۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷

جزئیات حمله ضارب «شیطان پرست» به یک طلبه +تصاویر

در روزهای اخیر خبری مبنی بر اینکه یک طلبه جوان سیستانی‌الاصل ساکن تهران از جانب فردی مورد حمله وحشیانه قرار گرفته در رسانه‌ها منتشر شد که خبرنگار ماجهت روشن شدن ابعاد این موضوع و جویا شدن شرایط جسمی این طلبه به گفت‌وگو با وی پرداخت.
کد خبر : ۳۸۶۲۰۶
صراط: طلبه جوان سیستانی‌الاصلی که در روزهای اخیر از جانب یک جوان "شیطان پرست" مورد حمله قرار گرفته بود به تشریح جزئیات این حادثه پرداخت.

به گزارش تسنیم در روزهای اخیر خبری مبنی بر اینکه یک طلبه جوان سیستانی‌الاصل ساکن تهران از جانب فردی مورد حمله وحشیانه قرار گرفته در رسانه‌ها منتشر شد که خبرنگار ماجهت روشن شدن ابعاد این موضوع و جویا شدن شرایط جسمی این طلبه به گفت‌وگو با وی پرداخت.

مصطفی سندگل قلعه نویی اظهار داشت: چند روز قبل زمانی که به همراه همسرم از خانه خارج شدیم، موجه شدم جوانی با حالتی غیرطبیعی به ما نزدیک می‌شود؛ ابتدا به او توجهی نداشتیم و به مسیر خود ادامه دادیم اما آن جوان یکباره با فریاد و بیان حرف‌های رکیک و ناپسند به سمت من حمله‌ور شد.

وی ادامه داد: این جوان که به ظاهر حالت روحی متعادلی نداشت به محض اینکه به من نزدیک شد با مشت به سرم ضربه محکمی زد و سپس با قمه‌ای که همراه داشت به کمر من صدمه وارد کرد.

سندگل افزود: پس از آنکه جوان با قمه به من ضربه زد متوجه شدم قصد دارد به سمت همسرم برود و او را نیز توسط قمه مجروح کند، بنابراین با همان حالت خون آلود و دردناکی که داشتم تلاش کردم مانع از این اقدام شوم اما جوان مجدداً با قمه ضربه محکمی به صورت من زد و من که دیگر توان دفاع از خود را نداشتم روی زمین افتادم اما آن جوان باز هم به سمت من حمله‌ور شد و در نهایت 6 ضربه قمه به من وارد کرد.

این طلبه 29 ساله سیستانی‌الاصل که در حوزه علمیه "قائم چیذر" تحصیل می‌کند، تصریح کرد: خوشبختانه ضارب با کمک مردم و ماموران انتظامی دستگیر شد اما این فرد در کلانتریاعتراف کرده شیطان به من دستور داده این کار را انجام بدهم و از کارم هم پشیمان نیستم!

سندگل ادامه داد: بر خلاف اخبار و شایعاتی که در برخی رسانه‌ها مبنی بر شخصی بودن این درگیری منتشر کرده‌اند، با صراحت اعلام می‌کنم که این مسئله به هیچ وجه جنبه شخصی نداشته و من با هیچ فردی خصومت و دشمنی نداشته‌ام؛ جوان ضارب به دلیل افکار شیطانی خود و نداشتن تعادل جسمانی و روحی بدون دلیل به سمت من حمله کرده است.

وی در مورد آخرین وضعیت جسمانیش گفت: پزشکان در ابتدا به دلیل شدت جراحات خونریزی داخلی و فلجی صورت را پیش‌بینی کرده بودند اما خوشبختانه هم اکنون وضعیت جسمانی من رو به بهبود است و در منزل استراحت می‌کنم.

 

جزئیات حمله ضارب «شیطان پرست» به یک طلبه +تصاویر


 جزئیات حمله ضارب «شیطان پرست» به یک طلبه +تصاویر


 جزئیات حمله ضارب «شیطان پرست» به یک طلبه +تصاویر