۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۶

3 دلیل محبوبیت پروژه اطلس چیتگر چیست؟

پروژه اطلس چیتگر در منطقه 22 تهران یکی از پرطرفدارترین پروژه ‌های ساختمانی حال حاضر است که در شهرک گلستان بین بلوار موج و میدان ساحل در حال ساخت و بهره برداری است.
کد خبر : ۵۸۵۲۳۱

به گزارش پایگاه خبری صراط، پروژه اطلس چیتگر در منطقه 22 تهران یکی از پرطرفدارترین پروژه ‌های ساختمانی حال حاضر است که در شهرک گلستان بین بلوار موج و میدان ساحل در حال ساخت و بهره برداری می ‌باشد، این پروژه که با نام خاتم نیز شناخته می‌شود. ما در این مطلب قصد داریم 3 دلیل مهم محبوبیت پروژه اطلس را به شما عزیزان معرفی کنیم. لطفاً تا انتها با ما همراه شوید.

3 دلیل محبوبیت پروژه اطلس چیتگر چیست؟

1.   فرصت سرمایه گذاری مطمئن با پروژه اطلس

پروژه اطلس به عنوان یکی از پیشروترین پروژه ‌های ساختمانی که از متراژ و موقعیت عالی بهره مند است، یک فرصت سرمایه گذاری مطمئن است.

 زمان تحویل این پروژه 4 سال تخمین زده شده است که بازدهی سریع آن را تضمین می ‌کند. این پروژه شامل واحدهای تجاری و مسکونی شیک و با تنوع بالا است که می ‌تواند نیاز های هر خریداری را مرتفع نماید. پروژه اطلس بین بلوار موج و میدان ساحل واقع شده و به دریاچه چیتگر دید مستقیم دارد. دسترسی به خط اتوبوسرانی و مترو چیتگر از دیگر مزایای موقعیت عالی این پروژه است.

همچنین دسترسی به اتوبان حکیم و اتوبان همت را می ‌توان به عنوان اصلی‌ترین ارتباط آن با شاهراه تهران دانست. اما یکی از اصلی‌ترین فرصت‌ های سرمایه گذاری پروژه اطلس را می‌ توان در این مسئله دانست که خریداران واحدهای مسکونی از واحدهای تجاری نیز سهم خواهند داشت.

2.   ویژگی های متمایز پروژه اطلس در منطقه 22

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، دلایل زیادی برای محبوبیت پروژه اطلس وجود دارد. این پروژه هم برای مصرف کنندگان و هم برای سرمایه گذاران از مزایای زیادی برخوردار است و به همین دلیل مشتریان این پروژه از طیف ‌های اجتماعی متنوع هستند. مهم‌ترین دلایل محبوبیت این پروژه عبارتند از:

قانونی و رسمی بودن

برخی تعاونی ‌ها به سراغ زمین‌ های بدون جواز ساخت یا کاربری مسکونی می‌ روند که در مورد پروژه اطلس اینطور نیست. به طوری که تاکنون هیچ مشکل قانونی در هیچ یک از پروژه ‌های شرکت مذکور ایجاد نشده است. همچنین توجه داشته باشید که تمام امکانات و مزایای پروژه در قرارداد بین خریدار و فروشنده ذکر می ‌شود. بنابراین پیش فروش این پروژه ریسک‌ های معمول پیش خرید املاک در تهران را ندارد.

امکانات فوق العاده

همانطور که گفتیم این پروژه در یک موقعیت بی نظیر واقع شده و دریاچه چیتگر به همراه جزایر آن در ضلع شمالی آن قرار گرفته است. به همین دلیل ساختمان‌ های این پروژه از دید بسیار مطلوبی برخوردارند. مهم‌ترین امکانات پروژه اطلس دریاچه که از سوی سازنده پروژه اعلام شده شامل:

  • استخر، سونا و جکوزی مدرن
  • سالن بدنسازی و سالن اجتماعات در هر بلوک
  • لابی هتلینگ باشکوه به همراه لابی من 24 ساعته
  • بهره مندی از فضای سبز اروپایی
  • پنچره‌های قدی بزرگ با نورگیری عالی
  • سالن فوتسال و تنیس
  • مکان‌های تفریحی مخصوص کودکان
  • سیستم‌های امنیتی پیشرفته
  • سیستم هوشمند قطع و وصل آب، برق و گاز

امکاناتی که ذکر شد تنها بخشی از مزایای منحصر به فرد پروژه اطلس می ‌باشد، به طوری که پروژه اطلس از نظر امکانات رفاهی، تفریحی با سایر پروژه ‌ها تفاوت محسوس دارد.

شفافیت در اجرای پروژه و ارائه تسهیلات با ارزش فروش از دیگر مزایای این پروژه است. پرداخت اقساط بلند مدت برای خرید واحدهای این پروژه را می‌ توان از مهم‌ترین علل محبوبیت پروژه اطلس چیتگر دانست. واحدهای مسکونی این پروژه در متراژ‌ های 60، 90، 120، 150، 180 و 240 متری ارائه می‌ شوند که با افزایش متراژ با تخفیف بیشتری شامل واحد خواهد بود.

3 دلیل محبوبیت پروژه اطلس چیتگر چیست؟

مقرون به صرفه بودن 

قیمت واحدهای پروژه اطلس با توجه به نوسانات بازار مسکن و پتانسیل رشد بالا، بسیار مقرون به صرفه است، به همین دلیل است که خرید این واحدها علاوه بر سرمایه گذاران، به مصرف کنندگان عادی نیز توصیه می‌ شود. قیمت مناسب این واحد ها با امکاناتی که ذکر کردیم، یک فرصت عالی برای کسانی است که قصد دارند سرمایه خود را از رکود خارج کنند.

شما با خرید واحدهای مسکونی پروژه اطلس، در واحدهای تجاری نیز سهیم خواهید بود و در پایان می‌ توانید از سود این شرایط بیشترین بهره را ببرید. همچنین واحدهای تجاری و اداری پروژه اطلس با تخفیف ویژه به مشتریان ارائه می‌ شوند و با توجه به موقعیت این پروژه سوددهی بالایی خواهند داشت.

3.   سود دهی تضمینی در پروژه اطلس چیتگر

سوددهی پروژه اطلس برای سرمایه گذاران تضمینی است اما مسئله‌ای که وجود دارد این است که نمی‌ توان مقدار دقیق سود را تعیین نمود. البته سود حاصل از سرمایه گذاری در این پروژه با نظر کارشناسان املاک قابل تخمین است. مقدار سود حاصل از خرید واحدهای پروژه به فاکتور های مختلفی مثل تعداد واحدهای خریداری شده، متراژ واحدها، تجاری یا مسکونی بودن واحدها، موقعیت بلوک و ... بستگی دارد.

شما عزیزان می‌ توانید برای خرید واحدهای پروژه اطلس، از مشاوره رایگان کارشناسان شرکت آشیان آفرین آسایش بهره مند شوید.

سخن پایانی

پروژه اطلس چیتگر برای خریداران و سرمایه گذاران عزیز یک فرصت سرمایه گذاری و بهره وری عالی فراهم نموده که از هر نظر نیاز آنها را تامین می‌ کند. واحدهای این پروژه لوکس به دور از هر گونه شلوغی و ترافیک، شامل 3 فاز مختلف بوده و شما می‌ توانید واحد مناسب را با ویژگی‌ های مدنظر خودتان تهیه نمایید. توجه داشته باشید که شرایط پرداخت ویژه این پروژه تسهیلات بلند مدت را در اختیار شما قرار می ‌دهد که خرید واحدها به مراتب آسان‌تر می‌کند.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند