۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸

مربی تیم ملی کشتی فرنگی: داوران حق‌خوری کردند

مربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: داوری ما را همیشه در رقابت با کره ای ها اذیت کرده است.
کد خبر : ۴۲۷۹۷۱

 داود گیل نیرنگ درباره عملکرد کشتی‌گیران در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی گفت: می توانستیم سه فینالیست داشته باشیم. همانطور که همه دیدند داوران همه کار کردند تا مهدیزاده به فینال نرسد. متاسفانه هر وقت که کشتی‌گیران ما با حریفان ازبک و کره‌جنوبی کشتی دارند داوری خیلی ما را اذیت می‌کند. حق بهنام مهدیزاده رسیدن به فینال بود که حق او را خورند. در کشتی بهنام مهدیزاده دو کشتی گیر به هم ضربه زدند ولی داور فقط به کشتی گیر ما اخطار داد و با دادن دو امتیاز کشتی گیر ازبکستانی را تشویق کرد.

به گزارش مهر گیل نیرنگ در ادامه  گفت: در وزن ۹۷ کیلوگرم علی اکبر حیدری تمام تلاشش را کرد ولی در کشتی قبل از فینال شکست خورد و باید برای رسیدن به مدال برنز یک کشتی بگیرد. حیدری کشتی گیر خوبی است و می‌تواند مدال برنز مسابقات را بدست آورد. در کشتی او با حریف کره ای داور به طور طبیعی قضاوت نکرد و با تذکر و اخطارهای نابجا کشتی را از روال عادی خارج کرد.

مربی تیم ملی درباره دو فینالیست ایرانی مسابقات کشتی فرنگی گفت: انتظار ما  همین بود که گرایی و نوری به فینال مسابقات برسند که خداروشکر این اتفاق هم افتاد. حالا باید منتظر ماند و دید در فینال چه اتفاقی رخ خواهد داد چیزی که من الان می‌توان بگویم این است که گرایی و نوری برای رسیدن به مدال طلا با تمام وجود خواهند جنگید.