۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۲:۱۰

آیا طب سنتی برای درمان کرونا نسخه قطعی دارد؟

آیا طب سنتی برای درمان کرونا نسخه قطعی دارد؟
متخصص طب سنتی گفت: طب سنتی درمان قطعی برای کرونا ندارد و بیشتر از پیشرفت بیماری جلوگیری می‌کند.
کد خبر : ۵۸۲۹۹۳

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از صدا و سیما، تفضلی، متخصص طب سنتی گفت: دستاورد‌های پزشکان طب سنتی ایران در مجلات بین الملل به چاپ رسیده است. آیا طب سنتی برای درمان کرونا نسخه قطعی دارد؟

وی در ادامه اظهار داشت:زنجبیل و زردچوبه و زنیان و از موارد غیر دارویی سوپ‌های خوراکی با گندم و هویج و پیاز مورد در پیشگیری و درمان کرونا مورد استفاده قرار می‌گیرد. روش‌های بادکش درمانی در مشکل تنگ نفس بیماران بسیار موثر بوده است.

وی تصریح کرد:مشکلات روحی و روانی و اختلالات بعد از کرونا طب سنتی کمک کننده رفع آن می‌باشد و با طب سنتی می‌توان کمک کار پزشکان در خط مقدم مبارزه با کرونا بود.

نیکوکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد هم گفت: البته طب سنتی درمان قطعی برای کرونا ندارد و بیشتر از پیشرفت بیماری جلوگیری می‌کند.

نیکوکار تاکید کرد:افرادی که در درمان از طب سنتی استفاده می‌کنند، در صورت داشتن علائم حادبیماری و مشکل در روند درمان در سریعترین زمان به طب نوین مراجعه و خود را درمان کنند.

کرونا درمان صددرصدی ندارد، اما استفاده از مشاوره‌های طب سنتی که زیر نظر دانشگاه‌های علوم پزشکی هستند این امکان را می‌دهد که هم بتوانیم پیشگیری و هم در صورت بروز مشکل از درمان‌های کم خطر که جلوی پیشرفت بیماری میگیرد، استفاده کنیم.