۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳

در دادگاه هستم چون اسمم رونالدو است

کریس رونالدو در دادگاه مالیاتی حاضر شد و برای مدت یک ساعت و نیم از خودش دفاع کرد. او معتقد است این مشکلات برایش پیش می‌آید چون او کریس رونالدو است.
کد خبر : ۳۷۴۳۸۵
صراط: کریس رونالدو در دادگاه مالیاتی حاضر شد و برای مدت یک ساعت و نیم از خودش دفاع کرد. او معتقد است این مشکلات برایش پیش می‌آید چون او کریس رونالدو است.

به گزارش مهر، کریستیانو رونالدو امروز در دادگاه رسیدگی به پرونده مالیاتی‎اش حاضر شد و از خودش دفاع کرد. او متهم به فرار مالیاتی ۱۴.۷ میلیون یورویی مربوط به سال‎های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ است. او بعد از برگزاری جلسه دادگاهش هیچ صحبتی با ۲۵۰ خبرنگار حاضر پشت درهای دادگاه نکرد و از مقابل ۵۰ عکاس رد شد و دادگاه را ترک کرد. اما بلافاصله بیانیه‎ای صادر کرد که متن آن را در زیر می‎خوانید:

من هرگز چیزی را پنهان نکردم، هرگز هم تصمیمی برای فرار از پرداخت مالیات نداشتم. جزئیات درآمد من برای اداره مالیات اسپانیا مشخص است چون خودم آن را به آن‌ها داده‌ام. من همیشه داوطلبانه مالیاتم را پرداخت می‎کنم چون به نظرم همه موظفیم مالیاتمان را پرداخت کنیم. کسانی که مرا می‎شناسند می‎دانند از مشاورانم خواستم همه چیز سریع انجام شده و شفاف باشد و طریع پرداخت شود چون من دردسر نمی‎خواهم.

وقتی به رئال مادرید پیوستم کمپانی‎ای برای مدیریت کردن حق پخش تصاویرم دایر نکردم، اما از زمانی که در انگلیس بودم کمپانی‏ برای این کار داشتم. کمپانی‎‏ای که در سال ۲۰۰۴ و وقتی در یونایتد بودم آن را تاسیس کردم، مدت‎ها قبل از آمدنم به اسپانیا. حالا زمانش است که اجازه دهیم عدالت کارش را بکند. تصمیم گرفتم دیگر در این باره اظهار نظری نکنم تا زمانی که تصمیم نهایی مشخص شود.

گفته می‎‏شود رونالدو در دادگاه به قاضی گفته فقط به این دلیل اینجا هستم که نامم کریس رونالدو است. قاضی در پاسخ گفته که او اشتباه می ‏کند و افراد معمولی و سرشناس بسیاری روی همان صندلی که او نشسته، نشسته‌اند. اما رونالدو روی حرفش پافشاری کرده و گفته نه همه این اتفاقات برایم می‎افتد چون کریس رونالدو هستم.
برچسب ها: صراط