۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۳

پدر معتاد دختر ۳ ساله اش را فروخت

کد خبر : ۳۷۹۹۵

به گزارش صراط به نقل از جام جم:زوج معتاد شهرياري كه ۲ فرزند خردسالشان را شكنجه داده و آنها را در شرايط نامناسب نگهداري مي‌كردند، تحت تعقيب قرار گرفتند كه در نتيجه آن پدر كودكان دستگير شد و جستجوها براي يافتن و دستگيري همسر معتادش ادامه دارد.با تحقيق از متهم ـ پدر معتاد ـ معلوم شد او دختر ۳ ساله ديگرش را چند ماه پيش به يك زوج نابارور فروخته است.به گزارش «جام‌جم»، چند روز پيش زني با اورژانس اجتماعي ۱۲۳ شهريار از توابع استان تهران تماس گرفت و از شكنجه شدن ۲ كودك همسايه‌اش در محله‌اي در جنوب شهر از سوي والدين معتادشان خبر داد.به دنبال اين تماس، مددكاران اورژانس اجتماعي عازم محل شدند و در تحقيق از همسايه‌ها معلوم شد زن و مرد جواني كه معتاد هستند، كودكان خود را در خانه حبس كرده و آنها را بشدت كتك مي‌زنند و وضعيت بهداشتي بچه‌ها بسيار نامناسب است. وقتي صاحبخانه در را براي مددكاران باز نكرد، يكي از آنها با مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ تماس گرفت و از ماموران كمك خواست.ماموران انتظامي شهريار با حضور در محل و ورود به خانه زوج معتاد متوجه شدند زن خانواده ساعاتي است از خانه بيرون رفته و شوهر وي يك پسر يكساله و دختر ۶ ساله‌اش را كتك زده و در يكي از اتاق‌ها زنداني كرده است.مرد معتاد با دستور قضايي از سوي بازپرس برجسته، در شعبه اول دادسراي شهريار دستگير شد و به مركز پليس انتقال يافت. ۲ كودك نجات‌يافته ابتدا به بيمارستان منتقل شدند. پزشكان در بررسي از وضعيت آنها متوجه شدند علاوه بر آثار كبودي روي بدن پسر يكساله و خواهرش، سوختگي‌هاي عميقي نيز در پيكر نحيف آنها وجود دارد.با تاييد شكنجه شدن اين دو كودك، آنها در اختيار اداره بهزيستي شهريار قرار گرفتند.در پي اين حادثه، پدر كودكان بازجويي شد و به پليس گفت: من و همسرم با وجود مخالفت‌هاي والدينمان با هم ازدواج كرديم. او چند ماه بعد وقتي متوجه اعتيادم به كراك و شيشه شد، تصميم به جدايي گرفت؛ اما به دليل اين‌كه بزودي مادر مي‌شد، از اين تصميم صرف‌نظر كرد. پس از تولد اولين فرزندمان، كم‌كم همسرم را نيز در منجلاب اعتياد گرفتار كردم. ديگر هر دو با قاچاقچيان ارتباط پيدا كرده و براي تامين موادمخدر مصرفي‌مان با آنها همكاري مي‌كرديم تا در قبال آن، موادمخدر در اختيارمان قرار گيرد.متهم اضافه كرد: دخترم با ديدن وضعيت من و مادرش هميشه بي‌قرار بود و با گريه‌هايش ما را اذيت مي‌كرد. ديگر زندگي‌ او برايمان مهم نبود و هر وقت اذيتمان مي‌كرد، كتكش مي‌زديم و دست و پاي او را با سيخ داغ و سيگار روشن مي‌سوزانديم و به وضعيت غذا و بهداشت او توجهي نمي‌كرديم.

پدر سنگدل با اشاره به شكنجه دادن دومين فرزند خود كه يك پسر يكساله بود نيز گفت: با به دنيا آمدن دومين فرزندمان، وضعيت زندگي‌مان بدتر شد و براي اين‌كه گريه‌هاي نوزادمان خاموش شود، به او موادمخدر مي‌داديم و هرازگاهي كه مواد مصرف نمي‌كرديم، عصباني بوديم و او را كتك مي‌زديم كه صداي گريه‌هاي كودكم، همسايه‌ها را عاصي مي‌كرد. متهم اضافه كرد: من و همسر معتادم باهم بچه‌ها را كتك مي‌زديم و تاكنون براي آنها شناسنامه نگرفته‌ايم. روز دستگيري، همسرم براي تهيه موادمخدر از خانه بيرون رفته بود كه ماموران تنها مرا دستگير كردند.

در پي اظهارات پدر معتاد، ماموران به تحقيق از دختر ۶ ساله اين خانواده پرداختند تا اين كه وي راز گم شدن خواهر ۳ ساله‌اش را نيز برملا كرد.

دختر خردسال به پليس گفت: من يك خواهر كوچولو داشتم كه پدر و مادرمان او را نيز كتك مي‌زدند و شكنجه مي‌كردند. چندي پيش پدرم يك روز خواهرمان را به خانه يكي از دوستانش برد و شب بدون او به خانه‌ بازگشت. سراغ خواهرم را گرفتم كه مي‌گفت خواهرم گم شده است.

با اطلاعات به دست آمده از اين كودك، ماموران براي مشخص شدن وضعيت اين كودك گمشده دوباره تحقيق از متهم را آغاز كردند. متهم چند بار بازجويي شد تا عاقبت اعتراف كرد به دليل فقر مالي، كودك را به يك زوج نابارور سپرده تا از او نگهداري كنند.

زوجي كه كودك ۳ ساله را تحويل گرفته بودند تحت تعقيب قرار گرفتند و ۲ روز پيش در حالي كه دختر ۳ ساله همراهشان بود، در مركز پليس حضور يافتند.

كودك در خانه زوج نابارور زندگي مي‌كرد

با تحقيق از اين زوج معلوم شد آنها ۱۰ سال پس از ازدواج صاحب فرزند نمي شدند تا اين كه پس از مدت‌ها مرد خانواده، دوستش را ملاقات مي‌كند و با اطلاع از وضعيت نامناسب خانوادگي و اعتياد او و همسرش به او پيشنهاد مي‌دهد كه يكي از فرزندانش را به آنها بسپارد.

بنابراين گزارش، كودكان مرد معتاد با دستور قضايي تحويل بهزيستي شهريار شدند و تحقيقات از پدر سنگدل در حالي ادامه دارد كه جستجوهاي پليسي براي دستگيري مادر معتاد كودكان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها: معتاد