۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

پلیس منطقه‌ای در منچستر را تخلیه کرد

پلیس انگلیس در ادامه تحقیقات خود درباره حمله انتحاری اخیر در منچستر، از شناسایی یک خودرو در مرکز شهر منچستر و تخلیه ساختمان های اطراف آن خبر داد.
کد خبر : ۳۶۵۶۱۴
صراط: پلیس انگلیس در ادامه تحقیقات خود درباره حمله انتحاری اخیر در منچستر، از شناسایی یک خودرو در مرکز شهر منچستر و تخلیه ساختمان های اطراف آن خبر داد.

به گزارش تسنیم، پلیس انگلیس که در حال تحقیق درباره بمب گذاری انتحاری اخیر در منچستر است، امروز جمعه اعلام کرد که منطقه ای در مرکز شهر منچستر را بعد از شناسایی خودرویی که می تواند به بخش مهمی از روند تحقیقات آنها تبدیل شود، تخلیه کرده است.

بر این اساس، پلیس در حال تحقیق درباره تحرکات «سلمان عابدی» پیش از اقدام او در کشتن 22 نفر در کنسرت «آریانا گرانده» خواننده آمریکایی در تاریخ 22 مه است. حمله انتحاری اخیر در منچستر، مرگبارترین حمله در انگلیس در طول 12 سال گذشته در این کشور محسوب می شود.

پلیس انگلیس امروز جمعه گفت که یک خودروی «نیسان»  سفید رنگ را در مرکز شهر منچستر شناسایی کرده اند که اطراف منطقه را محاصره کرده اند و ساختمان های اطراف این خودرو را تخلیه کرده اند و از مردم خواسته اند تا از این محل دور شوند.

سخنگوی پلیس انگلیس با صدور بیانیه ای از مردم خواسته است تا اگر اطلاعاتی درباره حرکات این خودرو و راننده آن در طول ماه های اخیر دارند، در اختیار پلیس قرار دهند.

انفجار اخیر در سالن کنسرت آرنا، 22 نفر کشته و حدود 50 نفر زخمی برجای گذاشت. عامل این حمله فردی با نام سلمان عابدی تعیین شده است که حداقل دو بار در آلمان اقامت داشته و از حامیان گروه تروریستی داعش بوده است.