۱۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶

کی‌روش: صحبت از راه دادن به سوریه کثیف است

سرمربی تیم ملی ایران در واکنش به سوالی در خصوص احتمال اینکه ایران برابر سوریه بعنوان یکی از شانس‌های صعود بازی را آسان بگیرد، برآشفت.
کد خبر : ۳۷۸۷۰۱

صراط:به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی با انتقاد بابت صحبت‌هایی که در خصوص انجام بازی ساده انگارانه برای سوریه و مسائل دیگر تیم ملی صحبت کرد.


سرمربی تیم ملی در خصوص رابطه مناسب با سوریه و با توجه به اینکه این تیم اکنون شانس زیادی برای صعود دارد و این مساله باعث خواهد شد ایران با حداقل انرژی برابر حریف قرار گیرد گفت: اینقدر کثیف و بزدلانه هستند این گونه کامنت‌ها که می‌خواهند علامت سوالی مقابل صعود مقتدرانه ایران بگذارند. 

 

وی ادامه داد: توصیه من به شما این است که اینگونه صحبت‌هایی که رسانه های دیگر انجام می‌دهند را فراموش کنید و کمک کنید به توسعه راهی که کمک می‌کند به آماده شدن و به بازیکنان و کشورمان. عذرخواهی می‌کنم که می‌گویم کشورمان ولی تا زمانی که من این پیراهن مقدس را برتن دارم و تا زمانی که عمر دارم به ایران کشورم خواهم گفت و کمک می‌کنم به منافع آن.


وی با اشاره به تلاش رسانه‌ها برای هدفی که پیش رو دارند گفت: تشکر و دست مریزاد خواهم گفت به شما اگر بتوانید و چیز خاصی هم نمی‌خواهم و فقط می‌خواهم از برنامه آماده سازی حمایت شود.

 

در ادامه در حالی که یکی از خبرنگاران با اشاره به انتظاراتی که از تیم ملی در جام جهانی روسیه می‌رود و آیا این مساله باعث حمایت‌هایی از سوی مسوولان شده سوالی را مطرح کرد، کی روش بدون توسط به ترجمه آن گفت: می‌دانم درباره چه چیزی صحبت می‌کنید. باید حتما یک حساب بانکی باز کنیم تا شاید مردم بتوانند کمک کنند!

 

سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه در پاسخ به جشن ملی صعود به جام جهانی و انتظارش از هواداران گفت: ما این جشن ها را سعی می کنیم فدراسیون انجام دهد و ما کارمان را انجام می دهیم و به خانه می‌رویم. جشن گرفتن ها و عکس های یادگاری را برعهده دیگران بگذاریم. ما کارمان را انجام می‌دهیم و بعد از آن به خانواده‌مان خواهیم رسید. عکس ها را ویدئوها را دیگران می‌توانند انجام دهند.

 

منبع: ورزش سه