۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۲:۱۶

وضعیت بحرانی کهگیلویه بر اثر سیل

فرماندار کهگیلویه گفت: براساس آمارها تا صبح امروز بیش از ۳ میلیارد تومان خسارت به اماکن و تاسیسات شهرستان بهمئی بر اثر سیل وارد شده است.
کد خبر : ۴۴۵۱۸

به گزارش صراط، سیدناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه سیل همچنان در شهرستان کهگیلویه جاری است و بارندگی به شدت ادامه دارد اظهار داشت: خسارات مالی بسیاری به اماکن و تاسیسات این شهرستان وارد شده که با برآوردهای انجام شده تا صبح امروز این خسارت‌ها افزون بر ۳ میلیارد تومان بوده است.
وی گفت: هم اکنون ارتباط ما با بسیاری از روستاهای این شهرستان قطع شده و گزارش‌های زیادی مبنی بر خسارات گسترده در مراکز بخش‌ها و روستاها داشته‌ایم.
رضایی شرایط در این شهرستان را سخت و بحرانی دانست و گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده تعداد زیادی از دام‌های روستاییان بر اثر سیل تلف شده و دو مزرعه بزرگ پرورش ماهی به میزان 100درصد تخریب گردیده است.
فرماندار کهگیلویه گفت: در مراکز بخش‌ها بیشترین خسارت از دیش‌موک گزارش شده و هم اکنون آب و برق در مراکز بخش‌ها و روستاها به کلی قطع است.
وی ادامه داد: در شهر دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه آب وارد بسیاری از منازل مسکونی شده و بخشی از آب و برق این شهرستان اکنون قطع است.
رضایی از آماده‌باش کامل مسئولان و دستگاهای خدمات‌رسان و امدادی در این شهرستان برای کمک به سیل‌زدگان خبر داد و گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر تلفات جانی در این شهرستان بر اثر سیل نداشته‌ایم که لازم است مردم نیز برخی از نکات ایمنی را رعایت کنند.