردازی دشمنان فرا رسیده‌است
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: در روزهایی که دشمنان از هر ابزاری برای انتشار شایعات و دروغ‌هایش استفاده می‌کنند، جهاد امروزی مربوط به مبارزه با نادانی و دروغ پراکنی است.
کد خبر : ۶۱۹۰۷۹

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایرنا، سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران روز سه شنبه در مراسم پاسداشت حضور رهبر معظم انقلاب در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع) با نام بیست و چهارمین خاطره، افزود: هنوز جهاد در جبهه‌های مختلف ادامه دارد و امروز این عرصه به مبارزه با رسانه‌ها و دروغ پردازی‌های دشمنان تبدیل شده است.

مراسم پاسداشت بیست و چهارمین سالگرد حضور رهبر معظم انقلاب در لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، امروز در سپاه سیدالشهداء تهران با حضور فرماندهان، بسیجیان و رزمندگان پیشکسوت دفاع مقدس با حضور سردار علی فضلی در محل ستاد سپاه سیدالشهدا (ع) برگزار شد.

گفتنی است حضرت آیت الله امام خامنه ای، ۲۶ مهر ماه ۱۳۷۷ با حضور در مراسم صبحگاه لشکر۱۰ سیدالشهدا (ع)، با رزمندگان و فرماندهان این لشکر دیدار کردند.

وی یادآور شد: امروز مبارزه با جهل، نادانی، فریب و دروغ پردازی از مبارزه سخت و جنگ نظامی دشوارتر است.

ذوالقدر اظهار داشت: این مجاهدت‌ها خاموش شدنی نیست، جبهه تعییر می‌کند، اما جهاد خاموش نمی‌شود و نبرد در جبهه‌های مختلف ادامه دارد.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) گفت: امروز به جای بمب و خمپاره با سیگنال‌ها از طریق فضای مجازی مواجه هستیم و عده‌ای با بهره گیری از این زمینه، مردم را فریب می‌دهند.

وی رزمندگان و یادگاران دفاع مقدس را پرچمداران نظام اسلامی خواند تا پیروزی جنگ تحمیلی را به نسل آینده منتقل کنند.

رهبر معظم انقلاب ۲۶ مهر ماه ۱۳۷۷ با حضور در مراسم صبحگاه لشکر ۱۰ سیدالشهدا (ع)، با رزمندگان و فرماندهان این لشکر دیدار کردند.