۲۶ دی ۱۳۹۰ - ۱۸:۱۰
احمدی‌نژاد در مراسم معارفه رئیس‌ سازمان میراث فرهنگی:

برخی‌ها از نگاه فرهنگی مشایی خوششان نمی‌ آید که اشکالی ندارد!

از زمانی که مشایی به این سازمان آمده‌، این سازمان متحول شد و حتی در بعضی از بخش‌ها به اندازه 50- 60 سال قبل کار انجام شده است.
کد خبر : ۵۰۵۸۱
"صراط" -  مراسم تودیع روح‌الله احمدزاده کرمانی و معارفه سیدحسن موسوی رؤسای قدیم و جدید سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پیش از ظهر امروز دوشنبه با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور، حمیدبقایی معاون اجرایی رئیس جمهور و بدون حضور روح‌الله احمدزاده کرمانی رئیس سابق این سازمان در محل سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط ، احمدی‌نژاد طی سخنانی در این مراسم با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از سازمان‌های بسیار مهم و با ماموریت‌های متنوع و اثرگذار است، درباره ماموریت‌های این سازمان گفت: صیانت از میراث فرهنگی یکی از ماموریت‌هایی است که بر عهده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد. انسان منهای فرهنگ معنی ندارد چرا که فرهنگ همه چیز انسان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در یک زندگی انسانی حقیقی آرایش سفره، شکل لیوان و نوع خوردن آب معنا دارد، تصریح کرد: انسانی که به زیبایی مطلق توجه دارد، باید ظاهر و باطن زندگی او نیز زیبا باشد برخلاف زندگی سرمایه‌داری.
 .

وی با بیان اینکه گردشگری اصلش ارتباط فرهنگی ملت‌ها است، یادآور شد: خداوند ما را خلق نکرده که در یک روستا و حتی در یک جغرافیا اسیر و متعصب به آن باشیم. در حالی که حقیقت انسان جهانی و فطرت الهی انسان ثابت است.

احمدی‌نژاد انسان را بزرگترین مخلوق خداوند در عالم هستی نام برد و اظهار داشت: انسان زمانی بزرگ و جهانی می‌شود که نگاهش جهانی باشد و رابطه‌اش را با دیگران بر اساس ارزش‌های انسانی و الهی تنظیم کند. 

احمدی‌نژاد با بیان اینکه گردشگری یک کار فرهنگی است اما آثار اقتصادی هم دارد، گفت: زمانی آن سعادت وعده داده شده محقق خواهد شد که انسان‌ها جهانی فکر کنند که اگر اینگونه نباشد، دنبال عادل جهانی، حقیقت عدالت و پاکی نیستند. 

وی در تبیین اهمیت گردشگری و ارتباط بین انسان‌ها به سفر اخیرش به 4 کشور آمریکای لاتین اشاره و خاطرنشان کرد: ما اینجا می‌گوییم تحولات اسلامی و اینکه آمریکا در حال نابودی است در حالی که با وجود اینترنت و رسانه‌ای یکسان آنجا برداشت‌ها معکوس است.

رئیس جمهور افزود: ارتباطات اهمیت زیادی دارد البته برخی‌ها از این هم نگرانند و آدم غصه می‌خورد از این رفتارها. آن موقع که بحث افزایش تعطیلی عید فطر را مطرح کردیم، عده‌ای با شلوغ بازی گفتند چرا می‌خواهید تعطیلات را افزایش دهید. خوب نیست و مردم به شمال می‌روند. در حالی که ما گفتیم این چه نگاهی است که شما به ارتباط انسان‌ها دارید. مگر مردم دو روز تعطیل باشند، گناه می‌کنند. چرا این گونه فکر می‌کنید.

" زمانی که در تابستان 100 لیتر بنزین به مردم اضافه دادیم، فردی که آن موقع نماینده بود، می‌گفت چرا اینگونه می‌‌کنید مردم بنزین را می‌خورند و بنده گفتم کسی بنزین را نمی‌خورد بلکه مردم بنزین را مصرف می‌کنند تا به مسافرت بروند. اما چون شما از پول بیت‌المال هم سفر خارجی‌تان را دارید و هم ماشین در اختیارتان است، اینگونه می‌گویید و چرا از خوشحالی مردم ناراحتید".

احمدی‌نژاد گفت: برخی‌ها فکر می‌کنند اگر گردشگر خارجی به کشورمان بیاید، فرهنگ ما را نابود می‌کند در حالی که ما کشوری هستیم که چندین بار اشغال شده و دانشمندان‌مان را کشته‌ و کتابخانه‌ها را سوزانده‌اند اما باز جوانه زده است. چرا برخی می‌گویند ملت با سفر به خارج از کشور خراب می‌شود. در حالی که باید به ملت شخصیت داد و بیایید به ملت بگویید خارج که سفر می‌کنید فرهنگ خودتان را حفظ کنید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص کارهای انجام شده در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با بیان اینکه حجم کار بیش از 10 برابر گذشته بوده، تصریح کرد: معادل کل تاریخ این کشور تخت اقامتی در این چند ساله درست شده است.

رئیس جمهور همچنین یادآور شد: از زمانی که مشایی به این سازمان آمده‌، این سازمان متحول شد و حتی در بعضی از بخش‌ها به اندازه 50- 60 سال قبل کار انجام شده است.

احمدی‌نژاد در همین زمینه افزود: مشایی با آن نگاه فرهنگی که دارد در سازمان میراث کار کرد البته برخی‌ها از نگاه فرهنگی وی خوششان نمی‌آید که اشکالی ندارد ولی باید منطقی برخورد شود. چرا که نفی و رد در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما جایگاهی ندارد و ایران همواره کانون آزاد اندیشی بوده است. دانشمندان و علمای ما وقت می‌گذاشتند و دنیا را می‌گشتند تا ببینند چه کسی حرف و اندیشه جدیدی دارد.

وی با بیان اینکه مشایی سازمان میراث را متحول کرد و بقایی نیز همین راه را دنبال کرد،‌ گفت: البته کارهای انجام شده حاصل تلاش همه کارمندان این سازمان است اما بالاخره نقش رهبری ومدیریت مهم است. بعد از این دو احمدزاده نیز با عشق و علاقه کار را دنبال کرد که امروز شاهد یک سازمان سرپا ورزیده و جهت‌دار هستیم.

رئیس جمهور درباره علت استعفای احمدزاده از ریاست سازمان میراث خاطرنشان کرد: احمدزاده به دلایلی که گفته بعدا می‌گوید خواست در جایی دیگر در دولت مشغول باشد و امروز آقای موسوی که نگاهش همین است، در این سازمان مشغول کار می‌شود.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: زمانی که به همه دستگاه‌های فرهنگی نگاه می‌کنم، در این 6-7 سال گذشته سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از همه دستگاه‌های فرهنگی بیشتر کار فرهنگی کرده است و دائم یک حرف داشته و یک تلنگر به موجودیت ملت زده است که باید ادامه پیدا کند.
نظرات بینندگان
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۱ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲۷
۲۸
در رأس اين برخی مقام معظم رهبری است که نه تنها از تفکر مشايی خوششان نمی آيد بلکه آن را مضر می دانند.
جلال
|
Iran (Islamic Republic of)
بیخود رهبر معظم انقلاب اسلامی و نام مبارک ایشان را در بازیهای کثیف خود وارد نکنید رهبر معظم انقلاب اسلامی خیلی شانش از این بالاتر است که در بازیهای خاله زنکی حماقت آمیز امثال شماها داخل شود . اصلا مشایی محلی از اعراب در دیدگاه مقام معظم رهبری ندارد . و اگر میدانید آن نامه را نوشت نظر خود حضرت اقا نبود بلکه فشارهای بی مورد افراد نادان به حضرت اقا باعث شد که در مورد مسئله پوچ و بیهوده از رهبر مملکت برای بازیهای خاله زنکی شماها هزینه شود
تراب
|
Iran (Islamic Republic of)
آقای محترم معلومه که آقا از تفکر مشایی و مشاییسم خوششون نمی آید چرا بیخودی طرفداری میکنی!؟
متعصب
بهداد
|
Iran (Islamic Republic of)
آخه تو از کجا میدونی که فشار اطرافیان بود روی آقا!
چرا طهمت می زنی به آقا و اطرافیانشون!
یعنی آقا تحت تأثیر افرادی یک چنین نامه ای به رئیس جمهور خائن نوشته اند؟!
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
احسنت به جلال / شما ها که داعیه ولایت دارید هنوز مساله فرعی رو اصلی می کنید و همین %D
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
من تعصبی روی افراد ندارم نه احمدی نژاد را قبول دارم نه م...... را ولی هرچی فکر می کنم این بنده خدا م...... چیکار کرده که اینقدر بعضی ها تشنه خون اون هستندعقلم به جایی نمی رسه البته خداوکیلی احمدی نژاد هم یواش یواش داره به درد هاشمی گرفتار می شه همان تعصب بر روی افراد واطرافیان وگرنه ث......... هم داره همون کارهای م....... را می کنه ولی کسی به اون گیر نمیده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
از طرف مقام معظم رهبری حرف نزنید نوشته ها و گفته های آقا کاملا مشخص است اگه آقا اینطوری که شما می گویید میگفت که با .......... به روش دیگری عمل می کردند مردم
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
اولا نمیدونم ورود یه رئیس جمهوری با مدرک ترافیک به مباحث غیرتخصصی ش و طرح مسائلی از قبیل انسان کامل !! ظهور و امثالهم دیگه چه صیغه ایه !!! هرچند ما علتشو میدونیم و اون چیزی نیست جز ترویج اعتقادات اون گروهک !!
دوم ، طرح مباحثی مثل آیتمهای زیر چیزی جز کارکرد انتخاباتی برای اون گروهک داره ؟
1- آن موقع که بحث افزایش تعطیلی عید فطر را مطرح کردیم، عده‌ای با شلوغ بازی گفتند چرا می‌خواهید تعطیلات را افزایش دهید. خوب نیست و مردم به شمال می‌روند. در حالی که ما گفتیم این چه نگاهی است که شما به ارتباط انسان‌ها دارید. مگر مردم دو روز تعطیل باشند، گناه می‌کنند. چرا این گونه فکر می‌کنید !!!!!!!!!!
2- زمانی که در تابستان 100 لیتر بنزین به مردم اضافه دادیم، فردی که آن موقع نماینده بود، می‌گفت چرا اینگونه می‌‌کنید مردم بنزین را می‌خورند و بنده گفتم کسی بنزین را نمی‌خورد بلکه مردم بنزین را مصرف می‌کنند تا به مسافرت بروند. اما چون شما از پول بیت‌المال هم سفر خارجی‌تان را دارید و هم ماشین در اختیارتان است، اینگونه می‌گویید و چرا از خوشحالی مردم ناراحتید !!!!!!!!
سوم ، اصرار کردن و تظاهر کردن گستاخانه بر موضوعی مخالف موضع و نظر مقام عظمای ولایت ، چیزی نیست جز عدم تبعیت و اعتقاد به مقوله ولایت یا داشتن اعتقادات شبهه ناک و انحرافی در این مقوله ها که البته این چیزارو عاقلان دانند و افراد با بصیرت می فهمن ...
برای مثال اصرار بر بیداری انسانی در برابر بیداری اسلامی مورد تاکید مقام عظمای ولایت و اصرار بر موضوع فرعی و غیراصلی مشایی با این عبارات که :
احمدی نژاد : آقاي مشايي فردي پاك، مومن و زلال هستند، داراي انديشه‌هاي بلند و محكم ، طرفدار مردم ، ساده‌زيست، پركار و ضداستكبار . اما ایشان را تخریب می کنند و مثلا مي‌آيند و تصوير ايشان را در كنار يك مرتاض هندي قرار مي‌دهند.

احمدی نژاد : وقتي اين همه هجمه و تخريب را عليه مشايي مي بينم به حال او غبطه مي خورم . مشايي انسان زلالي است و براي خدمت از آبروي خودش مايه گذاشته است .

احمدی نژاد : یکی از افتخاراتم در زندگی و یکی از نعمتهایی که خداوند به من داده است آشنایی با این مرد بزرگ و برادر پاک و مومن است..... رحیم مشایی مانند چشمه زلال است و همانی است که نشان می دهد. یک ذره غش در او دیده نمی شود زلال زلال است و زمانی هم برخی بسیار به وی هجوم می آوردند. برخی از بنده می پرسند چرا به وی علاقه دارید و من در پاسخ می گویم به هزار دلیل، یکی اینکه وقتی آدم با ایشان می نشیند انگار با خودش نشسته است و هیچ فاصله ای وجود ندارد و مثل یک آئینه شفاف است البته متاسفم که برخیها او را نمی شناسند.

و حالا هم : مشایی با آن نگاه فرهنگی که دارد در سازمان میراث کار کرد البته برخی‌ها از نگاه فرهنگی وی خوششان نمی‌آید که اشکالی ندارد ولی باید منطقی برخورد شود. چرا که نفی و رد در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما جایگاهی ندارد و ایران همواره کانون آزاد اندیشی بوده است. دانشمندان و علمای ما وقت می‌گذاشتند و دنیا را می‌گشتند تا ببینند چه کسی حرف و اندیشه جدیدی دارد.

هرچند خودم اطمینان خاطر دارم که خون شهدا و خدای شهدا حامی این انقلابی هست که انشالله پرچمش بدست حضرت قائم عج الله خواهد رسید و اگر قرار بود گروهکهای انحرافی و اربابان داخلی و خارجی شان در ضربه زدن به ولایت موفق باشن تا حالا هزاران بار اسم این انقلاب محو شده بود ، به عزیزانی که متاسفانه هنوز به ولایتمداری !! این فرد اعتقاد دارن پیشنهاد میدم بشینن نقطه نظرات حضرت آقارو در یه طرف قرار بدن و عملکرد و خط و خطوط این فرد رو در طرف دیگر و و خروجی کار این فرد رو بسنجن با نظرات حضرت اقا .....
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
آقا جلال ما هم قبول داريم که اصلا م...... نزد حضرت آقا محلی از اعراب ندارد. بديهی است يک آدم بی سواد حقه باز محلی از اعراب ندارد ولی گاهی يک ميکروب بسيار بی ارزش و کوچک برای انسان مزاحمت هايی ايجاد می کند تا مهم شود!!
ضمنا آقا را با شخصيت های تأثير پذيری که از اطرافيان خود خط مي گيرند مقايسه نکن که اين بازی کثيف ترين بازيی است که نخستين بار منافقين در باره حضرت امام رضوان الله عليه اجرا کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
با سلام
اين دوستمان بر چه اساس از طرف رهبر انقلاب نظر ميدهند؟ مگر نه اين است كه رهبر انقلاب فرمودند من با كسي حرف درگوشي ندارم؟ مگر نه اين است كه ايشان اعلام كردند نظرات من همينها است كه عموم از تريبونها اعلام ميشود؟ حالا شما نه تنها به فرمايشات رهبر انقلاب در باب تحمل مخالف توجهي نداريد بلكه از ايشان نيز نقل قولهاي كاذب ميكنيد
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
اقا جلال خودتون رو ناراحت نکنید همه ی ما می دونیم هدف امثال محسن فاضلی ضربه زدن به ولایت با نام ولایت است.
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
.
جناب بهداد نامحترم:
درسته آقای قرائتی از نهضت سوادآموزی رفته اند:ولی در نهضت که تخته نشده!!!!!!
طهمت !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
حقیرتر از آن هستی که رییس جمهور جمهوری اسلامی ایران رو خائن خطاب کنی"
=========
تف به روی شما قدرنشناسان روزگار"
لعنت به جیره خوران .......... !
_________________________________
مه فشاند نور و سگ عوعو کند !!
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب بهداد ، شما نوشته اید "طهمت"

درود بر معلومات شما.

عجب تحلیل حکیمانه ای فرمودید!!!! از عمق نگاهتان لذت بردم!!!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
برام جالبه وقتی اون بابا میگه رئیس جمهور خائن صراط نظرش رو تایید میکنه ولی ( مش ) رو سانسور میکنه . عجب ترس شدیدی . خودتو خیس نکنی صراط از ترس :)
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
صراط جان در میزان شرافت شما همین بس که کامنت کسی رو که ریاست محترم جمهور رو به خیانت متهم می کنه ( ........ ) منتشر می کنید و اشاعه میدید !!! و صد البته دفاعیه یک طرفدار دولت رو سانسور می کنید و میره داخل فایل غیر قابل انتشار هاتون ! خدا کنه که در پیشگاه خداوند بتونید جوابگو باشید !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۰ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۷
۲۴
جناب اقای احمدی نژاد!شما فقط قشنگ حرف میزنید و در حرفهایتان هم قشنگ از زیر مجموعه خود دفاع میکنید.اما انچه که در عمل حس میشود چیزی غیر از حرفهای قشنگتان است.
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲۱
۱۹
قابل توجه کسانی که نمیخواهند بیدار شوند و این 2 نفر را از هم جدا میدانند.
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
نظرت صد در صد درسته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
رهای ولایتمدار !!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۴ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۴
۱۸
حالا بعد از این همه مدت معلوم شد کی بی بصیرته... بالاخره نفهمیدیم ما بی بصیریت هستیم که به احمدی رای ندادیم یا شما که به اون رای دادید... جواب می خوام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
حالا شما مگه به کی رای دادید که اینگونه تفاخر می فرمایید؟
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا شما. چرا شک می کنید؟ احمدی نژاد چه کاری انجام داده که بر ضد نظام و رهبری باشه؟؟؟
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
محترم یا محترمه ما به شعارهایی که این فرد داد رای دادیم ، شعارایی که انقلاب براساس اونا شکل گرفت ، حالام که معلوم شده شعارا غیرواقعی بوده متاسفیم از رایی که بهش دادیم ، اما نه متاسف از اصل رای دادن
سلام
|
Iran (Islamic Republic of)
بی بصیرتی ملاکش رای دادن به شخص خاصی نیست
ملاکش فهم درست مسائل در فضای غبار آلود است
همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند و همه ی آراء محترم هستند
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
قطعا شما بی بصيرتيد که به کسانی رأی داديد که مورد حمايت سرويس های جاسوسی غرب بودند، همان کسانی که از ديکتاتورهای منطقه (عربستان و قطر) تأمين مالی می شدند.
احمدی نژاد هم اگر روزی مثل کانديداهای شما شود جايش زباله دان تاريخ است؛ ملت در مورد آرمانهايش با کسی تعارف ندارد.
دولت حق
|
Iran (Islamic Republic of)
ممل (کوچولو):من فهمیدم که شعار های اح....... دروغ بوده ولی ........!!!
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
دولت حق !! میگم باور کن کوچولو نیست .................. !!!
من
|
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا اگه میدونست اینهمه جواب میگیره عمرن سوال میکرد :)

منم با سلام و ممل موافقم
امین زنده به عشق احمدی دلاور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲۰
۵
.
احمدی دلاور...وقتی حرف هایی از جنس انسان و کمال و آفرینش میزنه""اصلا احساس خوبی ندارم"
دراصل مشکل ازخودمه"چن علاقه ای به اینجور مباحث ندارم!!!
_______________________________
ولی موافق اینم که باید سخن هرکس رو شنید بعد قضاوت کرد"
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
امین جان بهتره واسه احساست و واسه دلاور این آهنگو بخونی :

وای چه احساس قشنگی !!!
دست، تو (دلاور) دست تو گذاشتن
واسه تو ترانه خوندن !!
در کنارت جون سپردن !!!
وای چه احساس قشنگی !
انتظارت و کشیدن
اومدنه، تواز راه !!
نازت و با جون خریدن !!
وای چه احساس قشنگی !!
چشم من خیره به چشمات (دلاور) !
باورم نمیشه امروز
که منم حرف رو لبهات !
وای چه احساس قشنگی !
که فقط مال منی تو !
من نوشتم روی قلبم !
همه دنیای منی تو ... !!!!!!!!!!!!!!
mahdi
|
Japan
|
۲۱:۳۶ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۱
۱۵
ببخشید کدوم تحول؟
آثار فرهنگی و تاریخی اصفهان (که پایتخت فرهنگی ایران اسلامی است) با 50 سال قبل هیچ تفاوتی نداره!
تازه هر روز هم شاهد این هستیم که داره ویران می شه!
التبه اگه منظور آقای رئیس جمهور اینه که توی 50 یا 60 سال گذشته میراث فرهنگی توی کم کاری و بی حالی پر سابقه است این بیشتر قابل قبوله تا این جمله ای که گفته است!
ناشناس
|
Japan
چرا تخلفاتی که در حوزه ایرانیان انجام گرفته واقعا در طول تاریخ این سازمان بی سابقه هست
کلاه قرمزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۸
۱۲
اکشال نداره اصلا درباره دوستی بااسراییل هم که صحبت میکنه اکشال نداره . درباره حجاب هم که صحبت میکنه اکشال نداره . کلا اکشال نداره
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
اکشال نداره ، اصلا اکشال نداره

دوران هشت ساله دوم خردادی ها ، هشت سال علیه اندیشه های امام خمینی تبلیغ کردند اصلا اکشال نداره. هشت سال علیه سپاه و بسیج مقاله نوشتند اصلا اکشال نداره.

هشت سال حزب اللهی ها را مسخره کردند ، اصلا اکشال نداره ،

هشت سال چفیه و حجاب اسلامی را مسخره کردند اکشال نداره.

کلا اکشال نداره.
مهدي
|
Netherlands
|
۲۲:۱۸ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۱۹
۸
دمت عين هميشه گرم حاج محمود.....دمت گرم گرم!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۹ - ۲۶ دی ۱۳۹۰
۲
۱۳
پس چی اشکال داره ؟
محسن فاضلی
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلاً ملاک و محور حق، حضرت استاد اسفنديار است!
پیمان
|
Iran (Islamic Republic of)
فعلا ملاک و محور حق ، حضرت استاد محسن فاضلی (دامت برکاته) است!؟

و دیگر هیچ........
جبرائیل فیلم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۱
سلام

در زمانی که فیلمهای سینمائی بهانه ای برای کسب درآمد به هر دلیلی شده است

از این فیلم ارزشی دفاع مقدس دفاع کرده و تبلیغ همه جانبه نمائید

فیلم سینمائی شب واقعه

بر اساس زندگی و حماسه شهید گمنام دریاقلی سورانی

از 28 دی ماه در سینماهای تهران و سپس شهرستانها
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۸
در پاسخ جلال
شآن رهبری بالاتر از این است که تحت فشار قرار بگیرد !
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
حضرت آقا که جای خود داره،
آیا حضرت امام در قضیه پذیرش قطعنامه تحت فشار قرار نگرفت؟
آیا امیرالمؤمنین در داستان جنگ صفین و حکمیت تحت فشار قرار نگرفت؟اگر تحت فشار نبود که مالک 10 قدم تا خیمه معاویه بیشتر فاصله نداشت،چرا به مالک دستور عقب نشینی داد؟
سيمين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۷ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۱۲
آره ديگه!فقط احمدي نژاد خودش خوشش مياد بسه.وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي
آخه غرور و تكبر تا كي!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام
|
Netherlands
|
۰۸:۱۹ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۱۷
تا با م.......... هستی



احمدی ما نیستی



بعد از یازده روز خانه نشینی
ما فقط شما را تا پایان این دوره تشییع "مشایعت" می کنیم
فروزان
|
Netherlands
هشت سال ، خاتمی رو در روی مقام معظم رهبری ایستاد ، چیزی نگفتید ، حالا گیر دادید به این یازده روز.
ناشناس
|
Netherlands
جناب خدا حافظ با نگاهی به مخالفان نظرت جواب محکمی دریافت کردی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱
۱۵
مردم هم به خاطر نظرات م....... از احمدي نژاد دلزده شده اند كه اين هم اشكالي ندارد!!!!!
فروزان
|
Iran (Islamic Republic of)
جناب "ناشناس"

خودتو جای مردم ایران ، جا نزن.
امیرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
یه نگاهی به استقبال مردمی در سفرهای استانی بندازی بد نیست!
منظور از مردم خودت و صراط رو میگی،البته اشکالی نداره!
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس جان ، مردم ایران همین هائی هستند که بهت امتیاز منفی دادن !!!!
حق یار
کارمند میراث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۳
۱۴
میراث فرهنگی نابود شد. آن وقت این بابا می گوید رشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
البته میراث فرهنگی و نخریب اماکن تاریخی در دوره های قبل هم وجود داشته ولی در این دوره دیگه به اوج رسید .
گودرزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۲
۱۲
سازمانی که در طی یک دولت احمدی نژاد، 4 مدیر عوض کند معلوم است که چه خروجی دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۶
۱۳
مرده شور نگاه فرهنگي م........... را ببرند با اعوان و انصارش . آقاي رييس جمهور همان نگاه فرهنگي م.......... شوم و ..... بود كه بي اعتبارت كرد و هماكنون مرده متحركي .
محسنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱
۱۴
در این دولت فعلی ،سازمان میراث تا حال 4 مدیر عوض کرده است. خودتان خروجی کار و نتیجه را محاسبه کنید.
مشایی- بقایی -احمدزاده-موسوی
احتمالاً موسوی هم شش ماه دیگر عوض می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱
۱۳
همه كارهاي دولت در 50-60 ساله اخير بي سابقه بوده . ماشاالله به اين همت !
نجفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۲
۱۲
در آینده نابودی میراث فرهنگی دراین چند سال اخیر بهتر معلوم می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۳ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۲
۱۵
هر حرف رئیس جمهور را ما عملاً برعکس آن را می بینیم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۲
۱۶
هیچکس از نفکرات م....... خوشش نمی آید تنها فرهنگی نیست در همه ابعاد.
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
به امتیازاتی که از کاربران محترم میگیری عنایت ویژه داشته باش !
حق یار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۳
۱۱
سوال تستی :
میرات فرهنگی ایران به ........... رفت .

1- قهقرا
2- نیستی
3- اوج
4- هر کلمه زشتی که ممکنه صراط سانسور کنه ولی در اصل حق مطلبو ادا میکنه !
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
گزینه پنجم ! به همونجائی رفته که تربیت کنندگان محترم شما تشریف برده اند ! - سر اون سفره ای که شما از آن ارتزاق می فرمائید !
حق یار
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱۲
۲
م........ از خاتمی ؛ موسوی ؛ کروبی وهاشمی تا زمانی که مهدی را تحویل قانون ندهد جلوتر می باشد . ضمنا می دانید کشورهای اروپایی در 150 سال گذشته چه بلایی سر فرهنگ و میراث این مملکت آوردن شاید از این نظر م....ی نمره بالا از دکتر گرفت . باشد
توابین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۴
۱۳
راستی از اون خانوم معلمه که لیسانس میکروبیولوژی بود و زبان خصوصی در س میداد و رئیس بزرگترین موزه ایران زمین بود از عملکردش هم توی این 50 سال ذکری شده ؟؟؟؟؟
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۵ - ۲۷ دی ۱۳۹۰
۱۲
۱
وقتی مش...... بود ، داد می زدید که باید عوض بشه

وقتی بق..... اومد داد می زدید که باید عوض بشه

وقتی .... باید عوض بشه ..... و به همین ترتیب.

یاد قضیه ملانصرالدین و بچه اش میافتم که هر طوری سوار الاغ می شدند مردم ایراد می گرفتند.
چرا دو تایی سوار شدین؟ چرا فقط بچه ات را سوار کردی؟ چرا فقط خودت سوار شدی؟ چرا هر دوتاتون پیاده شدین؟
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
و صد البته زهرا جان از این گونه افراد که در چتر و پوشش یک قوم از آنها در قرآن یاد شده ، عملکرد روشنی دارند ! در امثال و حکم به این کار میگن بهانه بنی اسرائیلی !
این هم شاهدش از قرآن کریم در سوره مبارکه بقره :

وَإِذْ قَالَ مُوسَى لِقَوْمِهِ إِنَّ اللّهَ يَأْمُرُكُمْ أَنْ تَذْبَحُواْ بَقَرَةً قَالُواْ أَتَتَّخِذُنَا هُزُوًا قَالَ أَعُوذُ بِاللّهِ أَنْ أَكُونَ مِنَ الْجَاهِلِينَ ﴿۶۷﴾

قَالُواْ ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لّنَا مَا هِيَ قَالَ إِنَّهُ يَقُولُ إِنَّهَا بَقَرَةٌ لاَّ فَارِضٌ وَلاَ بِكْرٌ عَوَانٌ بَيْنَ ذَلِكَ فَافْعَلُواْ مَا تُؤْمَرونَ ﴿۶۸﴾

قَالُواْ ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا لَوْنُهَا قَالَ إِنَّهُ يَقُولُ إِنّهَا بَقَرَةٌ صَفْرَاء فَاقِعٌ لَّوْنُهَا تَسُرُّ النَّاظِرِينَ ﴿۶۹﴾

قَالُواْ ادْعُ لَنَا رَبَّكَ يُبَيِّن لَّنَا مَا هِيَ إِنَّ البَقَرَ تَشَابَهَ عَلَيْنَا وَإِنَّا إِن شَاء اللَّهُ لَمُهْتَدُونَ ﴿۷۰﴾

قَالَ إِنَّهُ يَقُولُ إِنَّهَا بَقَرَةٌ لاَّ ذَلُولٌ تُثِيرُ الأَرْضَ وَلاَ تَسْقِي الْحَرْثَ مُسَلَّمَةٌ لاَّ شِيَةَ فِيهَا قَالُواْ الآنَ جِئْتَ بِالْحَقِّ فَذَبَحُوهَا وَمَا كَادُواْ يَفْعَلُونَ ﴿۷۱﴾

حق یار
ممل
|
Iran (Islamic Republic of)
مهران آزادپی به چیزایی که گفتی اعتقاد داری ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۹ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۱
۱۱
مردمي كه اكثريت آن در سختي و مشكلات هستند وبخورنمير دارندچطور به سفر خارج بروندكسي نمی‌گوید ملت با سفر به خارج از کشور خراب می‌شود.اگر پول باشد رفتن به گردشگري درخارج از كشور آزاد است كما اينكه سرمايه داران اقليتي دارند مي روند.....شعاربس است آقا
کارمند میراث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۳
۹
ا به حال چند پیام گذاشتم مطرح نشد اشکال ندارد ولی از تمامی ملت ایران که ذره ای علاقه به تمدن و میراث کشورشان دارم خواهش می کنم به آثار گذشته گان خود علاقه بیشتری بدهند که با این روش در چند سال آینده دیگر اثر از آن نمی ماند تا به خود ببالند تمدن جیرفت در موزه های امارات به اسم عربها رفت کتیبه های کازرون را خراب کردند سی سه پل ترک برداشت چون که رییس های دلسوزفقط به فکر چند روز ریاست خود هستند با انتقال پژوهشگاه میراث به شیراز عملا مغز متفکر سازمان را از کار انداختند گردشگر خارجی برای دیدن آثار میراثی به ایران می آید وگرنه تفریحات دیگرش را جایی دیگر انجام می دهد اگر این آثار نباشند جناب ب......... که می گویید غم ما نباید ترک های فلان آثار تاریخی باشد گردشگر میآید چه چیز را ببیند.
ساکن کازرون
|
Iran (Islamic Republic of)
خطاب به "کارمند میراث"

تو در حقیقت با انتقال پژوهشگاه میراث فرهنگی از تهران به شیراز مخالف هستی، چون به ضرر شما، که یک کارمند میراث فرهنگی هستید تمام شده است.

حالا متاسفانه با کینه ورزی سعی کرده اید ، راست و دروغ را به همدیگر ببافید تا علیه این تصمیم (انتقال میراث فرهنگی از تهران به شیراز) جوسازی کنید.

در ضمن ، خراب شدن کتیبه های کازرون مربوط به سالهای دهه هفتاد است و ربطی به سالهای اخیر ندارد.

" راستگو باشیم "
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۵ - ۲۸ دی ۱۳۹۰
۳
۹
اوج حماقت ولجبازی انست که انسان تمام طرفداران خود را به خاطر یک فاسد قدرت طلب از دست بدهد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
فاسد خودتی ...
جواد
|
-
|
۰۹:۴۲ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
۰
۳
تفرقه بينداز و حكومت كن
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۱ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۰
۵
صحبت های ممل به محسن فاضلی بدون کم و کاست واقعیت دارد ولی ممکن است به ذائقه بعضیا تلخ و ناخوشایند باشه و باید گفت حقیقت همیشه شیرین بوده و هست ولی برای کسانی که در جبهه باطل باشند تلخ است . وجریان انحرافی و فتنه نیم قرن جلوترازبقیه ... هستند !
آدم زمینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۴
۱
درود بر امام خامنه ای .........

درود بر احمدی نژاد ...........

درود بر مشایی ...........
مهران آزادپی
|
Iran (Islamic Republic of)
آدم زمینی جان ، با عرض پوزش میخواست یه مثبت بهت بدم ، اشتباهی منفی دادم !
حق یار
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۳۰ دی ۱۳۹۰
۰
۵
خالی بندی هم حدی داره با همین حرفها سر ملت کلاه گذاشتن یعنی اینکه : اجرا قانون پر ، پیگیری اختلاسهای کلان پر ، بازار سالم ارز و سکه پر ، مطالبات باز نشسته ها پر ، توجه به مسایل اخلاقی و فرهنگ اسلامی پر ، حرمت شعارهای انقلاب اسلامی پر ، و خیلی چیزهای دیگر پر ، اما مش...... نپر !!
محمد صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۰۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۳
در هر صورت جاداره بگیم احمدی نژاد مشایی پیوندتان مبارک!!!!!!!!!!!!!!!!!
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۰۲ بهمن ۱۳۹۰
۰
۱
جلال بي بصيرت آخرش سوتي دادي كدوم طرفي هستي!