۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

لاله اسکندری به محکومین اضافه شد+تصاویر

تصویربرداری سریال «محکومین» به کارگردانی سید جمال سید حاتمی و حسین قناعت نیمه دی ماه به پایان می‌رسد.
کد خبر : ۳۸۴۸۳۹

صراط: «بهروز مفید»‌ تهیه کننده سریال «محکومین» با اعلام این خبر اظهار داشت: دو کارگردان همزمان در حال تولید اپیزودهای مختلف هستند و کار با جدیت در حال انجام است و به امید خدا درصورتی که مشکلی بر سر راه تولید ایجاد نشود، تصویربرداری را تا 15 دی به اتمام می رسانیم.

لاله اسکندری به «محکومین» اضافه شد

 به گزارش فارس وی ادامه داد: هم اکنون یک تیم در لوکیشن خیابان ستاری شمال در حال تولید اپیزود رفتگر به کارگردانی حسین قناعت و گروه دیگر در منطقه پامنار تهران در حال تصویربرداری اپیزود موسی به کارگردانی سید جمال سید حاتمی هستند.

مفید با اشاره به پیشرفت 60 درصدی پروژه، از پایان تصویربرداری 18 اپیزود مجموعه محکومین خبر داد و یاد آور شد: تدوین همزمان در حال انجام است و تاکنون 10 قسمت به راف کات و 4 قسمت هم به موسیقی رسیده است.

لاله اسکندری به «محکومین» اضافه شد

 

وی همچنین گفت: از پس فردا (25 مهر) لاله اسکندری بعنوان بازیگر جدید سریال، در اپیزود رمز گل نرگس، همراه با پژمان بازغی، مقابل دوربین خواهد رفت.

موضوع سریال اپیزودیک محکومین، مجازات جایگزین است و در آن تلاش شده تا در قبال جرم و تخلفات غیرعمد، به جای مجازات زندان، در فضایی دیگر محکومیت مجرم سپری شود.


لاله اسکندری به «محکومین» اضافه شد

مجموعه تلویزیونی محکومین به تهیه کنندگی بهروز مفید، کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در 30 قسمت 45 دقیقه ای در دست تولید است.