۲۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲

‌قرنطینه روستا‌های استان هرمزگان کلید خورد

‌قرنطینه روستا‌های استان هرمزگان کلید خورد
پس از آنکه شیوع گسترده ویروس کرونا به روستا‌های استان نیز رسید و افراد زیادی در روستا‌ها به این بیماری مبتلا شدند استاندار هرمزگان از اجرای طرح قرنطینه دو هفته‌ای روستا‌ها در استان خبر داد.
کد خبر : ۵۰۹۰۷۶
کرونا رفته رفته و آهسته آهسته خود را به نقاط مختلف هرمزگان رساند و لحظه به لحظه افراد بیشتری را مبتلا کرد.

به گزارش تسنیم، در حال حاضر کمتر نقطه‌ای در استان وجود دارد که طعم تلخ این ویروس منحوس را نچشیده باشد، روستا‌های استان که در ماه‌های گذشته وضعیت سبزی را تجربه می‌کردند این روز‌ها درگیر بیماری شده‌اند و افراد زیادی در روستا‌های مختلف به کرونا مبتلا شده‌اند.

حال، اما ستاد استان مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان تصمیم گرفته روستا‌های استان را به مدت ۲ هفته قرنطینه و از رفتن افراد از شهر‌ها به روستا‌ها جلوگیری کند.

استاندار هرمزگان در این زمینه گفته است: با توجه به افزایش بسیار زیاد میزان مبتلایان به بیماری کرونا در روستا‌های استان هرمزگان که ناشی از سفر‌های غیرضروری افراد از شهر‌ها به روستاهاست، با تصمیم ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا، روستا‌های استان هرمزگان از امروز به مدت دو هفته قرنطینه و ممنوعیت تردد و مسافرت از شهر‌ها به روستا‌ها اعمال می‌شود.

فریدون همتی تصریح کرد: در این مدت دهیاران وظیفه دارند با همکاری سایر دستگاه‌های مسئول، از ورود افراد عادی و غیرضروری به روستا‌ها جلوگیری کرده و تنها نیرو‌های شاغل در طرح‌ها و پروژه‌های مختلف می‌توانند با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی، وارد روستا‌ها شوند.