۱۶ بهمن ۱۳۹۰ - ۰۸:۵۷

بازیگران بر تهیه کننده شوریدند

کد خبر : ۵۲۷۰۲
بازیگران و تهیه کننده فیلم دوباره با هم در نشست خبری این فیلم به خاطر آنچه آنها دخالت های زیاد تهیه کننده در کار کرگردان می دانستند، درگیر شدند.
به گزارش خبرنگار مهر، بازیگران و تهیه کننده فیلم دوباره با هم به دلیل کیفیت پایین فیلم و نیز اصرار تهیه کننده برای پخش آن در زمانی که فیلم اماده نمایش نبوده است، در طول برگزاری نشست خبری درگیر شدند.
نشست خبری و نقد بررسی فیلم سینمایی دوباره با هم بعد از نمایش این فیلم در کاخ جشنواره سی ام فجر برکزار شد که به خاطر اینکه سحر قریشی و مانی کسرائیان برای بازی در فیلم دوباره باهم از مخاطبان خود عذرخواهی کردند به حاشیه کشبده شد.
در ابتدای این نشست که به خاطر عدم حضور کارگردان فیلم در این نشست در بسیاری از موارد بدون جواب ماند با صحبت های جمشید حیدری تهیه کننده و پدر کارگردان فیلم آغاز شد.
 
وی گفت: از دبیر جشنواره به خاطر برنامه ریزی دقیق در این جشنواره تشکر می کنم و اینکه ما توانستیم امشب پخش داشته باشیم به خاطر لطف وی بوده است.

وی افزود: فیلم یک فیلم سی و پنج میلیمتری بود برای حاضر کردن آن از شب گذشته تا صبح بیدار بودم ولی آنچه که می خواستم نشد و در برخی سکانس ها صدا آنچنان که باید و شاید درست از آب درنیامد.
 
در ادامه سحر قریشی بازیگر نقش مریم در این فیلم ابتدا گفت: از بازی و کار کردن در کنار گروهی که پیش زمینه عالی دارند خوشحالم.

قریشی ادامه داد:  متاسفانه کسانی که پول دارند می توانند فامیل های خود را به سر کار بیاورند و از آن سو از افرادی استفاده می کنند که ارزش جلوی دوربین ایستادن را ندارند.

جمشید حیدری پاسخ انتقادات را نمی‌داد و اعلام کرد که فیلم به خاطر مشکلات فنی دچار این وضعیت شده است.
 
یکی از مسائلی که بازیگران به آن ایراد گرفتند، عدم حضور کارگردان در طول صحنه فیلمبرداری بود که جمشید حیدری این مورد را قابل قبول ندانست و از فرزند خود دفاع کرد  و او را کارگردان تمام عیاری فیلم نامید.
 
مانی کسرائیان بازیگر دیگر این فیلم جمشید حیدری تهیه کننده فیلم را کارگردان اصلی دانسته و گفت: متاسفانه تمام فیلم دچار حاشیه شد و انرژی گروه به هدر رفت. نظر گروه این است که هیچ گاه این حس را نداشتیم که سر فیلم 35 هستیم و فیلم تلویزیونی از این کار جدی تر بوده است.
 
وی بیان کرد: از تمام طرفداران خود برای بازی در این فیلم عذر خواهی می کنم و فیلم نباید با چنین کیفیتی در جشنواره به نمایش در می آمد. کیفیت فیلم تحت تاثیر جو حاکم بر پشت صحنه قرار گرفته و ما نتوانستیم آن طور که باید در این فیلم بازی کنیم.
 
همچنین سحر قریشی بازیگر نقش مریم در این فیلم، افزود: متاسفانه از حضور در این کار راضی نبودم. با توجه به شخصیت متفاوت مریم در فیلم، باید فضای مناسبی برای آن در نظر گرفته می شد. هر تهیه کننده‌ای که نخواهد پول دهد، از آشنایان خود در فیلم بازی می کند و همین مسئله به فیلم آسیب می زند.
خبر فوری

سید ابراهیم رییسی به شهادت رسید