۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۵

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان +تصاویر

با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی شهر اصفهان، هنرمندان سینما و تئاتر و فرزندان شهدای مدافع حرم از پوستر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.
کد خبر : ۳۶۴۰۲۰

صراط: با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی شهر اصفهان، هنرمندان سینما و تئاتر و فرزندان شهدای مدافع حرم از پوستر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.

به گزارش فارس از اصفهان، عصر امروز با حضور جمعی از مسؤولان فرهنگی شهر اصفهان، هنرمندان سینما و تئاتر و فرزندان شهدای مدافع حرم از پوستر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.

بر اساس این گزارش، پروانه‌های جشنواره فیلم کودک و نوجوان بعد از یک سال وقفه دوباره در نصف جهان به پرواز در می‌آیند تا میزبانی این جشنواره بین‌المللی برای پنج سال آینده به عهده اصفهانی‌ها باشد.

مرضیه برومند در آیین رونمایی از پوستر جشنواره ضمن ابراز خرسندی از حضور در این مراسم اظهار کرد: خوشحالم که امروز جشنواره فیلم کودک و نوجوان در شهر زیبا،بی‌نظیر و واقعاً نصف جهان اصفهان افتتاح می‌شود.

وی افزود: عاقبت به خیری برای من این است که افراد در سنین مختلف با آثار من خاطره دارند.

کارگردان سینمای ایران تصریح کرد: مهم نیست که شورای شهر دست چه کسی است و یا شهردار کیست، همه ما در یک دو امدادی هستیم و باید به فرهنگ این مملکت خدمت کنیم.

برومند یادآور شد: برای هر دو جناح آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم هر کجا که هستیم خادم فرهنگ و هنر ایران باشیم.

رونمایی از پوستر جشنواره فیلم کودک و نوجوان +تصاویر

علی قاسم‌زاده نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: دو موضوع اهالی اصفهان را نگران می‌کرد و به یک اندازه اهالی فرهنگ را آزار می‌داد، یکی خشکی زاینده‌رود و دیگری جشنواره فیلم کودک و نوجوان.

وی افزود: جشنواره کودک و نوجوان همچون زاینده‌رود منشأ تحول و زندگی برای اصفهان بوده است و امیدواریم مسؤولان دیگر سخنی از رفتن این جشنواره به میان نیاورند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری اصفهان یادآور شد: مردم اصفهان به زاینده‌رود و جشنواره کودک خو گرفته و با آن دل ‌بسته‌اند و امیدواریم پیمان‌نامه 5 ساله برگزاری آن در اصفهان دائمی شود.

وی خاطرنشان کرد: باید هنر و فرهنگ را برای سیاست بخواهیم و تلاش داریم تا امسال جشنواره را متفاوت از سال‌های گذشته در اصفهان برگزار کنیم را که معتقدیم هر کاری نباید دو بار در اصفهان تکرار شود.

در پایان این مراسم با حضور جمعی از هنرمندان عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون و تعدادی از فرزندان شهدای مدافع حرم از پوستر سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان رونمایی شد.