۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۰

بابت 20 سال غیبتم شرمنده‌ام

برنده دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی‌ و امین جشنواره فیلم فجر برای فیلم گیرنده گفت: من از ملت ایران بابت 20 سال غیبت از عرصه سینما شرمنده‌ام.
کد خبر : ۵۴۴۲۷

به گزارش صراط به نقل از فارس از زاهدان، سعید راد در آیین اختتامیه سی و امین جشنواره فیلم فجر سیستان و بلوچستان در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شکوه تشویق‌ و محبیت‌های مردم را نسبت به خودم روی چشم‌هایم قرار می‌دهم.

وی به نحوه ساخته شدن فیلم داد شاه در سال 57 اشاره کرد و افزود: اگر محبت، غرور و عرق ملی مردم سیستان و بلوچستان نبود، امکان ساخت این فیلم وجود نداشت زیرا ساخت فیلم داد شاه کاری بسیار دشوار بود.

در خاتمه این آیین سعید‌ راد بهترین بازیگر نقش اول مرد در سی و امین جشنواره فیلم فجر، تهیه کننده و کارگردان فیلم گیرنده و نیز پنج نفر از بازیگران عرصه سینما و تئاتر استان سیستان و بلوچستان مورد تقدیر قرار گرفتند.

فیلم گیرنده نیز در تالار فردوسی دانشگاه سیستان و بلوچستان اکران شد که در این فیلم بازیگرانی چون سعید راد، محمدرضا شریفی‌نیا، پردیس افکاری، نیما شاهرخ‌شاهی، سیامک اطلسی، باقر صحرا رودی، چکامه چمن ماه، میرطاهر مظلومی، رضا آحادی، افسانه ناصری، محمدرضا غفاری و ... نقش‌آفرینی می‌کنند.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

خبر فوری

همه برای سلامت این جمع خدمت‌گزار دعا کنند/ ملت ایران نگران و دلواپس نباشند