۱۳ دی ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۶

جشنواره آدم برفی برگزارمی شود

در بهمن ماه و در دهه فجر سالجاری جشنواره آدم برفی با همت اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی در همدان برگزار و به سازندگان برتر آدم برفی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
کد خبر : ۴۹۲۵۲

به گزارش صراط به نقل از پانا: رییس هیات ورزشهای همگانی استان همدان گفت: در دهه فجر سالجاری جشنواره آدم برفی در همدان برگزار خواهد شد.

"هادی سبزواری" افزود: در بهمن ماه و در دهه فجر سالجاری جشنواره آدم برفی با همت اداره ورزش و جوانان و هیات ورزشهای همگانی در همدان برگزار و به سازندگان برتر آدم برفی جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.
وی ادامه داد: شهروندان همدانی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به دفتر هیات ورزشهای همگانی مراجعه کنند همچنین قبل از برگزاری جشنواره، اطلاع رسانی از طریق نصب بنر و پوستر در سطح شهر، انجام خواهد شد.
سبزواری با بیان اینکه تنها دغدغه ما کمبود برف است، اظهار امیدواری کرد: این مشکل با تغییراتی که در شرایط جوی استان صورت می گیرد، حل خواهد شد و دغدغه ای از این بابت نخواهیم داشت.
وی به سایر برنامه های هیات ورزشهای همگانی اشاره و تصریح کرد: هم اکنون مقدمات برگزاری دوره های کلاس درجه دو و سه ورزش صبحگاهی فراهم شده است که علاقمندان برای ثبت نام می توانند به دفتر هیات مراجعه کنند.
رییس هیات ورزشهای همگانی در ادامه اعلام کرد: کلاس درجه سه "فریزبی" نیز بزودی برای علاقمندان برگزار خواهد شد.
وی خطاب به دستگاههای دولتی بیان کرد: هیات ورزشهای همگانی اقدام به جمع آوری اطلاعاتی در زمینه کالری و نحوه سوخت و سوز آن کرده است که ادارات می توانند با مراجعه به هیات این اطلاعات را در اختیار کارمندان خود قرار دهند.
سبزواری در پایان اذعان کرد: برای دستگاههای ورزشی سطح شهر نیز پوسترهایی طراحی کرده ایم تا مردم با چگونگی استفاده از این دستگاهها بیشتر آشنا شوند.

 
 
آخرین اخبار و تصاویر اجتماعی  را در سرویس جامعه صراط بخوانید.