۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۷
دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین خبر داد:

افزایش آمار ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح

افزایش آمار ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح
دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین با ارائه آمار روزانه از ثبت‌نام زائران در سامانه سماح گفت: قریب به ۷۶ هزار نفر از طی امروز در این سامانه ثبت‌نام کردند.
کد خبر : ۴۷۷۱۴۴

صحبت الله رحمانی ضمن بیان اینکه درمجموع تاکنون یک‌میلیون و ۸۰۹ هزار نفر در سامانه سماح ثبت‌نام کردند، اظهار داشت: از صبح امروز تا الآن ۷۵ هزار و ۹۲۳ نفر در این سامانه ثبت‌نام کردند که آمار ثبت‌نامی‌ها هرلحظه رو به افزایش است.

به گزارش مهر وی بابیان اینکه علاوه بر بیمه سفر زائران؛ این سامانه خدمات دیگری به زائران ارائه می‌کند مغفول باقی‌مانده است، تصریح کرد: مدیریت در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل، اسکان و تغذیه زائران ازجمله اهدافی است که در سامانه سماح دنبال می‌شود.

ثبت‌نام ۷۶ هزار نفر طی یک‌روز در سامانه سماح

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین بیان کرد: علی‌رغم جوسازی‌هایی که در شبکه‌های مجازی علیه این حرکت عظیم مسلمانان ایجاد می‌شود روزانه شاهد افزایش آمار ثبت‌نامی‌ها در سامانه سماح هستیم.

رحمانی با تأکید بر اینکه بیمه زائران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اضافه کرد: روز گذشته ۱۲۰ هزار و ۵۸۱ نفر در این سامانه ثبت‌نام داشتند.

وی بابیان اینکه عدم ثبت‌نام در این سامانه می‌تواند تبدیل به یک بحران شود، خاطرنشان کرد: تعدادی از زائران که در سال‌های گذشته در این سامانه ثبت‌نام نکردند دچار مشکلاتی شدند که متأسفانه هزینه‌های سنگینی به آنان تحمیل شد.

دبیر کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین گفت: سال گذشته خسارت زائرانی که در سفر اربعین دچار مشکل شدند و در سامانه سماح ثبت‌نام کردند؛ بیمه خسارت آنان را پرداخت کرد.