۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۲

لزوم اتش به اختیاری در فضای مجازی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در ایین پایانی اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج گفت: در حوزه فضای مجازی جبهه شوید و اتش به اختیار باشید.
کد خبر : ۴۴۲۱۸۷

رئیس سازمان بسیج مستضعفین  در ایین پایانی اولین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج گفت: در حوزه فضای مجازی جبهه شوید و اتش به اختیار باشید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ سردار غلامحسین غیب پرور افزود: در دو سه روز اخیر اتفاقی به همت شما افتاد که برای من هم تبدیل‌ به یک خاطره خواهد شد .سالهای متمادی است که به فضای مجازی به عنوان یک عرصه تاریک و ناامید کننده نگاه کردیم.

وی ادامه داد: مگر می شود دور خود دیوار بکشیم؟ هنر کجاست هنر این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.یک فراخوان و دعوت ساده نزدیک به هزار نفر جوان مومن انقلابی را در حوزه فضای مجازی دور هم جمع کرد. 

وی ادامه داد: در کشور ما ظرفیت بی بدیلی نهفته است .چرا این فضا باید در اختیار صهیونیست های کثیف باشد و علیه ملت ها و دین خدا اقدام کنند.رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت:قدیمی های جبهه و جنگ اینجا هستند شب های عملیات مشکلمان این بود که بچه های خودی همدیگر را گم می کردند تقصیر هم نداشتند تاریکی،  حجم زیاد اتش، تیر ،خمپاره، توپ ، و حساسیت ها و موانعی که بود بچه ها را تکه تکه می کرد.

وی افزود: در این میان افرادی موفق بودند که می توانستند یک دیگر را پیدا کنند.امروز مشکل ما نداشتن فرد کار امد در عرصه فضای مجازی نیست بلکه این است که بچه های خوب ما هم افزایی ندارند .

ما می خواهیم شما شبکه و جبهه شوید.سردار غیب پرور گفت:کجا جوانان مومن اراده کردند و نشد؟ جوان ها را باید باور کنیم و خود جوان ها هم باید هدفمند حرکت کنند.

تشکیل جبهه، حرکت تهاجمی ، هدفمند بودن  وبا برنامه حرکت کردن اینها مطالبات ماست باید ما هم گره ها را باز کنیم.وی ادامه داد:در عرصه فضای مجازی اتش به اختیار باشید.هر نفر شما به اندازه خود یک یگان است