۱۱ دی ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۳

استخدام تا 10 سال ممنوع

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: جذب نیروی انسانی جدید تا 10 سال در تهران ممنوع است ولی این جذب برای شهرستانها براساس نیاز به آنها ابلاغ خواهد شد.
کد خبر : ۴۸۹۶۷

به گزارش صراط نصرالله ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت از انتقال کارمندان و کارکنان از کلان شهرها حمایت می کند گفت: هیچ دستگاهی حق ندارد کارمندان را بدون موافقت آنان منتقل کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 10 هزار نفر در تهران برای انتقال ثبت نام کردند، افزود: پنج هزار نفر مشمول این طرح شدند که سه هزار نفر منتقل و یک هزار نفر دیگر در حال انتقال به سایر شهرهای کشور هستند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران با اشاره به تصویب قانون توسعه دولت الکترونیک در مجلس شورای اسلامی و ماده 46 برنامه پنچم گفت: با برنامه ریزی های انجام شده تا پایان برنامه پنجم بیش از 60 درصد ارتباطات کسب و کار و همه ادارات از طریق الکترونیکی امور را انجام می دهند.

وی ادامه داد:‌ تمامی شهرستان های استان تهران نیز سه ماه فرصت دارند که تمامی مکاتبات خود را از طریق اتصال به شبکه دولت انجام دهند.

ابراهیمی تعداد نیروی انسانی موجود در دستگاه های اجرایی استان را 207 هزار نفر ذکر کرد و یادآور شد: بیش از 160 هزار نفر از این افراد رسمی و پیمانی هستند.

وی به تدوین برنامه جامعه و توانمندسازی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال جاری تقویم آموزشی به دستگاه ها ابلاغ شده و نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اجتماعی هستند.
 
 

آخرین اخبار و تصاویر اقتصادی را در سرویس اقتصادی صراط بخوانید.

نظرات بینندگان
عماد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۲ دی ۱۳۹۰
۰
۰
با سلام به حضور همه خوانندگان و مراجعين به سايت صراط
من از كارمندان انتقالي به شهرستان ولي از نوع اجباري هستم !!! كي ميگه نمي تونن اجبار كنن !!! ............ منو بيچاره كرد . لعنت به ...... همشون . مصوبات متأسفانه گول مي زنه و اقدامي در راستاي استيفاء حقوق منتقلين از هيچ مرجعي صورت نميگيره . .......... ما كه گول اين آدماي گذرا رو خورديم . ........ خودمون كرديم و از خونه و كاشانه و پدر و مادر و بستگان دور شديم و گفتيم با اينكار گشايشي در كار و درآمد داريم ولي دريغ از تحقق وعده ها . چي پشت اينكار بود و ما رو بدبخت كرد نميدونم . تو رو به خدا به داد ما برسيد . اگه كسي صداي منو ميشنوه كمك كنه