۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶
درگیری آقای فرماندار با رسانه های اصولگرا سابقه ای دیرینه دارد

پشت پرده رفتارهای عجیب فرماندار گلپایگان با یک خبرنگار

دعوت نکردن خبرنگارهای طیف اصولگرای شهرستان به برخی جلسات فرمانداری گلپایگان، بر عمق و شدت برخورد این رسانه ها به خصوص وحید اعظمی با حسین فراست افزود به طوری که خبر یا روزنامه ای جز با طنزهای گاه و بی گاه به فرماندار در چند ماه اخیر منتشر نمی شد.
کد خبر : ۴۰۰۹۰۱


گروه سیاسی صراط - جلسه عمومی و معمولی بازیافت زباله یک شهرستان با انتشار فیلمی در فضای مجازی ابعاد کشوری به خود گرفت .

این فیلم که شب گذشته در فضای مجازی پخش شد تا کنون واکنش های زیادی از جمله عذرخواهی استاندار اصفهان و فرماندار هتاک را در پی داشته است اما همه ماجرا آن چیزی نبود که در فیلم کوتاه پخش شد .

به گزارش پایگاه خبری صراط، درگیری مسئولین و فرماندارا گلپایگان با رسانه های مستقل از جمله اعظمی مدیر هفته نامه نسل نو شهرستان گلپایگان قدمتی دو ساله دارد .

ماجرا از این قرار است که حق آبه شهرستان گلپایگان از سد دوم کوچری بر روی رودخانه اناربار که آب شرب چندین شهر ازجمله استان قم را تامین می کند ، اولین درگیری لفظی شدید میان خبرنگار روزنامه نسل نو با فرماندار گلپایگان را سبب شد.


سد درشهرستان گلپایگان ایجاد شده ولی در ابتدای امر، مسئولان منابع آب شهرستان به دلایلی که تجربه های تلخ از شهرستان های دیگر بیان می کردند پاسخ شبهات مردم را نمی دادند و خبرنگاران شهرستان را به مدیران استانی آب در قم و اصفهان حواله می دادند.


فرماندار گلپایگان در دهه فجر سال گذشته در مقابل چند سخنرانی از طرف اصولگرایان که محتوای روشن گرایانه داشت، موضع گرفت و آن را تنش آفرین خواند که پایگاه های خبری دیارعالمان، بیان گلپایگان وروزنامه نسل نو پاسخ او را دادند که مدیر مسئول روزنامه با پافشاری خود و انتشار جملاتی کوتاه از فرماندار درفضای مجازی ، حسین فراست را به واکنش وانهاد و به توصیه ای برای کاهش تنش ، درجلسات مربوط به فرمانداری ، این رسانه ها را کمتر دعوت می کرد.


دعوت نکردن خبرنگارهای طیف اصولگرای شهرستان به برخی جلسات فرمانداری گلپایگان، بر عمق و شدت برخورد این رسانه ها به خصوص وحید اعظمی با حسین فراست افزود به طوری که خبر یا روزنامه ای جز با طنزهای گاه و بی گاه به فرماندار در چند ماه اخیر منتشر نمی شد.


فراست شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: من از مدیران دستگاه های نظامی، امنیتی، انتظامی و .... که در جلسه حضور دارند سوال می کنم چه خبر شده که با چنین جملاتی در کانال این رسانه مواجه می شویم، بدیهی است یک روزنامه باید احترام خودش را خودش داشته باشد، روزنامه است، روزی نامه است یا زورنامه. اگر روزنامه است آنقدر وزین است که مردم دنبال مطالب آن هستند، اگر روزی نامه هم باشد به دنبال مطالبی است که روزی اش تأمین شود و اگر زورنامه است به زور دست مردم می دهند.


دهه فجر ،ایامی است که باید خبرها، خوب و با شدت در میان مردم منتشر شود و تنها جایی که مرزی میان اصلاح طلب و اصول گرا گذاشته نمی شود
همه خبرنگاران گلپایگان در جلسه عصر سه شنبه حضور دارند واعظمی نیز طبق رسم کانال های خبری شهرستان، گوشه ای از خبر را به صورت عکس و فیلم منتشر می کند که با برخورد شدید فرماندار مواجه می شود
فرماندار گلپایگان معتقد است چون نان دولت را می خورد باید به او وفادار باشد ولذا منتقد ومخالف را بر نمی تابد و می خواهد اوضاع بر وفق مراد پایتخت باشد و در این راه از کوچک ترین حرکتی دریغ نمی ورزد
اخلاق تند فرماندار گلپایگان زشت و زننده است ولی اگر از ابتدا با مردم صداقت داشتند و اجازه می دادند رسانه ها با خیالی آسوده به انتشار مطالب و مشکلات مردم بپردازند و مسائل جناحی و سیاسی به امور شهرستانی وارد نمی شد، امروز شاهد رفتن آبروی یک شهرستان عالم پرور با حرکت زشت مسئول شورای تامینش نبودیم.