۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
رئیس سازمان استخدامی کشور خبر داد

استخدام نیرو در بیمارستان‌های جدید

کد خبر : ۳۷۷۳۱۶
صراط: معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان استخدامی کشور با اشاره به مجوزهای جدید استخدامی در کشور گفت: فردا آزمونی برای استخدام 12 هزار نفر برگزار می‌گردد و همچنین قرار است که برای بیمارستان‌های جدید ساخته‌شده نیز مجوز استخدام داده شود.

به گزارش فارس از یاسوج، جمشید انصاری عصر امروز در جمع خبرنگاران در محل هتل پارسان یاسوج در خصوص طرح مهرآفرین که در دولت دهم مطرح بود و در استان‌ها نیروهایی استخدام شدند، اظهار کرد: این طرح وقتی از سوی دولت قبل اجرا شد رئیس مجلس به استناد اصل 138 آن را مغایر با قانون دانست و لغو کرد.

رئیس سازمان استخدامی کشور با اشاره به این که تبدیل وضعیت در قانون استخدام کشوری نداریم افزود: هر کسی که می‌خواهد از یک قسمت به قسمت دیگری از مشاغل چهارگانه برود باید از شرایط استفاده کند.

انصاری در ادامه اظهارات خود با بیان این که نسبت اشغال پست‌های سازمانی در دستگاه‌های مختلف بین 60 تا 70 درصد است افزود: بخشی از کار باید به وسیله اضافه کار و بخشی دیگر با به کارگیری نیروهای قراردادی انجام شود.

معاون رئیس‌جمهور به مجوزهای استخدامی در کشور اشاره کرد و گفت: فردا آزمونی برای استخدام 12 هزار نفر در کشور برگزار می‌شود و همچنین قرار است که برای بیمارستان‌های جدید که ساخته شده مجوز استخدام داده شود.