۰۸ دی ۱۳۹۰ - ۱۰:۵۰
لبیک یا حسین

برای آفرینندگان 9 دی

در سایه غفلت مسئولین گرگ ها زیستند و از آموزشگاه درندگی خویی با بهرین امتیاز فارغ التحصیل شدند. روزها گذشت تا ما به چشم خودمان بعثی هایی را دیدیم که ...
کد خبر : ۴۸۷۴۸
"صراط" - سرویس سیاسی/32  سال از منظر تاریخی سن بالایی برای یک انقلاب مردمی محسوب نمی شود اما بی انصافی است اگر نگوییم حوادثی که در این مدت بر مردم ایران گذشته و مواجهه با امتحانات متعدد الهی، باعث شده است گنجینه تجربیات ملت بسیار ارزشمند و قابل توجه باشد.

اگر کل حوادثی که در این مدت بر ملت رفته است را در نظر بگیریم بعید به نظر نمی رسد که بگوییم این مردم فرصت یک لحظه دفاع از آرمان ها و ارزش های شان را هم به هدر نداده اند.

یکی از مهم ترین این تجربیات ذخیره گرانبهای به دست آمده از ۸ سال دفاع مقدس است. به پیشتوانه آن فداکاری های عظیم است که امروزه هیچ کدام از تهدیدات بین المللی خللی در سد عظیم اراده ملت ایران ایجاد نمی کند.

شاید مهم ترین تجربه بعد از جنگ تجربه چندین ماهه عبور از فتنه باشد. بعد از جنگ زیستن در سایه آرامش و امنیت را تجربه کردیم و به لطف خدا از مواهب بسیاری نیز بهره مند شدیم. تصور درگیری خیابانی برای خیلی از ما دور بود و عجیب!

در سایه غفلت مسئولین گرگ ها زیستند و از آموزشگاه درنده خویی با بهترین امتیاز فارغ التحصیل شدند. روزها گذشت تا ما امروز به چشم خودمان بعثی هایی را دیدیم که در پوستین گوسفند سال ها از سفره ملت ارتزاق کرده بودند و امروز بسیجی می دریدند و دخترکان معصوم را عریان می کردند! بعضی از ما سلاح پدر را به موزه دفاع مقدس تقدیم کرده بودیم و وصیت نامه برادر شهیدمان را در پستوی مادربزرگ به امانت گذاشته بودیم.

ما اصل ولایت فقیه را از بر بودیم اما هرگز کسی برای ما توضیح نداده بود " اگر پشتیبان ولایت فقیه نباشیم چه بر سر انقلاب می آید؟"

این قدر عکس آیت الله خامنه ای را به در و دیوار چسبانده بودند که ما فراموش کردیم اعتراض کنیم به نابودی تئوری بزرگ انقلاب توسط استوانه های قطور و تاثیر گذار! ما تصورمان بر دوستی آیت الله با تئوری "امام و امت" خمینی کبیر بود! شاید هرگز فکر نمی کردیم که روزی فرا می رسد که باید فریاد برآوریم " مرگ بر زبیریان خاموش"!

گذشت و گذشت! ما به تدریج و آهسته آهسته به یاد آوردیم ... "به پشتوانه خدای این ملت هر ناممکنی شدنی است". هزینه اش را هم تمام و کمال پرداختیم و از دانشگاه حق مداری و حق پرستی با کسب بهترین نمره در واحد تخصصی نهج البلاغه با کسب درجه بصیرت، فارغ التخصیل شدیم. ما هنوز که هنوزه افتخارمان به این است که دست مان در دست یداللهی ولایت مطلقه فقیه است. ما اجازه ندادیم جندالشیطان دست ابالفضلی امام خامنه ای را از حبل المتین الهی جدا کنند و مشروعیت را فدای مقبولیت ساختگی شان کنند! هنوز نمی دانم چرا بعد از ۱۴۰۰ سال بعضی موفق نمی شوند معنا و مفهموم ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم را از قرآن بیاموزند!

ما هنوز منتظریم تا یک بار دیگر نصرالله معنای فریاد های " لبیک یا حسین" ۹ دی را برای جهانیان معنا کند. ما انتظار داریم صدای عدالت خواهی و حسین طلبی مان به گوش حضرت صاحب برسد. پس تا آن روز فریاد خواهیم زد " لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است".

نظرات بینندگان
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۵
۱۴
حروف:خ م ي ن ي در نام خميني و خامنه اي مشترك است فقط نام خامنه اي يك آآه بيشتر دارد كه از دست خواص بي بصيرت مي كشد.اللهم احفظ قاعدنا الامام خامنه اي.
نهم دي ماه روز بصيرت گرامي باد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
ژانوارژان منظورت ژان وال ژان كه نبوده آه را ملت دارند فعلا ميكشند كه آقاشون زياد نكشند
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
نه ناشناس عزيز ژانوالژان اون شهرداري بود كه كزت رو از دست اون خانواده بده نجات داد من ژانوارژان هستم.اگه پسر خوب تو آه بكش بودي كه پاي اينترنت نميشستي پس نه تو آه بكش هستي نه من .آره خيلي از مردم ما آه ميكشن ولي نه از دست آقا بلكه براي مظلوميت آقا آه ميكشن از دست اونايي آه مي كشن كه اشرافيگري رو توي اين جامعه رواج دادن .رانت دادن .شركتهاي دولتي رو به اسم خصوصي سازي به بستگانشون دادن . شركتهاي پيماني در پوشش واسطه ي بين دستگاهاي دولتي و كارگران درست كردند و سودهاي كلان به جيب زدن و خون كارگرهارو تو شسشه كردن برده داري مدرن راه انداختن به هواي گفتگوي تمدنها تمام آبروي سياسي. اجتماعي . فرهنگي . علمي و ديني اين نظام و اين ملت رو به حراج گذاشتن بدون در گيري و كتك كاري چادر از سر دختران وزنان اين جامعه برداشتند به اسم آزادي روابط نامشروع دختران وپسران را رواج دادن و نتيجه اش 200 جنين در دستشويي هاي .............. پيدا شدن بود پول پرستي و تجمل گرايي و دروغگويي و اختلاس و هرزه گردي و دختران فراري و اعتياد به مواد مخدر در سطح بسيار بالا و........ اينها بلاهايي بود كه چه كساني بر سر اين ملت آوردند؟ حالا فهميدي چرا خامنه اي تنهاست .يك توصيه: از سالي كه آقاي خامنه اي رهبر شده به سخنانش گوش كن حداعقل يك تحقيق اجمالي كوچك در اين زمينه داشته باش.شاد و خوش و خرم باشي هموطن عزيزم.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۵ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۴
۱۴
ديدند دشمنان كه در اين خطه لاف نيست.
شمشير دوستان علي در غلاف نيست.
در اين قبيله نخل تناور هميشه هست.
مقداد هست مالك اشتر هميشه هست.
اينجا كه كوفه نيست خوارج علم شوند.
سلمان نمرده است اباذر هميشه هست.
صف بسته اند سردارها به شوق.
يعني براي پيشكشت سر هميشه هست.
روشن ترين روايت عمار مي شويم.
در عشق سيد علي هميشه تمار مي شويم.
م.ا.ح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۶
۱۳
-
ما با عهدی که با امام بستیم ، می مانیم
ما میمانیم با ولایت تا شـــــهــادت

==============================================
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۰ - ۰۸ دی ۱۳۹۰
۳
۱۵
گر کرب و بلا نبوده ایم، حال هستیم ، گر شام بلا نبوده ایم ، حال هستیم ، ای مردم عالم ، همگی گوش کنید ، تا آخر خون ، مطیع رهبر هستیم ، اللهم احفظ قائدنا الامام الخامنه ای
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۱۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۱۷
۴
چند تا ضرب المثل ساندیسی به مناسبت روز جهانی ساندیس…!

_«آن یکی می‌گفت بسیجی را که هی// از کجا می‌آیی ای فرخنده‌پی// گفت: از حماسه کوی تو// گفت: خود پیداست از ساندیس توی جیب تو …!

_بسیجیه ساندیس ریخته رو نذر امام حسین میکنه…!

_ هر کی ساندیس میخوره پای ا......ش هم میشینه…!

_ساندیس نمیبینه والا حماسه ساز قهاریه…!

_بسیجی ناشی ساندیس رو از ته اش باز میکنه…!

_ با یک ساندیس حماسه نمیشه…!

_ساندیس مجانی رو به طعمش نگاه نمیکنن…!

_اگه این حماسه فایده نداشت برای بسیجی ساندیس که داشت…!

_بسیجی رو که رو بدی ساندیس کارتنی میخواد…!

_«ساندیسی که به بسیجی رواست، به مردم حرام است.»

_ هر که ساندیس خواهد جور حماسه کشد..!

_ یک ساندیس و چهل بسیجی …!

_ هیچ بسیجی محض رضای خدا ساندیس نمیگیره…!
ناشناس
|
Netherlands
ساندیس نظام مون رو می خوریم و نی اش را فرو می کنیم در چشم امریکا و تفاله های داخلی اش!
ژانوارژان
|
Netherlands
صراط ما به اكبر ..... يه چيزي ميگيم زود سانسورش ميكني.تازه اكبر يه نفر هست .اين يارو ناشناس يادگار امام رو زير سوال برد همون بسيج مستضعفين خيلي متاسفم اين و ميگم توهين به بسيج يعني توهين به همه مدافعان بسيج كا بدي كردي صراط چون مقام رهبري هم يك بسيجي هستند.
عاشق مشهدی میرحسین
|
Netherlands
خیلی باحال بود ناشناس جووووون
خیلی حال کردم
+++++++++++++++++++++++
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۳
۱۱
ما لا اقل با ساندیس،چلو کباب ،سفر به بیت آقا اصلا با هر چی سه ساله که داریم حماسه آفرینی می کنیم شما هم که از عمو باراک کم پول تو جیبی نمیگیرید خوب یک کم هزینه کنید این قدر گدا بازی در نیارید ببینیم بالاخره می تونید یک تجمع بالای هزار نفر بکنید ما که عقده اش به دلمون موند که شما یک ثانیه هزار تاتون توی یک خیابان وایسید ما بشا....م رو سرتون همتونو آب ببره

منتظریم تاریخ بدید

bye
عاشق مشهدی میرحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
بالای1000نفر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه شما 25 خرداد رو میدیدی
موقع بردن اسم 9 لکنت زبون میگرفتی عموجون
با این تفاوت که شا ساندیس خوردی
ما باتوم
با این تفاوت که شما امنیت شغلیت بالا میرفت
ولی ما امنیت جونی نداشتیم
......................
....................
................
اینا رو هم خودم سانسور کردم که به صراطیون عزیز زحمت نداده باشم
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲
۱۲
ناشناس مر..عجب سوزشی از بسیج داری تسلیت که بسیج خدای بزرگتان امریکای جنایتکار در ورطه نابودی قرار داده است لطفا بفکر یک خدای جدید باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
خدای ما یکی است این شمایید که سرسپرده آدمها هستید البته تحت نام ولایت
ستار خان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۰ دی ۱۳۹۰
۲
۱۲
درود بر همه حماسه سازان ساندیسی 9 دی. بگذارید دشمنان هر قدر میخواهند چرندیات بگویند بگذارید بگویند که ملت برای ساندیس و غذا و ساندویچ آمدند بگذارید بگویند که برای مرخصی تشویقی آمدند. مهم ما و ملت ما و رهبر عزیز ماست که بر دهان یاوه گویان فراری زدیم . دشمنان احمق ما هر چه میخواهند بگویند ، مهم ما جوانان هستیم که تا آخرین لحظه عمرمان حامی رهبری عزیز و میهن جاوید خود هستیم. روز های ما همه 9 دی است ما هر روزمان را با لعن نفرین به دشمنان این آب و خاک شروع میکنیم .
"ایران که کوفه نیست مگر مرده ایم ما"
"ما عهد بسته ایم قسم خورده ایم ما"
ما نسل انقلاب هر قدر اختلاف سلیقه با دولت خود داشته باشیم به خودمان مربوط است و خودمان در داخل حلش میکنیم . و اجازه دخالت هیچ احدی خارج از این آب و خاک را نمی دهیم .
اللهم عجل لولیک الفرج
یاسر
|
France
|
۰۲:۱۸ - ۱۱ دی ۱۳۹۰
۱۲
۴
صراط بزدل، توهین های رکیک یک مشت جوجه شبه بسیجی را که با پول بیت المال گردن کلفت کرده اند را می زنی ؟ .......... هایی که اگر صحبت حمله آمریکا بشود می روند تو پستوی ننه جونشون قائم می شوند و چاقو و قداره تنها می توانند به روی ناموس مردم مسلمان ایران بلند کنند...خودتان بهتر می دانید که بوی حلوایتان بلند شده است و بلند بلند داد می کشید که لرز صدایتان مخفی بماند... درود بر میرحسین عزیز که آبروی نداشته شما را برد انشالله عزرائیل هم زحمت ترانسفرتان به آن جهان دیگر در قعر جهنم می کشد
ناشناس
|
France
ننه جون که مال یکی دیگه بود !! ضمنآ آمریکا از سی و سه سال پیش، قرار بوده هفته بعد به ایران حمله کنه!!! احتمالآ هفته بعد دیگه حتمآ حمله می کنه!
ژانوارژان
|
France
يكي اين ياسر خان رو از رو گاز برداره فكر كنم داره ميسوزه.براي چي نميدونم.
رها121
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳ دی ۱۳۹۰
۱
۱
روز کوچاندن عده ای بی بصیرت از اطراف به صرف ساندیس در تهران.
ژانوارژان
|
Iran (Islamic Republic of)
روز عاشوراي سال 88 هم يه تعبير خوب براش پيدا كن .مير حسين كه گفت مردم خدا جوي حالا نميدونم خدا رو كجا داشتند جستجو ميكردن.؟