۳۰ آبان ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۲

پروین: فقط ۲۰ دقیقه پرسپولیس بودیم

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به گفته کارشناسان داوری اخراج هادی نوروزی اشتباه محض بود.
کد خبر : ۴۴۴۹۲

به گزارش صراط به نقل از فارس: مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به گفته کارشناسان داوری اخراج هادی نوروزی اشتباه محض بود.
پروین: فقط ۲۰ دقیقه پرسپولیس بودیم/ اخراج نوروزی اشتباه محض بود.

علی پروین در مورد توقف پرسپولیس مقابل سپاهان گفت:‌ با وجود اینکه بازیکنان تمرینات شادابی را پشت سر گذاشتند در نیمه اول اصلا خوب نبودیم. با شروع نیمه دوم ۲۰ دقیقه خوب بودند و پرسپولیس واقعی را به نمایش گذاشتند اما اخراج نوروزی همه چیز را بهم ریخت.

وی ادامه داد: همیشه به داوران احترام می‌گذارم اما به نظر من داوری خوب نبود. کارشناسان باید در مورد داوری نظر بدهند اما روی هم رفته داور اشتباه کرد.

پروین خاطرنشان شد: پس از بازی وقتی سمت منزل می‌رفتم رادیو را روشن کردم و دیدم آقای نصیرزاده در حال آنالیز داوری بازی است. ایشان اخراج نوروزی را اشتباه محض قلمداد کردند و گفتند که روی نوروزی خطا شد و خودش هم اخراج شد. یعنی تصمیم آقای فغانی اشتباه بود.

پروین درباره شرایط پرسپولیس گفت: با توجه به وضعیت حال حاضر، باید بسازیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد. روز سه شنبه مقابل تیم قلدری به نام سایپا بازی داریم که جوانان خوب و جویای نامی‌ دارد. امیدوارم یک نتیجه خوب بگیریم و تکانی به خودمان بدهیم. تحمل هواداران کم است و آنها به ورزشگاه می‌آیند تا پرسپولیس نتیجه بگیرد.

وی در پایان درباره غیبتش در تمرین و جلسه رویانیان با بازیکنان و مربیان به فارس گفت: طبق هماهنگی‌هایی که انجام شد در این جلسه نبودم. مشکل خاصی نیست و انشاءالله در جلسات بعدی در خدمت پرسپولیس هستم. من از بازیکنان می‌خواهم بیشتر تلاش کنند تا هرچه سریع‌تر شرایط خوب شود.