۲۶ آذر ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۸

سر تا پای این فیلم دروغ است

یک تهیه کننده سینما گفت: دیدن این فیلم را به خانواده ها و به مردم توصیه نمی کنم، و به نظرم سر تا پای این فیلم دروغی بیش نیست.
کد خبر : ۴۷۳۴۶
به گزارش صراط روح الله برادری در گفت و گو با  سینما پرس درباره فیلم «اسب حیوان نجیبی است»، گفت: من این فیلم را دیده ام و از فضای سیاهی که این فیلم ترسیم کرده بود،متعجب شدم. اگر بخواهم راحت تر بگویم قلبم به درد آمد. عبدالرضا کاهانی کارگردان بسیار خوب و با سوادی است که کار خود را با ساختن فیلم از حوزه هنری آغاز کرده است، نمی دانم چرا تصمیم به ساختن فیلمی این گونه گرفته است.
 
برادری در ادامه سخنان خود با تاکید بر ارزش های انقلاب، گفت: وظیفه ما فیلمسازان این است که از ارزش های انقلاب دفاع کنیم و آن ها را در برای مردم پررنگ تر نمائیم. ساختن فیلم های چالشی با مفاهیم نادرست جز گمراه کردن ذهن مخاطبان چبزی به دنبال نخواهد داشت و آن ها را به سمت و سویی دیگر می برد.مسایلی را مطرح می کند که واقعیت خارجی ندارند و این به سینمای ما ضربه های جبران ناپذیری می زند.
 
این تهیه کننده سینما در ادامه سخنانش خود اظهار داشت: دیدن این فیلم را به خانواده ها و مردم توصیه نمی کنم. برایم جالب است که این فیلم چگونه پروانه نمایش گرفته است. سر تا پای این فیلم دروغی بیش نیست. نشان دادن دولتی بی کفایت از جمله کارهایی است که در این فیلم انجام می شود و من با آن مخالفم. فیلم پر از ایهام است و با مطرح کردن مسئله ای سیاه سعی دارد ذهن و افکار عمومی را سر در گم کند.
 
برادیری در پایان سخنان خود افزود: در حال حاضر فیلم سازانی که پرو ولایت و رهبری باشنددر جامعه ما بسیار کم هستند و شاید دلیل واضحی باشد که چرا فیلم های با مفاهیم نادرست ساخته می شود.برای پیشرفت سینمای ایران باید از ساخت این گونه فیلم ها جلوگیری کنیم و به اعتلای ارزش های انسانی فکر کنیم.
نظرات بینندگان
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۱ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۴
۵
حتماً چند تا هنرمند ارزشی و ولایتمدار هم شما به همراه آقای سلحشور ، آقای طالبی ، جهانگیر الماسی و چند تا آدم کوچولوی دیگه هستید.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۸:۴۷ - ۲۶ آذر ۱۳۹۰
۲
۴
وقتی فیلم های هالیوودی در صدا سیمای خودمان جولان می دهد و گیرنده های ماهواره ای در خانه ها دیگر عجیب نیست ..............
خبر فوری

رئیسی عزیز خستگی نمی‌شناخت/ پنج روز عزای عمومی اعلام میکنم