۱۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۶:۰۲

فرزاد حسنی در رادیو جوان نقش گرفت

مدیر رادیو جوان در نشست خبری این شبکه رادیویی از اجرای برنامه ویژه جشنواره فیلم فجر توسط فرزاد حسنی خبر داد.
کد خبر : ۵۲۰۱۹

حسنی ویژه برنامه فیلم فجر رادیو جوان را هم اجرا می‌کند

به گزارش صراط به نقل از مهر، دومین نشست خبری جشنواره جوان و رادیو؛ جوانه، پیش از ظهر امروز با حضور بهنام احمدپور مبارکه مدیر رادیو جوان و غلامحسین طالبی مدیر اطلاعات و برنامه ریزی مدیر سایت رادیو جوان و حمیدرضا افتخاری دبیر اجرایی جشنواره مدیر گروه جوان و ورزش در ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

احمدپور در ابتدا از تشریح چهار رویداد؛ جشنواره جوانه، جزئیات برنامه‌های دهه فجر، برنامه‌های جدید کنداکتور و رونمایی از سایت سرو صدا در این نشست خبر داد و گفت: جشنواره جوانه از اردیبهشت ماه با هدف تعامل با مخاطب، ترسیم نگاه واقع‌بینانه از نیاز او، شناسایی افراد مستعد در حوزه برنامه‌سازی و تعمیق شناخت مخاطب از رادیو کلید خورد و مسابقه در دو بخش به جذب شرکت‌کننده پرداخت.

وی افزود: بخش اول در حوزه‌های برنامه‌سازی آزاد، مستند رادیویی، آنونس معرفی برنامه‌ها و قطعات موسیقی برای معرفی رادیو جوان با موضوع جوان و رادیو برگزار شد و در بخش ویژه نیز میزبان آثار در حوزه‌های مقاله، شعر، داستانک، کاریکاتور، بلوتوث و هر نوع اثر خلاقانه‌ای که می‌توان به مخاطبان ارائه‌شان داد، بودیم.

مدیر رادیو جوان به ارائه آمار در این باره پرداخت و گفت: از اول مهر ماه ارسال آثار آغاز شد و ظرف سه ماه 9 هزار و 195 اثر به دستمان رسید که در بخش صوتی 3969 اثر و در بخش ویژه نیز 5226 اثر دریافت کردیم. 226 مستند، 726 آنونس، 345 موسیقی و 2742 اثر در حوزه برنامه‌سازی ریز آثار دریافتی در بخش اول است.

وی با اشاره به راه یافتن 247 اثر به مرحله ادامه داد: داوری از امروز بین 105  اثر در حوزه برنامه‌سازی، 50موسیقی، 72 آنونس، 20مستند آغاز شده است و کمیته داوران از میان برنامه سازان شاخص شبکه و کارشناسان معاونت صدا تا 20 بهمن ماه داوری را به پایان می‌رسانند و نامزدها پس از این معرفی می‌شوند.

وی با نام بردن از مهران دوستی، فاطمه صداقتی، بابک زرین، علی شهاب و... به عنوان داوران، درباره مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: اول اسفند مراسم اختتامیه را با حضور عزت‌الله ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما، محمد حسین صوفی معاون صدا، غلامحسین حداد عادل و تنی چند از وزرا در تالار مجتمع آدینه برگزار می‌کنیم و کمک هزینه سفر حج، عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله جوایزی است که به برگزیدگان تعلق می‌گیرد.

احمدپور در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر جذب برگزیدگان برای فعالیت در رادیو اظهار کرد: زمینه همکاری پنج برگزیده اول بخش برنامه‌سازی با رادیو جوان فراهم می‌شود. البته قرار نیست این افراد استخدام شوند بلکه بعد از طی دوره آموزشی می‌توانند با شبکه رادیویی جوان همکاری داشته باشند.

اعلام ویژه برنامه‌های دهه فجر رادیو جوان

مدیر رادیو جوان در بخش بعدی این نشست از برنامه‌های دهه فجر این شبکه نام برد و گفت: "شب‌های نقره‌ای" به سردبیری زهره عبدالرحیم با اجرای علی‌ضیا، "آنسوی مهر" به تهیه‌کنندگی مجتبی امیری، "فجر دانش" به سردبیری مهرگان سوادکوهی، "پاتوق انقلاب" به سردبیری لیدا عرفانیان و مستند "همیشه محرمانه" ساخته عباس اسعدی‌مقدم ویژه برنامه‌هایی هستند که در دهه فجر به روی آنتن می‌روند.

وی ادامه داد: "درست مثل بهار" نیز ویژه راهپیمایی 22 بهمن با همکاری سه گروه ورزش، جامعه و فرهنگ شبکه تولید می‌شود و دو جایگاه نیز در مسیر راهپیمایی در میدان انقلاب و خیابان آزادی برای ارتباط با مخاطبان قرار داده‌ایم. همچنین برنامه "کمی برایم سینما بیاور" به سردبیری مهدی‌شاه رضایی، تهیه‌کنندگی سیروس رجبی و اجرای مهران دوستی و فرزاد حسنی ویژه جشنواره فیلم فجر روی آنتن خواهد رفت.

احمدپور در بخش بعدی نشست از برنامه‌هایی جدیدی یاد کرد که به جدول پخش اضافه شده‌اند و یادآور شد: "با من حرف بزن" از گروه دانش به سردبیری مهرگان سوادکوهی و تهیه‌کنندگی اکبر لک کری در حوزه مشاوره و روانشناسی به روی آنتن می‌رود. "دوشنبه شب با شما" نیز تولید گروه اندیشه به سردبیری مرضیه خواجه‌محمود، تهیه‌کنندگی علیرضا محمدنیا و اجرای محمد نصرآبادی است. همچنین برنامه "تازه به تازه نو به نو" از گروه فرهنگ به سردبیری، تهیه‌کنندگی و اجرای محمدجعفر خسروی با همکاری مرکز موسیقی و سرود صداو سیما به روی آنتن می‌رود.

مدیر رادیو جوان ادامه داد: "ما بازیگریم" به سردبیری و تهیه‌کنندگی عباس پیری و اجرای وحید رونقی، "آپارات" به سردبیری مهدی شاه‌رضایی و اجرای فرزاد حسنی، "هفته نامه"، "معجون" به سردبیری مریم نقدی، گویندگی حمید محمدی و تهیه‌کنندگی شیرین حسن‌پور از دیگر برنامه‌های جدید است و سری جدید "کوپه هفتم" به سردبیری شکوفه موسوی و اجرای سعید خورسندی و سمانه مبلغ را نیز خواهیم داشت.

وی افزود: "سوغاتی" به سردبیری سهیلا خدادادی، گویندگی فاطمه عباسی و تهیه‌کنندگی زهرا عبدالله‌زاده و "قرار شاعرانه" به سردبیری آفاق شوهانی و اجرای لاله اکبری و تهیه‌کنندگی علیرضا محمدی نیز دو برنامه دیگری است که به زودی روی آنتن می‌روند.

رونمایی سایت سروصدا

احمدپور در بخش پایانی نشست اعلام کرد: بر اساس ظرفیتی که به دنبال جشنواره جوانه شکل گرفت و تاکید مدیریت سازمان بر حضور جدی مخاطبان در حوزه برنامه‌سازی قرار شد چهار هزار اثر صوتی با عکس صاحبان آثار در سایت سرو صدا قرار بگیرد و به همین مناسبت این سایت را راه‌اندازی کرده‌ایم.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
الحمدا..

خوشحال شدم.

دیگه به زمین و زمان گیر نمیده.

مشکل شد.

از فردا همه خوبن و به به و چه چه .
سلامی
|
Russian Federation
|
۰۸:۰۷ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
با سلام
صدا و سیما در این انتخاب خود دچار اشتباه شده است . ایشان ( آقای فرزاد حسنی ) نه تیپ فرهنگی دارد و نه شخصیت علمی و هنری . جایگاهش در رسانه ملی نیست .