۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴

جانباختن یک تن در پی آتش سوزی در چاه

جانباختن یک تن در پی آتش سوزی در چاه
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ جوان ٢۵ ساله در پی حریق یک چاه خبر داد.
کد خبر : ۵۹۰۵۰۶

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۶:٣٠ روز جاری یک مورد حادثه آتش سوزی داخل یک چاه، در محدوده بزرگراه محلاتی، مسیر غرب به شرق، نرسیده به بلوار ابوذر به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اطلاع داده شد.

وی ادامه داد: دو ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل رسیده و مشاهده کردند که داخل یک حلقه چاه پنج متری که برای کار گذاشتن کابل، داخل زمین حفر شده بود آتش سوزی رخ داده است. دود از این چاه بیرون می‌آمد و به همین دلیل شهروندان و عابران با آتش نشانی تماس گرفته بودند.

ملکی با بیان اینکه عوامل اداره برق نیز در محل حاضر بودند گفت: ایمن سازی‌های لازم از سوی عوامل برق صورت گرفت و آتش نشانان عملیات را آغاز کردند.

وی افزود: از داخل این چاه یک مرد حدودا ٢۵ ساله را خارج کردند؛ این فرد از کارگران حفاری نیز نبود و از حضور این فرد اظهار بی اطلاعی می‌کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: در اینحادثه کابل‌های برق انتهای این چاه دچار آتش سوزی شده بود و این فرد که مشخص نبود به چه دلیل داخل چاه حضور داشته است داخل شعله‌ها گرفتار شده بود. آتش نشانان این فرد را از داخل چاه خارج کردند و به تایید عوامل اورژانس مشخص شد او جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: ساعت ٨:٠٠ صبح روز جاری عملیات به پایان رسید.

خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم