۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹

کاهش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی

کاهش ۳۶ درصدی سفر‌های نوروزی
رئیس پلیس راهور فراجا با بیان اینکه در جاده‌های کشور ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم گفت: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم.
کد خبر : ۶۱۲۸۳۷

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از میزان، سردار سید کمال هادیانفر در حاشیه هفدهمین همایش سراسری مدیران و روسای پلیس راهور فراجا در جمع خبرنگاران گفت: همایش امروز با حضور ۸ دستگاه اصلی دخیل در سوانح رانندگی جاده‌ها در راستای هماهنگی بین دستگاه‌ها، برگزار شد.

رئیس پلیس راهور فراجا تصریح کرد: براساس پیش بینی مرکز تحقیق ۳۶ درصد سفر کاهش پیدا خواهد کرد، اما با این حال روند انجام ماموریت‌های ما پا برجا خواهد بود.

وی افزود: از مردم درخواست داریم تا در زمان انجام سفر ایمنی کامل را رعایت کنند، تمام سرنشینان کمربند ایمنی خود را ببندند و همواره در طول مسیر موضوع کاهش سرعت را مدنظر خود قرار دهند.

سرداد هادیانفر اظهار کرد: در ۵ هزار ۲۰۰ نقطه حادثه خیز داریم که از این تعداد ۸۸۰ نقطه حائز اهمیت بوده که جزو محور‌های پرتصادف است.

وی افزود: با منابع موجود فعلی در وزارت راه نمی‌توانیم نقاط حادثه خیز را در سال آینده ایمن کنیم لذا از دولت تقاضا داریم در این رابطه بودجه و اعتبارات لازم‌را تامین و به آن اختصاص دهد.